Pulsar - Loppiaisrieha ke 5.1 (to=pyhä) 5.1.2005 @ Helsinki

150 posts, 8 pages, 9,564 views

Displacer

Posts: 1,828

#81 • • Displacer

Kristofer:

Ja nti. ravintola kivenkovaa väitti, että heidän sivuillaan ei lukenut tästä asiasta, vaikka oli kuulemma ihan selvästi sanottu kyseisestä häppäristä.



Lukee muuten vieläkin.(Upcoming osiosta kattelee pulsarin detaljeita)

Itsehän en paikalla edes ollut mutta aika huonoa kuvaa antaa tämä threadi kyseisen ravintolan henkilökunnan toiminnasta.
kmn

Posts: 47

#82 • • kmn

Displacer:
Lukee muuten vieläkin.(Upcoming osiosta kattelee pulsarin detaljeita)

Itsehän en paikalla edes ollut mutta aika huonoa kuvaa antaa tämä threadi kyseisen ravintolan henkilökunnan toiminnasta.



joo ei oo kyl puhettakaan et oisin missään tekemisissä kys. mestan kans enää ikinä.. *dissaa*
leenuliinu

Posts: 1,022

#83 • • leenuliinu Kenen kaveri

Displacer:
---
Kristofer:

Ja nti. ravintola kivenkovaa väitti, että heidän sivuillaan ei lukenut tästä asiasta, vaikka oli kuulemma ihan selvästi sanottu kyseisestä häppäristä.


---


Lukee muuten vieläkin.(Upcoming osiosta kattelee pulsarin detaljeita)

Itsehän en paikalla edes ollut mutta aika huonoa kuvaa antaa tämä threadi kyseisen ravintolan henkilökunnan toiminnasta.



Siis bileiden promotointi ja ravintolaisännöinti ovat täysin eri ihmisten vastuulla. Mikäli näiden välillä tapahtuu jonkinlainen väärinkäsitys ja johonkin määrään flaboja painetaan sen seurauksena virheellisesti maininta häppäristä, niin tuskin se on ainakaan syy itse ravintolan boikotointiin.. vaikka saahan ihmiset toki toimia parhaaksi havaitsemallaan tavalla jos lystäävät. Joka tapauksessa tämä erhe oli ehkä kaikkein viimeiseksi ravintolan baarihenkilökunnan vastuulla.

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

sts

Posts: 7,969

#84 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

leenuliinu:
-clips-



Word.

Muutenki uskomaton nillitys jostai häppäristä, jos haluaa vetää perseet sen voi tehä kotonakin, tai sitten mennä töihin ja tienaa rahaa ja dokaa normihinnoilla, ei pitäs ikinä olla "häppäri"-hinnoista kiinni että onko kivaa bileissä.
MushiNico

Posts: 64

#85 • • MushiNico -electrical engineering-
noni. annetaampas olla jo.
meni jo. onneksi yleensä homma toimii. *joo*

--
-I See Myself Infected -

Kristofer

Posts: 65

#86 • • Kristofer Vanhuus painaa

sts:
---
leenuliinu:
-clips-

---


Word.

Muutenki uskomaton nillitys jostai häppäristä, jos haluaa vetää perseet sen voi tehä kotonakin, tai sitten mennä töihin ja tienaa rahaa ja dokaa normihinnoilla, ei pitäs ikinä olla "häppäri"-hinnoista kiinni että onko kivaa bileissä.



Ei se ole edelleenkään siitä kiinni, koittakaas laittaa ne silmät auki. Se on periaatekysymys. Otetaanpa parempi esimerkki: Ravintola mainostaa proteuksen keikkaa jota ei sitten olekaan. Olisittekos iloisia?

Ja se työntekijöiden käytös. Huh huh.

--
Trance is life.

sts

Posts: 7,969

#87 • • sts Sama pyynti aitta!

Kristofer:
Ei se ole edelleenkään siitä kiinni, koittakaas laittaa ne silmät auki. Se on periaatekysymys. Otetaanpa parempi esimerkki: Ravintola mainostaa proteuksen keikkaa jota ei sitten olekaan. Olisittekos iloisia?

Ja se työntekijöiden käytös. Huh huh.



Kuten leenuliinu koitti sanoa, ravintola ei hoida mainostusta... vaan promoottori, avaa itse silmäsi.
Kristofer

Posts: 65

#88 • • Kristofer Vanhuus painaa

sts:
---
Kristofer:
Ei se ole edelleenkään siitä kiinni, koittakaas laittaa ne silmät auki. Se on periaatekysymys. Otetaanpa parempi esimerkki: Ravintola mainostaa proteuksen keikkaa jota ei sitten olekaan. Olisittekos iloisia?

Ja se työntekijöiden käytös. Huh huh.

