SUPERCOOL 5.1.2005 @ HELSINKI

181 posts, 10 pages, 18,271 views

nuance

#121 • • nuance cov ops, combat, sunrise

Timmo:
Rumpubassossa on muitakin tyylejä kuin hoovermättö. Alkuillasta tuli tunnin verran helkutin hyviä biisejä ja tyylitkin vähän vaihtu, sit yhtäkkiä kolme pula-ajan proteusta heiluttaa nyrkkiä nössöhooverien tahtiin. ääh.

Eh. Me soitettiin sitä hospital-höttöä ainakin sen pari tuntia alkuun, ja muutenkin vähän kepämpää ainakin puolille öin asti. Meistä ilmeisesti tekee pula-ajan proteuksia se, että meillä oli itsellämme saatanan hauskaa dekkien takana ja oltiin oikeasti hommassa messissä?

Rumpupassoa on muitakin tyylejä kun good looking -atmohuttu, mitä saa kuulla ihan riittämiin Freeformeissa. Jos ei joku soundi maistu, on ihan turha ruveta soittamaan suutaan deejiille. Kritiikkiä saa antaa oikeen mielellään mutta vähän asiallisempaan sävyyn, kiitos.
remotion

#122 • • remotion nostatus guru
Tulin näin koin, viihdyttiin siinä pakollisten kuvioiden takia 30min ja sekin melkeen kokonaan psykepuolella, sit lähettiin hesarille... Ei ollu mun juttu.
Twist

#123 • • Twist Team Kemuttajat
Oli ihan hauska ilta ...tuli tampattuu kiitettävästi ja hiki virtas ... Musa oli mitä parasta niin ylhäällä että alhaalla....SUPERCOOOL!!!
Timmo

#124 • • Timmo
Okei okei. Älkää nyt turhaan vetäkö hernettä nenään. En mä nyt olis tuolla bileissä tullutkaan vaatimaan muuta, koska kaikilla oli erittäin hauskaa.

Mun mielestä toi kama vaan on sellasta, että ku junkkakompin ottaa pois ja tilalle laittaa tasabiitin, se on kuin polkkaa.

Alkuillasta jäbät rokkas. *hymy*

--
Elämä On Raato

dorisch

#125 • • dorisch gothic girl
oli kyl aika niittii settii. alakerrassa tuli tasoitettua lattiaa kyllä enemmän.
joo, mä annan kans laittilimujen puuttumisesta miinusta. joutu juomaan vedellä jatkettua jaffaa! hoitakaa asia. :)
Gnizhak

#126 • • Gnizhak iku
Musa oli kyllä tylyhköä koko illan. Alkuillasta vielä tuli enemmän meikän makuun juttuja, mut kyl sielä jakso pumpata jalkoja hetken tota raakaakin settiä. Jengi oli ihan hyvin messissä ja suurimmaks osaks vielä aika hyvissä :)
Iso miinus tuli vaan siitä PA:sta joka teki tosta musasta kyllä vähän polkkamaista kun se ei toistanu bassoa nimekskään. Lähinnä ne subit tuppas tuuttaamaan jotain alempia keskiääniä ja sit ne bassot sieltä oli unohdettu kokonaan. Ei kyllä ihan sovellu ton tason tuuttaukselle jossa se basso on se juttu.
Mut perkele, mä ottasin kyllä niin henkilökohtasesti jos mua verrattas tommosen musan jälkeen proteukseen. Kaikki jätkät oli 10 kertaa siistimmän näkösiä, enkä muutenkaan ymmärrä miks pitää fiilistelyä dekkien takana vertailla proteuksen heilumiseen. Sitäpaitsi pojat hymyili eikä irvistelly sielä. Tai miks se jäbä pitää nostaa jolleki jalustalle, yks väsyny polkkadeejii muiden joukossa. Saati sitten et joka kerta kun sen oon joutunu näkee, oon löytäny setin ajaks hyvän nukkumapaikan venuelta pokeilta suojassa. Kyllä imeytyy palkokasvi nokkaan tollasista kommenteista vaikken ees ite ollu soittamassa.

--
Don't Just Stand There

Timmo

#127 • • Timmo

Gnizhak:
Tai miks se jäbä pitää nostaa jolleki jalustalle

psst, en todellakaan nosta jalustalle, se oli vaan nopea vertaus. Ja mun kommenteista ei kannata ottaa palkoa nenään, koska mä kirjotan niitä hymyssä suin.

Mut en jaksa enää jauhaa, en tykkää tollasesta saundista ja se siitä. Petyin vaan, ku sitä tuli niin paljon.

