ihan keltanokan silmin:
huoh.. ihanaa.. mä oon melkein viel kärryillä missä mennään. Mä osallistuin mun kuvalla tähän koska mä haluun tehhä edes jotain ja jonella sattu olemaan hyvä idea tästä leikkimielisestä kilpailusta. Kun eka kuva lehdetön alkoi niin koskin ekaa kertaa elämässäni digikameraa.. en osannu laittaa sitä ees päälle.

. Kuvani ekassa kisassa oli vähän tärähtäny jne jne jne... Tässä tokassa kisassa nyt kuvani ei ookkaan enää tärähtäny.. (tuhat muuta virhettä siinä sit varmaan onkin) mut pointti on se että Jone sai mut kokeilemaan jotain uutta ja tykästyin paljon kuvaamiseen.
Jos tässä ekassa treadissa ei olisi painostettu tota leikkimielistä ym niin tuskin oisin kameraan koskenu kun tiedän miten paljon täällä on miltei ammattitason kuvaajia. Mut koska leikkimielisyys ja hyvä fiilis oli ekassa kisassa mukana niin päätin uskaltaa ja kavereiden kanssa puhuttiin eri ideoista jne jne..
Mun mielestä ekat säännöt oli ihan jees. Miksi alkaa muuttaa toimivaa juttuu? Moni jäi kakkos kilpailusta pois sen takia kun ne ei tiedä enää mitkä on säännöt, mitä saa tehhä ja mitä ei.

tää on surullista koska ekassa kilpailussa oli monta muutakin jotka oli niinkuin minä ekoja kertoja kameroiden kanssa tekemisissä. Nyt kun on niin kauheet riidat syntyny niin nää ei ainakaan tuo niitä takaisin päinvastoin te ajatte niitä nyt pois ja loppujen lopuksi muutaman kk päästä on vain muutamia kisaajia ja uusia on vaikee saada mukaan.
Sitten nää ihanat pisteet. Mulle ainakin merkka pisteiden saanti sillee että kun saan pisteen joltain niin kyllä se merkkaa paljon koska olen saanu vähän arvostusta ottamalleni kuvalle joka ei ehkä ole nyt täydellisen upea ja hieno mut se on auennu jollekkin tai joku on repiny siitä hyvät huumorit mut jotain se on tehny että se on saanu vähän huomioo. Muös samalla se kannustaa mua osallistumaan seuraavaan kisaan koska nyt jo alan miettimään miten voisin parantaa kuvaani seuraavaa kisaa nähden. Vaikka tiedän että kuvani ei tule olemaan kärkijoukossa niin silti mulla riittää innostusta.
Jos joku nyt jättää äänestämättä kuvia niin se vain ajanmittaan on paskempi juttu. tettyä kuvia suositaan muut jää niin jälkeen että ei heitä innosta enää osallistuu koko skabaan ja se on sääli koska tässähän kisan myötä sitä edistyy pikkuhiljaa ja oppii uusia asioita. Miksi olla niin rankka ja olla antamatta äänensä kaikille juuri _tän_ kisan parhaimalle... maailman laajuisesti kun alkaa ajattelemaan jostain taiteilija näkökulmista ym niin

ei tainu olla tän idean skaba.
Mun mielestä tää on enemmän leikkimielinen kannustuskisa joka voi myös opettaa jotain kuvaamisesta.. Mut tätä menoo.. huoh.. Saa nähä kauan minäkään jaksan olla mukana. mä toivon että kolmos kilpailun säännöt on sit selkeet jotta pysyn viel mukana kärryillä.