SUPERCOOL 5.1.2005 @ HELSINKI

181 posts, 10 pages, 16,852 views

nuance

Posts: 1,963

#62 • • nuance cov ops, combat, sunrise

Käenpoika:
jos ette soita vitullist paahtoo petyn....



Onpas vaativa yleisö. Pitäis soittaa koko ilta Fanun, Nucleus & Paradoxin ja LTJ Bukemin tuottamaa tunnelmallista ja kaunista rokkipaahtojunkkaa jota on julkaistu vain RAMilla ja Good Lookingilla. TULEEPAS HELPPOO PLZ *vink*
Timmo

Posts: 657

#63 • • Timmo
Lähette liikkeelle athmosfääreistä, siitä sitten jazzahtavaa ja groovaavaa tyyliin ez-rollers. Sen jälkeen tytöille liquid funkkia tyyliin high contrast. Lopuks sitten paahtoo ja agenttijunkkaa... *sydän*

Ja soittakaa muuten Zinc - Ready Or Not [2004 Remix]

--
Elämä On Raato

Dives

Posts: 536

#64 • • Dives I see the light

Puistokemisti:
---
Dives:
l
outokooman synttärit?? omfg!!

---



Njet, Gesin synttärit.



aaahh...
sts

Posts: 7,969

#65 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

Dives:
-clips-



Olen sts en STS ja toiseksi en ole arin ja jeren kanssa, lähinnä yksi iso kaveri sitä on muhun työntänyt.

Jos se kirjoitetaan isolla se on se kielimatka toimisto.
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#66 • • Peikkotyttö

Timmo Sen jälkeen tytöille liquid funkkia tyyliin high contrast.


pyhpah...
Ainakin tämä tyttö rakastaa oikein vihaista soundia*kuolaa*

--
Groove is in the Heart

sts

Posts: 7,969

#67 • • sts Sama pyynti aitta!

outokooma:
tästä hyvästä pääsette laulaan Kemistin kanssa onnittelulaulut päivänsankareille duettona!



Mitä jos sinä laulat, ja me kuvataan tapahtuma.
Gnizhak

Posts: 701

#68 • • Gnizhak iku

Timmo:
Lähette liikkeelle athmosfääreistä, siitä sitten jazzahtavaa ja groovaavaa tyyliin ez-rollers. Sen jälkeen tytöille liquid funkkia tyyliin high contrast. Lopuks sitten paahtoo ja agenttijunkkaa... *sydän*


Mä tunnen oikeesti vaan jätkiä jotka tykkää tosta likvidikamasta ennemmin ku kunnon tuuttauksesta
Mulla on vaan battylevyi :((((

--
Don't Just Stand There

nuance

Posts: 1,963

#69 • • nuance cov ops, combat, sunrise
Joo illan linjaus tulee menemään varmaan jotenkin näin: hospital records atmohömppä -> seba & lenk / fanu atmohömppä -> neuroo oikeen olan takaa -> kryptic minds ja muut saatanan lähettiläät.
Saara

Posts: 1,954

#70 • • Saara #2970
Jees, rankan kouluviikon alettua (tänään hurjat 4h, loppuviikko vapaata) tänne vois tulla rentoutumaan, jotta koulujutut ei painais mieltä :)

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

MaSari

Posts: 1,986

#71 • • MaSari space jammer
Vois tulla tänne sen viiden ja puolen tunnin duunissa olon jälkeen *iihhih*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

remotion

Posts: 5,283

#72 • • remotion nostatus guru
soittakaa jotain mitä voi tanssia!
esim. jotain hyvää vaiks britnii. Jos ette ni mä kutsun niinku esim. niinku mun isoveljen ja se hakkaa teiät!!

emmä muuten(kaan) tuu! Nih

jaa mut mulal ja frendillä on ilmastiketit tonne että voishan sitä ehkä piruuttaa tulla kuuntelee ku premin baarimikot kaataa jää astiasta vedet bissen sekaan...


//teini
nuance

Posts: 1,963

#73 • • nuance cov ops, combat, sunrise

remotion:
soittakaa jotain mitä voi tanssia!
esim. jotain hyvää vaiks britnii. Jos ette ni mä kutsun niinku esim. niinku mun isoveljen ja se hakkaa teiät!!



Mä soitan sun mutsille!

jaa mut mulal ja frendillä on ilmastiketit tonne että voishan sitä ehkä piruuttaa tulla kuuntelee ku premin baarimikot kaataa jää astiasta vedet bissen sekaan...



Söpöö. *sydän*
remotion

Posts: 5,283

#74 • • remotion nostatus guru

nuance:
Mä soitan sun mutsille!



Wohoo, tän mä haluun kuulla! Mit sä soitat sille?
Se tykkää aika paljon tosta katri helena - puhelin langat laulaa (neuro rmx) *sydän*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#75 • • Aziz Combat Fighter

Timmo:
Lähette liikkeelle athmosfääreistä, siitä sitten jazzahtavaa ja groovaavaa tyyliin ez-rollers. Sen jälkeen tytöille liquid funkkia tyyliin high contrast. Lopuks sitten paahtoo ja agenttijunkkaa... *sydän*

Ja soittakaa muuten Zinc - Ready Or Not [2004 Remix]



No jumalauta et sitä jaellaan ohjeita ku isäntä ikään :D

SOITETAAN MITÄ SOITETAAN! LEVYTOIVOMUKSIA EI HUOMIOIDA!
Avatar
#76 • • sakk303 Guest
No voihan rähämä. Pitäisköhän tänne ihan ilmestyä, kun huomenna on valtakunnallinen vapaapäiväkin.. en oo kyllä sitten Koneiston jälkeen käynyt missään tanssibileissä..no ei kun pyörähdinhän mä siellä breiksikemuissa kolmannella linjalla tos viime kuussa.. mutta siis..tännehän ei kyl muuten viitsi tulla jos ei oo tanssijalka kunnossa..ja siit on pitkä aika ku on päässyt kunnon lailla jamitteleen, siis jotain muutakin kuin britniä peruskerhossa, siis yökerhossa, joten mitenkähän se junkkajalka taipuisi..no anyway, nyt alkoi haluttamaan perkeleesti tänne..en kyllä muuten edes haaveilis koko bileistä mut ku ois se vapaapäivä tosiaan ni ei tarvis duunin vuoksi pakoilla.. kääk. Kenet mä saan tänne kaveriks.
nuance

Posts: 1,963

#77 • • nuance cov ops, combat, sunrise

remotion:

Wohoo, tän mä haluun kuulla! Mit sä soitat sille?
Se tykkää aika paljon tosta katri helena - puhelin langat laulaa (neuro rmx) *sydän*



Voisin pistää Technical Itch - The Calling *pahis*
Nanny

Posts: 45

#78 • • Nanny
Luulin et Proteus ois soittanu tänään jossain?
Karski

Posts: 6,049

#79 • • Karski Pomon kätyri

Nanny:
Luulin et Proteus ois soittanu tänään jossain?



*ding* Se soittaaki, mut miten se liittyy tähän tapahtumaan
jossa sen ei edes pitäny soittaa *nauru*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Nanny

Posts: 45

#80 • • Nanny
Olenpas puusilmä, sehän on Helsarilla! Sinne siis Jippii!