SUPERCOOL 5.1.2005 @ HELSINKI

181 posts, 10 pages, 18,300 views

Gilgamint.com

#161 • • Gilgamint.com Making questions
PERKELEEN HYVÄ MENO!!!! Hyvä pojat tuuttaus oli parast... mut mis oli kaikki vanhat junkkanaamat... mut eipä haitannu ku oli tyttöi korvaamas menoo eikä pelkkii hikisii ukkeleit...
nuance

#162 • • nuance cov ops, combat, sunrise

Käenpoika:
PERKELEEN HYVÄ MENO!!!! Hyvä pojat tuuttaus oli parast... mut mis oli kaikki vanhat junkkanaamat... mut eipä haitannu ku oli tyttöi korvaamas menoo eikä pelkkii hikisii ukkeleit...

Mun mielestä oli äärimmäisen piristävää että vanhat naamat oli edes yhdeksi illaksi vaihtunut uusiin. Toivottavasti nää uudet naamat eksyis vanhojenkin naamojen sekaan joskus: *sydän*
Mikcore

#164 • • Mikcore Eternity has passed
Kiitokset jälleen Tommille ja kaikille DJ:lle.

Oli kyl mahtavaa musiikillisesti ja oli kiva nähdä tuttujakin.

Ainostaan oli pieni virheliike siirtyä Pulsariin puolen yön tienoilla, mut toisaalta tuli sit nähtyä sekin...
nuance

#166 • • nuance cov ops, combat, sunrise
Kuka tunnustaa olevansa se söpö tyttö joka kävi pussaamassa mua poskelle jossain siinä ennen puoltayötä? *nauru*
styrOx

#167 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
ui ui olipas virkistävää kuulla breiksii...basso rumpuu...aikast loistavat kemut oli...*jiihaa*

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

rjv

#168 • • rjv neuron tuoppi kiitos
Oli kyllä tosi mukava kattoa kun lattia oli noin täynnä ja hyvä meininki oli, tosin korvien takia joutui sitten itse lähtemään jo puolen yön aikoihin kun keskiääntä pukkasi ihan liikaa. Prkln korvatulehdukset.

Mä oon kyllä hieman Timmon kanssa samaa mieltä osin siitä, et meni vähän liian aikaisin mätöks. IMHO sitä Pacman remixiä ei tarvi soittaa ennen puolta yötä ja rupes hieman se jyristely meikäläistä puuduttamaan.

Mut toisaalta rymistely toimi huomattavasti paremmin kuin tylsät liquidfunkit ja olihan se odotettavissa että jätkät soittaa rymistelyä :)

Mut jos ens kerralla ois vähän pidemään kuin kahteentoista, ei onneks tosin tullu takapakkia korvien paranemisen suhteen mut en vissiin käy ennen Metalheadzia bileissä nyt.

Saanko mäkin nyt turpaan kun oon eri mieltä :(
Gnizhak

#169 • • Gnizhak iku

rjv:

Et vaan tajuu ;)

--
Don't Just Stand There

UnityF

#170 • • UnityF joo just se

styrOx:
ui ui olipas virkistävää kuulla breiksii...basso rumpuu...aikast loistavat kemut oli...*jiihaa*

pyh.... *vink*
Aziz Combat Fighter

#171 • • Edited Aziz Combat Fighter

rjv:
IMHO sitä Pacman remixiä ei tarvi soittaa ennen puolta yötä

Mut sehän on mitä löysin kappale! *hih*

edit: Jooh, ootte ehkä ihan oikeessa et sitä lempeempää mekkalaa ois voinu soittaa vähän pidempään, mut mä yritin pikkasen "lukee" sitä tanssilattiaa siin mielessä, et en viittiny niit tylsimpii dubihuminoita enää tiputella siihen alkuiltaan, ku porukka sai selkeesti menovaihdetta päälle jo kohtuu aikasin.

Must ei välttämättä oo pakko joka bileissä vetää sitä tyypillistä junkkabilekaavaa et alkuiltaan kaikki hospitalin julkasut ja vasta 24:00 eteenpäin "saa" soittaa jotain tanssittavampaa :)
*tappi*

#172 • • *tappi* Pieni ja Punainen.
Mielettömän kivaa oli ! !
Ja musiikki iski kyllä molemmissa kerroksissa oikein
hyvin..Harmi vaan että alottelut veny niin pitkään että
humalatila oli aikasta rankka ja väsymys sitäkin kovempi.
(pöydällä on aina kiva tanssia) *blush**grr*
Kiitos soittajille *aplodit*
ja kaikille tutuille ketkä eksy paikalle *joo*

--
~Turha silloin on enää rutistaa, kun paskat on jo housuissa~
~Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan~

#173 • • Taika Guest
Kiitän niin järkkäreitä kuin yhtä kivaa tyttöä*sydän*
Vaikka taishan se mulla taas mennä tuonne kääliöilyn puolelle x)
Gilgamint.com

#174 • • Gilgamint.com Making questions

Ana-5000:
---
rjv:
IMHO sitä Pacman remixiä ei tarvi soittaa ennen puolta yötä

---

Mut sehän on mitä löysin kappale! *hih*

edit: Jooh, ootte ehkä ihan oikeessa et sitä lempeempää mekkalaa ois voinu soittaa vähän pidempään, mut mä yritin pikkasen "lukee" sitä tanssilattiaa siin mielessä, et en viittiny niit tylsimpii dubihuminoita enää tiputella siihen alkuiltaan, ku porukka sai selkeesti menovaihdetta päälle jo kohtuu aikasin.

