616 posts, 31 pages, 176,052 views
mayah:
Edit: ja vastalause tolle aasille. Oon oikeesti ihan älykäs ja osaan tehdä monimutkaisempiakin juttuja, kuten esim. ajastaa videot ja käyttää wöördiä.
akir0:
No ei liene ylitsepääsemätön ongelma koodata applikaatio, jonne kuvat voi näppärästi uploadata ja sen jälkeen ne ilmestyisivät topikkiin jonkun virtuaali-nickin postaamana?
Tällä päästäisiin helppouteen (ei tarvitse etsiä webbitilaa kuvaa varten), anonymiteettiin ja kuitenkin olisi thread, jossa voisi kuvia kehua.
---
Ja meillä on koodaaja o/
mayah:
---
patis:
anonyymiyden hankaluudet ylittävät hyödyt.
---
Määrittele mulle, miten esim. toi mun ehdotus tekis tästä hankalaa kenellekään (muulle, kuin mulle, ja sehän ei oo sillon hankalaa, jos mä en pidä sitä hankalana..)
patis:
Mun mielstä ois mukava jos kuvan ottanut ihminen voisi keskustella kuvastaan ja perustella ottamaansa kuvaa ihan omana itsenään. Musta olisi mukava kuulla muutamalta edelliseenkin kisaan osallistuneelta millä perusteella kuva on "lehdetön".
patis:
Musta olisi mukava kuulla muutamalta edelliseenkin kisaan osallistuneelta millä perusteella kuva on "lehdetön".
nostatus:
Jos kuva ei aukene kuin selittelemällä, ei se ole hyvä kuva. Muutenkin, musta ainakin on mielenkiintoisempaa tietää miten ihmiset tulkitsevat ottamaani kuvaa ilman oman sanallisen tulkintani vaikutusta.
mayah:
Mä en ymmärrä tosta koodaamista, aplikaatiota, uploadaamista ja virtuaali-nickiä, mut ei se varmaan haittaa. Mitä tulee webbitilaan, sitähän ei tällä hetkellä tarvitse kukaan, kun anqqa tarjoaa sen meille klubituksesta, kun jokaiseen viestiin voi laittaa liitekuvan.
patis:
---
mayah:
Ehkä sitä ei silloin kannata kyseisen ihmisen äänestää..?
---
Eikä siitä myöskään sovi keskustella..?
siveys:
Nyt varmaan ymmärrät miksi meidän ensimmäinen ajatuksemme oli tehdä applikaatio.
---
mayah:
En ymmärrä, vaikka luin tekstin neljään kertaan Onneksi tiedän, että olet fiksu ihminen, joten voin huoletta luottaa siihen, että olet oikeassa
mayah:
Pitäis varmaan päättää siitäkin, et tekeekö meistä kumpikaan sitä vai ei, kun sekin ilmeisesti on vielä vähän auki...