SUPERCOOL 5.1.2005 @ HELSINKI

181 posts, 10 pages, 16,850 views

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#141 • • Edited Aziz Combat Fighter

Jone:
Kah, sulla imeytyy palkokasvi nokkaan jostain kommenteista ja pidät esim. näitä omiasi huomattavan paljon laadukkaampina. Usko pois, ei sun slaikkaris pitene milliäkään Protskun saavutusten dissailusta, joten voit ihan hyvin jättää sen tekemättä.



Ei kai täs ny kukaan protskua dissaillu, vaan sitä miten raskaan musiikin soittaminen ja siihen eläytyminen lasketaan protskun "matkimiseks".

edit: varsinkin kun meidän soundi on mun mielestä kyl aivan erilaista ku Harrin pauke.
:D

Posts: 3,707

#142 • • Edited :D

Ana-5000:
edit: varsinkin kun meidän soundi on mun mielestä kyl aivan erilaista ku Harrin pauke.



Niin teillä on vaan rikotut biitit, ei muuta eroa ;)
KittysDead

Posts: 381

#143 • • KittysDead Trooper
Oowh.. tästäkin odotetan innolla kuvia *joo*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

Gnizhak

Posts: 701

#144 • • Gnizhak iku

diffas:
Niin teillä on vaan rikotut biitit, ei muuta eroa ;)


Ja se et biisissä on bassokuvio

--
Don't Just Stand There

Gnizhak

Posts: 701

#145 • • Gnizhak iku

Ihan A:
Joo tota noin, toi oli vähän pieni tila niille bassoille, että aika paljon riippuu siitä mistä kohtaa kuuntelet, että miten ne bassot kuullu, kun ei ne oikeen muodostu kunnolla ihan kaiuttimen vieressä vaan pitää ottaa vähän etäisyyttä niin bassot potkiikin paljo enemmän. Esimerkiksi tanssilattialla ei oikeen bassot tuntunu mut ainaku meni siihen tanssilattialta vähän pois siihen molempien rappusten väliin niin heti tuntu bassot niin paljo lujempaa.


Kyllä mä koetin pyöriä siinä ja ettii kohtaa missä bassot ois iskeny kunnolla, mut monista biiseistä jäi puuttumaan ne kunnon pörinät kun ei ne kaapit tuntuneet menevän tarpeeks alas ollenkaan. Sielä ylhäällä oli ehkä paras soundi noin bassojen kannalta tai just siinä oviaukossa, mut siinä oli myös ikävähkö trafiikki. Ja sielä penkeillä taas meni muu soundi aika hassun puuroks, ja ne oli muutenkin aika täynnä kokoajan.

--
Don't Just Stand There

Jone

Posts: 8,258

#146 • • Edited Jone Archibald Haddock

Ana-5000:
Ei kai täs ny kukaan protskua dissaillu, vaan sitä miten raskaan musiikin soittaminen ja siihen eläytyminen lasketaan protskun "matkimiseks".

edit: varsinkin kun meidän soundi on mun mielestä kyl aivan erilaista ku Harrin pauke.



No on mun kyl kieltämättä vähän vaikea kuvitella sua vetämässä Harrin chicken danceä tai muita maneereja deckien takana. Tai hei, tei sen kyl just ja mielikuva oli sangen viihdyttävä. *nauru*

Sääli muuten etten päässyt kuuntelemaan teitä, koska kuitenkin käsittääkseni tarjolla olis ollut rähinärumpubassoa juuri mun makuuni.
Avatar
#147 • • tintsu Guest
Oli ihan jees bileet.*hihu*
Aika paljon porukkaa oli kyl.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#148 • • Aziz Combat Fighter

Jone:
No on mun kyl kieltämättä vähän vaikea kuvitella sua vetämässä Harrin chicken danceä tai muita manereeja deckkien takana. Tai hei, tei sen kyl just ja mielikuva oli sangen viihdyttävä. *nauru*



Mun maanerit taitaa rajottuu aika pitkälle nyökyttelyyn, nyrkinpuimiseen ja räpylöiden läpsytykseen :)

Jone:
Sääli muuten etten päässyt kuuntelemaan teitä, koska kuitenkin käsittääkseni tarjolla olis ollut rähinärumpubassoa juuri mun makuuni.



Eiköhän noita tilaisuuksia tule. Ilmeisesti putos porukalle senverran hyvin et saattaapi olla että tosta poikii muutama buukkaus lisää.

vink vink vaan kaikille *vink*
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#149 • • Peikkotyttö
Junkka maistu*sydän* siiderikin maistu...ilmeisesti ihan tarpeeks*iihhih* oli varmaan siis kivaa!

--
Groove is in the Heart

Avatar
#150 • • sakk303 Guest
Oli kyllä mielettömän messevää soundia niin kuin tanssimielessä.. tulin paikalle aika myöhään, vasta puol yhden aikaan, joten missasin kaikki alkuillan atmoilut, mutta mitä tohon hooverointiin ja rähinäbiittiin tulee, niin kyllä mun mielestä on parempi soittaa just tollasta tiukempaa paahtoa bileissä, joissa on käsittääkseni tarkoituksena tanssia ja pitää hausakaa. Atmoilut on enemmänkin seinäruusuille ja nurkassa-fiilistelijöille tuoppi kädessä. Harrastan atmojunkkailua himassa paljonkin, joten kyllä mä mieluummin tulin tänne nimenomaan nostamaan jalkaa enkä nyökyttelemään päätäni pehmomman pompun tahtiin, kun sen voi tehdä ihan hyvin himassakin.