--
Elämä On Raato

nuance

#128 • • nuance cov ops, combat, sunrise
Niin joo PA ei oikeen pärjänny, mut kyllä sen kanssa pystyi elämään. Valot oli kanssa vähän mitä oli mutta riittää kun on strobo ja vitusti savua. *pahis* Aivan järjettömän valtaisan vitullisen iso miinus mestan überpaskalle pokelle, joka a) ei päästäny mun frendiä sisään ihan omilla täysikäisen papereillaan b) ei ymmärtänyt tuon vitun taivaallista asiakaspalvelusta. Opetetaanko järjestyksenvalvojakurssilla oikeasti ihmiset idiooteiks? Mä oon elämäni aikana ollut tekemisissä kahden asiallisen poken kanssa. Toinen on tuttu Lappeenrannan Nitetrainin poke ja toinen oli tuossa Umo Jazz Housella.
-P

#129 • • -P

Timmo:
Rumpubassossa on muitakin tyylejä kuin hoovermättö. Alkuillasta tuli tunnin verran helkutin hyviä biisejä ja tyylitkin vähän vaihtu, sit yhtäkkiä kolme pula-ajan proteusta heiluttaa nyrkkiä nössöhooverien tahtiin. ääh.

Missäs bileissä sä oot ollu? itse ainakin diggasin juurikin siitä, ettei siel tullut sitä joka-freeformeissa-kuultua soundia vaan jotain erilaistakin enkä tod. nähnyt sitä huonona asiana, että dj:t nauttivat soitostaan

Erikoiskiitos sille jäbälle, joka vessassa kertoi vetäneensä telakalla överit gammaa. Se oli kiva kuulla... *dissaa*

Voih pientä, menivätkö bileet pilalle? luulisi nyt sun ainakin tietävän, että bileissä sattuu ja tapahtuu, eikä tuollaisilta kertomuksilta voi välttämättä välttyä. Onhan sääli, että joku hehkuttaa tollasta, mutta ei ainakaan mielestäni tuollainen pikkuseikka pilaa omaa fiilistäni.

ps. lopeta toi wannabepuristin leikkiminen ja kasva aikuiseksi

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Aziz Combat Fighter

#130 • • Aziz Combat Fighter

nuance:
Niin joo PA ei oikeen pärjänny, mut kyllä sen kanssa pystyi elämään. Valot oli kanssa vähän mitä oli mutta riittää kun on strobo ja vitusti savua. *pahis* Aivan järjettömän valtaisan vitullisen iso miinus mestan überpaskalle pokelle, joka a) ei päästäny mun frendiä sisään ihan omilla täysikäisen papereillaan b) ei ymmärtänyt tuon vitun taivaallista asiakaspalvelusta. Opetetaanko järjestyksenvalvojakurssilla oikeasti ihmiset idiooteiks? Mä oon elämäni aikana ollut tekemisissä kahden asiallisen poken kanssa. Toinen on tuttu Lappeenrannan Nitetrainin poke ja toinen oli tuossa Umo Jazz Housella.

Joo, se portsari oli kyl mullekki aika tyly yks aikasempi ilta tos. Ei kyl kattonu pahveja mut kysyin siltä et "voiks tohon eteen jättää auton vai onksne sakkopaikkoja" ni jätkä vastas vitun tylyyn sävyyn et "No vittu sähän jätit sen jo siihen". Kysyin siihen sit et "Niin, mut onksiin parkkipaikkoja, ku kattelin et tos kadussa on jotku jämät jostain keltasesta viivasta" - "Vitustako minä tiedän".

Hohhoijaa.
Timmo

#131 • • Timmo

salaisinko?:
ps. lopeta toi wannabepuristin leikkiminen ja kasva aikuiseksi

*nauru* *nauru*

Muista et tarjoon sulle bissen, ku nähään seuraavan kerran.

--
Elämä On Raato

Gnizhak

#132 • • Gnizhak iku

Timmo:
psst, en todellakaan nosta jalustalle, se oli vaan nopea vertaus. Ja mun kommenteista ei kannata ottaa palkoa nenään, koska mä kirjotan niitä hymyssä suin.

Hymyssä suin tai ei, ei kukaan kiellä ajattelemasta ensin mitä kirjottaa...

--
Don't Just Stand There

Ihan A

#133 • • Ihan A Haamusienestäjä
Joo joo, upeeta mahtavaa, vitun loistavaa rymistelyä! Oispa junkkapippaloissa aina tällästä musaa eikä vaan sellasta hissuttelua. Heräsin vasta äsken ja olo on kuin ois juossu 4 tuntia yhteen putkeen kohtalaisen kovaa vauhtia eikä mitään hölkkää perhana. Bileissä sitä oli yhtä märkä kuin ois ollu suihkun allla vaatteet päällä. JES!

