Tällä päästäisiin helppouteen (ei tarvitse etsiä webbitilaa kuvaa varten), anonymiteettiin ja kuitenkin olisi thread, jossa voisi kuvia kehua.
616 posts, 31 pages, 175,659 views
akir0:
No ei liene ylitsepääsemätön ongelma koodata applikaatio, jonne kuvat voi näppärästi uploadata ja sen jälkeen ne ilmestyisivät topikkiin jonkun virtuaali-nickin postaamana?
Tällä päästäisiin helppouteen (ei tarvitse etsiä webbitilaa kuvaa varten), anonymiteettiin ja kuitenkin olisi thread, jossa voisi kuvia kehua.
akir0:
No ei liene ylitsepääsemätön ongelma koodata applikaatio, jonne kuvat voi näppärästi uploadata ja sen jälkeen ne ilmestyisivät topikkiin jonkun virtuaali-nickin postaamana?
Ana-5000:
Plus tietty et oot jo tunnettu valokuvaaja ni ihmiset kiinnittää sun kuviis enemmän huomiota, joten ymmärrän kyllä ettei nimettömyys ihmeemmin houkuttele
Tontsis:
---
anqqa:
nykyinen systeemi toimii ihan riittävän hyvin.. tässä kumminki on kyseessä vaan kevyt ajanvietekilpailu ilman maailmanympärysmatkapalkintoja, eli jos joku tosiaan on niin kapeakatseinen että äänestää vain ja ainoastaan sen perusteella että sattuu olemaan kaverin kuva tms nuolemista niin menköön itseensä. ainakin itselle 'tärkeämpää' näissä kilpailuissa on hyvien töiden näkeminen, itse voittaja/voittaminen ei kiinnosta.
keep it simple.
---
Ok, let's do that. Jätetään äänestys pois kokonaan.
Jone:
---
Ana-5000:
Plus tietty et oot jo tunnettu valokuvaaja ni ihmiset kiinnittää sun kuviis enemmän huomiota, joten ymmärrän kyllä ettei nimettömyys ihmeemmin houkuttele
---
Jea, just se on mun motiivini. Mun kuvat kun on kuitenkin niin paskoi etteivät menestyisi äänestyksessä jos ne eivät olisi äänestettävissä mun nimelläni.
Osaatko muuten sanoa kuka ampui Kennedyn?
anqqa:
nykyinen systeemi toimii ihan riittävän hyvin.. tässä kumminki on kyseessä vaan kevyt ajanvietekilpailu ilman maailmanympärysmatkapalkintoja, eli jos joku tosiaan on niin kapeakatseinen että äänestää vain ja ainoastaan sen perusteella että sattuu olemaan kaverin kuva tms nuolemista niin menköön itseensä. ainakin itselle 'tärkeämpää' näissä kilpailuissa on hyvien töiden näkeminen, itse voittaja/voittaminen ei kiinnosta.
keep it simple.
Ana-5000:
No, en usko että kovinkaan moni tietoisesti hehkuttaa kaverin kuvaa, olettaisin vaan että kuvan ja nimen yhdistelmä saattaa painottaa kuvan aviointia johonkin suuntaan. En halua edes lähteä arvailemaan mihin suuntaan se painottaa tai väittämään että jotkut tietyt ihmiset saisivat vain "maineensa" takia ääniä, mutta silti mielestäni neutraalimpi ja siten reilumpi tapa käydä skabaa valokuvilla olisi jos kuvat voisi jollakin tavalla submitata nimettöminä.
Jos tätä varten perustettaisiin esim. yksi julkinen käyttäjätunnus, voisi jokainen käydä vuorollaan itse nimettömästi sujauttamassa kuvansa topikkiin ilman, että kellekään koituisi ylimäärästä vaivaa.
Jone:
---
Ana-5000:
(En tiiä huomasitko mut mä ainakin äänestin sun kuvas ykköspakalle. Pipoa löysemmälle!)
---
No, vaikuttiko sun äänestyspäätökseesi se, että ko. kuvan ottajan nick on "Jone?" Olisitko sijoittanut sen jotenkin toisin jos sen olisi kuvannut joku muu?
Ana-5000:
No, en usko että kovinkaan moni tietoisesti hehkuttaa kaverin kuvaa, olettaisin vaan että kuvan ja nimen yhdistelmä saattaa painottaa kuvan aviointia johonkin suuntaan.