Iso käsi nuancelle ja analle hyvästä selektiosta, jonka myötä sain kahden tunnin pomppimisen aikana alaselkäni paskaksi, puseron märäksi, naaman hymyyn ja nyrkit puukotusliikkeeseen.

Mulla ei ollut alunperin edes tarkoitus tulla tänne, tultiin lepuskista stadiin ihan farkut päällä ja muutenkin turhan paksut kuteet niskassa. Siinä sai sitten kärsiä ikävästä tanssausvaatetuksesta, farkut painoivat parin tunnin jälkeen tonnin kaikesta kosteudesta ja muutenkaan en farkuissa oo koskaan tykännyt tanssia. Nyt oli vaan niin perhanan pakko!

Kiitos soittopojille ja kanssatanssaajille, oli erittäin mielenkiintoista saada uskomattomat kehonheilutusfiksaatiot pelkästään yhden bissen ja kahden lonkun voimin! Ei kyllä niin leimissä humalatilassa vois kuvitella koskaan innostuvansa kiksusta tai polkasta :)

p.s. Sen verran tuolta alakerran meiningistä että selväpäisen vinkkelistä katsottuna siellä oli aika helvetin hämärä meininki. Rutosti sohvia ja liuta lamaantuneita sieluja polkemassa itseänsä kohti premin kellarikerrosta. MEni pikkasen meikäläisen hilseen yli tuo piirpaukepsyke.

Nää Supercoolit oli mun eikat, mut ei toivottavasti viimeiset. Normikeskiviikkoina kun on aina vaan se ongelma, et torstaina on duunii..mut tällä kahden lonkun linjallahan sitä vois kyllä jaksaakin..mut sitten tarvis useemmin näitä junkkabassopoikia soittamaan jotian, joka pistää väkisin tanssilattialle.

Nuff' said. peace & respect.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#151 • • Aziz Combat Fighter

sakk303:
Iso käsi nuancelle ja analle hyvästä selektiosta, jonka myötä sain kahden tunnin pomppimisen aikana alaselkäni paskaksi, puseron märäksi, naaman hymyyn ja nyrkit puukotusliikkeeseen.



Kiitos propseista, mut oli siel Emekin selektoimassa ^__^
Avatar
#152 • • sakk303 Guest
uh, sorry *iihhih* Kämmentä Emellekin *nauru*
Texx

Posts: 650

#153 • • Texx ^_^
Olipas *känni*
Mut oli silti aika loistoo, ja koitin vähän tanssahdellakkin, mut sit jossain vaiheessa tulin järkiini ja tajusin et *känni* on paaaaljon kivempi vaihtoehto. *vink*

"On ollu ihan vitun kiva ilta, eikä tulla tanssii" ::D

--
*piis*

RantaPalleroinen

Posts: 512

#154 • • RantaPalleroinen
Ja taas maailma on parempi paikka! Kiitos rumpu ja basso illallisesta. *sydän* Basso olis vaan saanu olla miljoona kertaa synkempi ja rankempi, mutta olipa tuo tiedossa ettei premin kamoilla pitkälle pötkitä. Yhtään en vastaan laita jos sattuis usemminkin tulee junkeli kemuja! ! ! ! Kiitos, kyllä kiitos!

--
a weekend wasted is never a wasted weekend

neppu*

Posts: 111

#155 • • neppu* Neppu
Kiitoksia huippuhyvästä illasta!! Mulla ainakin oli superhauskaa.. *hymy* Ens keskiviikkona uudestaan!!
innae

Posts: 1,377

#156 • • innae PaskaJätkä
hmphms, olisinpas tahtonut tulle kuullostelemaan mutta töissä olin. noh joku toinen kerta :)

--
PaskaJätkä

P|astic

Posts: 249

#157 • • P|astic
huhuh jalat vieläki kipeet. Viime koneiston jälkeen oli jalat yhtä jumissa ku nyt

--
Naturalbornloverman

joun

Posts: 425

#158 • • joun People want to be needed
Ei sitä drum n bassii osannu tanssii *vink* Kyl mä siel vähä yritin hyppii, mut sit menin takas psykepuolelle *jiihaa* Mut ihan mukava ilta. Tosin prkl ku tavikset tuli juomien ja röökien kanssa tanssilattialle ja vei mun tanssitilan! *dissaa*

--
Im happy only when Im busy

Maihku

Posts: 1,186

#159 • • Maihku neiti hankala
hyvää musiikkia,mutta oli vähän liian ahdasta liikkua välillä siellä ja eipä henkeä välillä meinannut saada*igor*
mut kiitos kivoille tutuille ja tuntemattomille*hali*T
Apo

Posts: 1,574

#160 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut
Eka kerta supercooleissa ja kivaa oli. Sääli vaan että Premi on edelleen Premi, miesten vessa on aivan laaduton ja äänentoistossa vois mennä reilusti alemmaksi.

Musa maistui hyvin, tosin ois voinu olla omaan makuun rankempaakin mutta sitten ois varmaan menny muulle porukalle liian rankaks *pahis* DJ:den esiintymisestä sen verran että jokaisella on oma soittotyyli, jos pystyy vetää show:ta luonnollisesti ja ilman että musiikillinen anti kärsii niin lisää vaan yleisökontaktia peliin. Suomalaisia dj:tä ei voi kyllä yleisesti kehua yleisökontaktin ottamisesta, onneksi homma hoidetaan yleensä kotiin muilla kyvyillä.

dorisch:
joo, mä annan kans laittilimujen puuttumisesta miinusta. joutu juomaan vedellä jatkettua jaffaa! hoitakaa asia. :)



Eikös ne laittilimut oo just vedellä jatkettuu jaffaa? *ding*