--
) - - - > Sieni kuin kieli, kumma kuin mieli < - - - (

Ihan A

#135 • • Ihan A Haamusienestäjä

Timmo:
Rumpubassossa on muitakin tyylejä kuin hoovermättö.

Mitä ihmee huuvermättöö, tiitätkö sä ees mistä sä puhut? Huuver on pepussas.

Timmo:
Alkuillasta tuli tunnin verran helkutin hyviä biisejä ja tyylitkin vähän vaihtu, sit yhtäkkiä kolme pula-ajan proteusta heiluttaa nyrkkiä nössöhooverien tahtiin.

NO SIIS TIITÄKÖ SÄ YHTÄÄN MITÄ SÄ JAUHAT? Siis miten sä voit verrata jotain hyvää junkkaa johonkin paskaan proteukseen ja sen paskaan musaan mitä se soittaa?? Eihän niillä oo mitään tekemistä toistensa kanssa.

--

Ihan A

#136 • • Ihan A Haamusienestäjä

Timmo:
Mun mielestä toi kama vaan on sellasta, että ku junkkakompin ottaa pois ja tilalle laittaa tasabiitin, se on kuin polkkaa.

Ootkos kuullu sellasesta ku 2-step? Vaikka mistäs minä mitään tiedän, niin nimen perusteella voisin kuvitella että tarkemmin ilmaistuna toi ois ollu niinku tota.

--

nuance

#137 • • nuance cov ops, combat, sunrise
No älkääs nyt fleimatko. Timmo oikaisi läppänsä ja sillä hyvä.
Ihan A

#138 • • Ihan A Haamusienestäjä

Gnizhak:
Iso miinus tuli vaan siitä PA:sta joka teki tosta musasta kyllä vähän polkkamaista kun se ei toistanu bassoa nimekskään. Lähinnä ne subit tuppas tuuttaamaan jotain alempia keskiääniä ja sit ne bassot sieltä oli unohdettu kokonaan. Ei kyllä ihan sovellu ton tason tuuttaukselle jossa se basso on se juttu.

Joo tota noin, toi oli vähän pieni tila niille bassoille, että aika paljon riippuu siitä mistä kohtaa kuuntelet, että miten ne bassot kuullu, kun ei ne oikeen muodostu kunnolla ihan kaiuttimen vieressä vaan pitää ottaa vähän etäisyyttä niin bassot potkiikin paljo enemmän. Esimerkiksi tanssilattialla ei oikeen bassot tuntunu mut ainaku meni siihen tanssilattialta vähän pois siihen molempien rappusten väliin niin heti tuntu bassot niin paljo lujempaa.

--

Jone

#139 • • Jone Archibald Haddock

Gnizhak:
Kaikki jätkät oli 10 kertaa siistimmän näkösiä, enkä muutenkaan ymmärrä miks pitää fiilistelyä dekkien takana vertailla proteuksen heilumiseen. Sitäpaitsi pojat hymyili eikä irvistelly sielä. Tai miks se jäbä pitää nostaa jolleki jalustalle, yks väsyny polkkadeejii muiden joukossa. Saati sitten et joka kerta kun sen oon joutunu näkee, oon löytäny setin ajaks hyvän nukkumapaikan venuelta pokeilta suojassa. Kyllä imeytyy palkokasvi nokkaan tollasista kommenteista vaikken ees ite ollu soittamassa.

Kah, sulla imeytyy palkokasvi nokkaan jostain kommenteista ja pidät esim. näitä omiasi huomattavan paljon laadukkaampina. Usko pois, ei sun slaikkaris pitene milliäkään Protskun saavutusten dissailusta, joten voit ihan hyvin jättää sen tekemättä.
Gnizhak

#140 • • Edited Gnizhak iku

Jone:
Kah, sulla imeytyy palkokasvi nokkaan jostain kommenteista ja pidät esim. näitä omiasi huomattavan paljon laadukkaampina. Usko pois, ei sun slaikkaris pitene milliäkään Protskun saavutusten dissailusta, joten voit ihan hyvin jättää sen tekemättä.

Joo, no IMO oon vaan kuullu helvetin paljon laadukkaampia deejiitä noin tekniseltä puolelta et en ehkä osaa kuulla siinä mitään erikoista. (ite tyyppi on kyllä ollu tosi asiallinen sen 2 kertaa kun oon sen kohdannu). Ja lisäks se on todella outoa kun kaikki deejiit jotka nostaa kädet ylös setin aikana matkii proteusta nykyään ja saa tommosia kommentteja :)

Poistetaas täysin idioottimaiset kommentit tästä, kun niistä ei oo hyötyä kellekään

--
Don&#039;t Just Stand There