---


Kuten leenuliinu koitti sanoa, ravintola ei hoida mainostusta... vaan promoottori, avaa itse silmäsi.



Ja kuten itse sanoin, RAVINTOLAN SIVUILLA lukee SELVÄSTI, että olisi luvassa happy hour!

Laitetaanpa vielä selvennykseksi kuva, jos vaikka ette osaa mennä ravintolan sivuille!

--
Trance is life.

MushiNico

Posts: 64

#89 • • MushiNico -electrical engineering-
eli syytetään kaikki promoottorin mokaa!! *nauru*

--
-I See Myself Infected -

sts

Posts: 7,969

#90 • • sts Sama pyynti aitta!

Kristofer:
-clips-



tämä selvä.
-may-

Posts: 26

#91 • • -may-
ensiksi tästä happy hour-hässäkästä.ilmoitus häppäristä pulsarin mainoksissa oli tyhmä väärinkäsitys ja pahoittelemme syvästi tapahtunutta. kyse ei siis ollut tahallisesta harhauttamisesta saada asiakkaita aikaisin ravintolaan tai muustakaan sen kaltaisesta. korvauksena jaoimme mielensä pahoittaneille drinkkilippuja. pahoittelen myös sitä, että kyseinen henkilö poistettiin ravintolasta ja ilta jäi hänen osaltaan lyhyeen. mutta eikö missä tahansa ravintolassa ole itsestään selvyys, että jos käyttäytyy sopimattomasti henkilökuntaa tai muita kohtaan, näin toimitaan muiden asiakkaiden viihtyvyyden vuoksi. ja tarjolla oli pipareita, sipsejä, karkkeja ja glögiä. niin kuin oli luvattu.

bileissä saattaa tapahtua kömmähdyksiä, virheitä tai väärinkäsityksiä. happy hour-ilmoitus oli kyseisen illan virhe, joka ei tule toistumaan.

omasta puolestani haluan kiittää kaikkia paikalla olleita. erityisesti käpä, unik, kaiu, sakura, jay mellin ja proteus, olette ihania, iso kiitos!! bileet oli mahtavat ja fiilis oli katossa alusta alkaen. kiitos myös hesarin henkilökunta! *aplodit*

lopuksi vielä, eikö bileisiin mennä pitämään hauskaa, näkemään ihmisiä, tanssimaan, nauramaan, laulamaan..? ei anneta sivuseikkojen pilata sitä kaikkea. *jiihaa*
innae

Posts: 1,377

#92 • • innae PaskaJätkä

MushiNico:


No sit tein sen virheen että sanoin haista ite "itse ravintolapäällikölle" KOSKA arvon neiti/rouva sanoi haista paska mulle ja mun kavereille (tosin suht hiljaisella äänellä). Sen jälkeen käytiin hakemassa portsari paikalle ja uloslähtö tuli sitten mulle . ok. ei siinä mitään en TIETENKÄÄN pistänyt yhtään vastaan vaan lähin pois ihan suosiolla. Hyvin harvat edes huomasi tapahtumaa koska siitä ei koitunut mitään ylimääräistä "melua" ja tönimistä ynnämuuta. Sitten ulkona yritin sanoa portsarille että eikö neiti ravintolapäällikkö suostu tulemaan edes selventämään tilannetta,miksei ollut kyseisiä asioita mitä oli luvattu... mutta portsari sitten rupesi "asiallisella" käytöksellään sanomaan että se ei kuuntele kusipäitä ja niin pöispäin. no mä sitten jäin odottelemaan kavereita ulos (he olivat vielä sisällä selvittelemässä asiaa)


eli en ollut huutanut lainkaan tai haistatellut mitään vittua niinkuin te tietämättömät jo väitätte.





Ei ole Hesari ainoa paikka jossa asiakas poistetaan sen takia että haistattaa työntekijälle (vieläpä rp:lle...). Se on kuitenkin ihmisten työpaikka, turha siellä aukoa päätään. Ja ei se asiakaskaan ole aina oikeassa, varsinkin jos haistattelee.

--
PaskaJätkä

Jone

Posts: 8,258

#93 • • Jone Archibald Haddock

innae:
Ei ole Hesari ainoa paikka jossa asiakas poistetaan sen takia että haistattaa työntekijälle (vieläpä rp:lle...). Se on kuitenkin ihmisten työpaikka, turha siellä aukoa päätään. Ja ei se asiakaskaan ole aina oikeassa, varsinkin jos haistattelee.



Eli asiakkaalle saa haistatella, mutta asiakas ei saa sanoa takaisin "haista ite?" Aika erikoista kyl IMO.
innae

Posts: 1,377

#94 • • innae PaskaJätkä

Jone:
---
innae:
Ei ole Hesari ainoa paikka jossa asiakas poistetaan sen takia että haistattaa työntekijälle (vieläpä rp:lle...). Se on kuitenkin ihmisten työpaikka, turha siellä aukoa päätään. Ja ei se asiakaskaan ole aina oikeassa, varsinkin jos haistattelee.