Must ei välttämättä oo pakko joka bileissä vetää sitä tyypillistä junkkabilekaavaa et alkuiltaan kaikki hospitalin julkasut ja vasta 24:00 eteenpäin "saa" soittaa jotain tanssittavampaa :)

äh näin oli ihan hyvä... me likes *joo**jiihaa*
Gilgamint.com

#175 • • Gilgamint.com Making questions

rjv:
Oli kyllä tosi mukava kattoa kun lattia oli noin täynnä ja hyvä meininki oli, tosin korvien takia joutui sitten itse lähtemään jo puolen yön aikoihin kun keskiääntä pukkasi ihan liikaa. Prkln korvatulehdukset.

Mä oon kyllä hieman Timmon kanssa samaa mieltä osin siitä, et meni vähän liian aikaisin mätöks. IMHO sitä Pacman remixiä ei tarvi soittaa ennen puolta yötä ja rupes hieman se jyristely meikäläistä puuduttamaan.

Mut toisaalta rymistely toimi huomattavasti paremmin kuin tylsät liquidfunkit ja olihan se odotettavissa että jätkät soittaa rymistelyä :)

Mut jos ens kerralla ois vähän pidemään kuin kahteentoista, ei onneks tosin tullu takapakkia korvien paranemisen suhteen mut en vissiin käy ennen Metalheadzia bileissä nyt.

todellaki tullaan jengil kivittää sut *iloinen*
Gnizhak

#176 • • Gnizhak iku

Ana-5000:

Musta ne hospital-pb-soul:R-jutut on kyl paljon tanssittavampia :)

--
Don't Just Stand There

rjv

#177 • • rjv neuron tuoppi kiitos

Ana-5000:

joo mut kato junkassa on eri soundivivahteita jotka menee aika hyvin sekasin toistensa kanssa, eli miks ois pakko soittaa näin:
liquidii pari tuntii --> neuroo pari tuntii --> siantappoo pari tuntii.
jos vaikka heittäis niitä tyylejä sekasin tollai, vähän väliin jotain ettei rupee liikaa se tuuttausbasso tai vokaali- ja rhodeslooppien filtteröinti puuduttamaan

mut no minkäs mä sille voin et teil ei oo semmosii atmolevyi mistä mä tykkään. asc:n jutut esimerkiks on tosi energisiä ja tanssittavia vaikka ne onkin semmosta atmoleijailua :)

mut joo, turhaa nillitystä sinänsä, hyviä työ olitta, tai mitä nyt ehdin kuulla :)

Ale:
Sovitaanko jossain vaiheessa tarkempi aika? I'd love to <3
Karski

#178 • • Edited Karski Pomon kätyri
Vitun hyvää tanssahtelusoundia.
Lonkat sijoiltaan. Ja siis tostahan
olis voinu viel jatkaa tiukempaan,
mielestäni. Jos olis tullu kevyempää ni
johan sitä olis siihen nukahtanu. *nukkuu*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Aziz Combat Fighter

#179 • • Aziz Combat Fighter

rjv:

Kyyyl me ainaski soitettiin sit myöhemmin sitä neuroilua ja letkeempää paahtoa, se metelöinti ja neitsyidenuhrailu sijottu just siihen 24:00 - 01:30 abaut, sit siit eteenpäin vähän löyseni, ja sillee *piis* Sääli et sun korvat oli paskana, me soitettiin kyl viirusneuroiluaki siin loppuillasta niin et ois ollu varmaan enempi sunkin makuus :I

Ens kerralla sit!
nuance

#180 • • nuance cov ops, combat, sunrise

rjv:
joo mut kato junkassa on eri soundivivahteita jotka menee aika hyvin sekasin toistensa kanssa, eli miks ois pakko soittaa näin:
jos vaikka heittäis niitä tyylejä sekasin tollai, vähän väliin jotain ettei rupee liikaa se tuuttausbasso tai vokaali- ja rhodeslooppien filtteröinti puuduttamaan

Heh, luckily ensimmäiset puutumisen oireet tais tulla jossain kolmen tienoilla ku tanssilattialta hävis n. puolet jengistä käymään baaritiskillä, mut sit ku Technical Itchin Reborn breakkas ni jostain ne vaan tunki takas kaikki. *jiihaa*

Mut ei siinä. Joku tykkää tyttärestä, tytär turkkilaisista miehistä. Vai miten se menikään.