181 posts, 10 pages, 18,300 views
Käenpoika:
PERKELEEN HYVÄ MENO!!!! Hyvä pojat tuuttaus oli parast... mut mis oli kaikki vanhat junkkanaamat... mut eipä haitannu ku oli tyttöi korvaamas menoo eikä pelkkii hikisii ukkeleit...
rjv:
IMHO sitä Pacman remixiä ei tarvi soittaa ennen puolta yötä
Ana-5000:
---
rjv:
IMHO sitä Pacman remixiä ei tarvi soittaa ennen puolta yötä
---
Mut sehän on mitä löysin kappale!
edit: Jooh, ootte ehkä ihan oikeessa et sitä lempeempää mekkalaa ois voinu soittaa vähän pidempään, mut mä yritin pikkasen "lukee" sitä tanssilattiaa siin mielessä, et en viittiny niit tylsimpii dubihuminoita enää tiputella siihen alkuiltaan, ku porukka sai selkeesti menovaihdetta päälle jo kohtuu aikasin.
Must ei välttämättä oo pakko joka bileissä vetää sitä tyypillistä junkkabilekaavaa et alkuiltaan kaikki hospitalin julkasut ja vasta 24:00 eteenpäin "saa" soittaa jotain tanssittavampaa :)
rjv:
Oli kyllä tosi mukava kattoa kun lattia oli noin täynnä ja hyvä meininki oli, tosin korvien takia joutui sitten itse lähtemään jo puolen yön aikoihin kun keskiääntä pukkasi ihan liikaa. Prkln korvatulehdukset.
Mä oon kyllä hieman Timmon kanssa samaa mieltä osin siitä, et meni vähän liian aikaisin mätöks. IMHO sitä Pacman remixiä ei tarvi soittaa ennen puolta yötä ja rupes hieman se jyristely meikäläistä puuduttamaan.
Mut toisaalta rymistely toimi huomattavasti paremmin kuin tylsät liquidfunkit ja olihan se odotettavissa että jätkät soittaa rymistelyä :)
Mut jos ens kerralla ois vähän pidemään kuin kahteentoista, ei onneks tosin tullu takapakkia korvien paranemisen suhteen mut en vissiin käy ennen Metalheadzia bileissä nyt.
Saanko mäkin nyt turpaan kun oon eri mieltä :(
Ana-5000:
Must ei välttämättä oo pakko joka bileissä vetää sitä tyypillistä junkkabilekaavaa et alkuiltaan kaikki hospitalin julkasut ja vasta 24:00 eteenpäin "saa" soittaa jotain tanssittavampaa :)
rjv:
liquidii pari tuntii --> neuroo pari tuntii --> siantappoo pari tuntii.
rjv:
joo mut kato junkassa on eri soundivivahteita jotka menee aika hyvin sekasin toistensa kanssa, eli miks ois pakko soittaa näin:
liquidii pari tuntii --> neuroo pari tuntii --> siantappoo pari tuntii.
jos vaikka heittäis niitä tyylejä sekasin tollai, vähän väliin jotain ettei rupee liikaa se tuuttausbasso tai vokaali- ja rhodeslooppien filtteröinti puuduttamaan