---


Eli asiakkaalle saa haistatella, mutta asiakas ei saa sanoa takaisin "haista ite?" Aika erikoista kyl IMO.



Ainakin sain käsityksen että mushinico oli ensin haistatellut, korjaa jos olen väärässä.

--
PaskaJätkä

-P

Posts: 4,972

#95 • • -P

innae:



Ainakin sain käsityksen että mushinico oli ensin haistatellut, korjaa jos olen väärässä.



Kyllä mushinico kirjoitti mielestäni ihan selkeästi, että baarityöntekijä haistatti hänelle ensimmäiseksi hiljaa ja nico teki saman.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

innae

Posts: 1,377

#96 • • innae PaskaJätkä

salaisinko?:
---
innae:



Ainakin sain käsityksen että mushinico oli ensin haistatellut, korjaa jos olen väärässä.

---


Kyllä mushinico kirjoitti mielestäni ihan selkeästi, että baarityöntekijä haistatti hänelle ensimmäiseksi hiljaa ja nico teki saman.



sisälukutaito tänään ruosteessa. pahoitteluni jos pahoitin kenekään mieltä.

--
PaskaJätkä

-may-

Posts: 26

#97 • • -may-
ja tietenkin viimosena muttei yhtää vähäisempänä, kiitos eliot.
Displacer

Posts: 1,828

#98 • • Displacer

leenuliinu:
---
Displacer:
---
Kristofer:

Ja nti. ravintola kivenkovaa väitti, että heidän sivuillaan ei lukenut tästä asiasta, vaikka oli kuulemma ihan selvästi sanottu kyseisestä häppäristä.


---


Lukee muuten vieläkin.(Upcoming osiosta kattelee pulsarin detaljeita)

Itsehän en paikalla edes ollut mutta aika huonoa kuvaa antaa tämä threadi kyseisen ravintolan henkilökunnan toiminnasta.

---


Siis bileiden promotointi ja ravintolaisännöinti ovat täysin eri ihmisten vastuulla. Mikäli näiden välillä tapahtuu jonkinlainen väärinkäsitys ja johonkin määrään flaboja painetaan sen seurauksena virheellisesti maininta häppäristä, niin tuskin se on ainakaan syy itse ravintolan boikotointiin.. vaikka saahan ihmiset toki toimia parhaaksi havaitsemallaan tavalla jos lystäävät. Joka tapauksessa tämä erhe oli ehkä kaikkein viimeiseksi ravintolan baarihenkilökunnan vastuulla.



Mutta tuskin ne nettisivut on pulsarin vastuulla? ja tolla kommentilla henkilökunnan toiminnasta tarkoitin lähinnä noita juttuja mitä mushinico kirjoitti.
Kristofer

Posts: 65

#99 • • Kristofer Vanhuus painaa
Lähetin palautetta hesariin, ja luulivat minua mushinicoksi. Tuli vastauksena mulle moraalisaarnaa *hymy*

Lähetin uuden palautteen, jossa kerroin rp:n olevan haistattelija, ja mushinico sanoi vain takaisin haista ite. Katsotaanpa mitä vastaavat.



Ai niin muuten: Suuri kiitos sille naispuoliselle hesarin työntekijälle, joka _oikeasti_ kuunteli vuodatuksiamme ja jutteli kaikkien osapuolien kanssa iloisesti eikä millään "haista paska" -asenteella. Sainhan minäkin joo muutaman drinkkikupongin, mutta se ei enää paljoa lohduttanut pilalle mennyttä iltaa.

--
Trance is life.

MushiNico

Posts: 64

#100 • • MushiNico -electrical engineering-
Taas oma (luultavasti monen mielestä väärä) kommenttini:

Eli tohon "haistatteluun" niin ei asiakkaalle tietenkään saa haistatella yhtään sen enempää kuin ravintolapäälliköllekään. Meistä asiakkaistahan sekin ravintolapäällikkö saa leipänsä.

Ja kun minulle haistateltiin eka, niin se vain tuli automaattisesti se "haista ite" kommentti. Olisin voinut vaikka pyytää anteeksi jos se pahoitti mieltä mutten kerennyt koska se lähti heti hakeen portsaria. Ja mähän en edes riehunut enkä mitään vaan lähdin sitten ihan nätisti ulospäin ja portsari ei joutunut edes saattamaan mua ulos asti koska menin nätisti itse. Eli ei siitä nyt niin kauheasti harmia varmaan ollut.

Tulipahan koettuu kun "heitetään pihalle" *hihu*

noh joo...

--
-I See Myself Infected -