Timmo:
Rumpubassossa on muitakin tyylejä kuin hoovermättö. Alkuillasta tuli tunnin verran helkutin hyviä biisejä ja tyylitkin vähän vaihtu, sit yhtäkkiä kolme pula-ajan proteusta heiluttaa nyrkkiä nössöhooverien tahtiin. ääh.
Eh. Me soitettiin sitä hospital-höttöä ainakin sen pari tuntia alkuun, ja muutenkin vähän kepämpää ainakin puolille öin asti. Meistä ilmeisesti tekee pula-ajan proteuksia se, että meillä oli itsellämme saatanan hauskaa dekkien takana ja oltiin oikeasti hommassa messissä?
Rumpupassoa on muitakin tyylejä kun good looking -atmohuttu, mitä saa kuulla ihan riittämiin Freeformeissa. Jos ei joku soundi maistu, on ihan turha ruveta soittamaan suutaan deejiille. Kritiikkiä saa antaa oikeen mielellään mutta vähän asiallisempaan sävyyn, kiitos.
Aivan järjettömän valtaisan vitullisen iso miinus mestan überpaskalle pokelle, joka a) ei päästäny mun frendiä sisään ihan omilla täysikäisen papereillaan b) ei ymmärtänyt tuon vitun taivaallista asiakaspalvelusta. Opetetaanko järjestyksenvalvojakurssilla oikeasti ihmiset idiooteiks? Mä oon elämäni aikana ollut tekemisissä kahden asiallisen poken kanssa. Toinen on tuttu Lappeenrannan Nitetrainin poke ja toinen oli tuossa Umo Jazz Housella.