Asiakas on aina väärässä.

2,204 posts, 111 pages, 741,266 views

#1961 • • REivaaja Guest

Lyylikki, 15.7.2008 12:54:
Koko tuosta jutusta paistaa läpi se, että ehkä äiti on suutahtanut lapsensa kohtelusta ja toisaalta kyllä asiakaspalvelija on sitten provosoitunut äidin käytöksestä. Siltikin mun sympatiat on täysin ton asiakaspalvelijan puolella!

Mua käy sääliksi lasta jonka äiti on yliholhoava. Toki ois kiva että lapset kasvais just niin nopeasti kuin itse haluaa ajatella, mutta niin ei ole. Kiva sitten kun lapsi on muitten joukossa parin vuoden verran vähemmän vastuuta ja oikeuksia saanut. Sitten onkin poika ilman eväitä ja saattaapi se jalostamaton pää syrjäytyä ikäisistään ja hakea 20 veenä 14 veeltä pimpsaa, kun ei oman ikäiset anna ja kovin tekisi mieli.
larzizi

#1962 • • larzizi
Tänään tuli huvittavin tapaus hetkeen, enkä oikein tiedä pistäisinkö tämän tänne vai päivän :) - topiciin, koska repeilin tälle vielä kauan yksinäni kun asiakas oli jo lähtenyt.

Meillä on tarjolla tasan kahdenlaisia pillimehuja; toiset maksaa 0,2e kipale ja toiset 0,29e kipale. Semmonen about 15 kesänen poika sitten tuli tuollaisen halvemman pillimehun kanssa kassalle ja sanoin sille hinnan, johon se hölmistyneenä (ja ärtyneenä) sanoi: "häh? se on kymmenen senttii!". Tähän sanoin nätisti, että "ei, se on kaksikymmentä senttiä". Poika vaan jatkoi ja jatkoi inttämistä: "nää on kymmenen senttii ja noi toiset on kakskyt senttii". Tässä vaiheessa kerroin pojalle, että kyllä tämä hänen pillimehunsa on 20 senttiä ja niitä myydään yleensä 10 paketeissa, joka puolestaan maksaa 2e ja toiset maksaa sen 29 senttiä. Poika jaksoi vääntää asiasta vielä hetken aikaa, kunnes sanoi "no en mä sit sitä ota".

Viimeisten sekuntien aikana mulla oli todella paljon pokassa pitelemistä, kun en voinut uskoa miten poika voi vaan vetää päästään, että se maksaisi 0,1e. Sen vielä ymmärtäisin, että jos alkaisi väittämään siitä kalliimmasta, että se maksaa 0,2e. Mut ei vittu.. :D Niitten halvempien pillimehujen kohdalla vielä lukee isossa lapussa, että 10kpl 2e ja kappalehinta 0,2e (jos nyt joku ei sattumalta osaisi tehdä kyseistä laskutoimitusta ja erehtyisi luulemaan kappalehintaa halvemmaksi kuin 10kpl ostettaessa). Enkä kyllä tiedä, että tuosta kovinkaan paljon halvempia pillimehuja edes on olemassa. Samaisen kauppakeskuksen Prismasta ehkä voi saada jotain Pirkka pillimehuja viisi senttiä halvemmalla, joten jos se viisi senttiä oli pojalle NIIN tärkeä, niin ehkä sitten on parempi vaan kävellä koko kauppakeskuksen toiseen päähän jonottamaan 0,15e ostoksen takia.

Vittu mitä porukkaa *nauru*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

hemuz

#1963 • • hemuz kätevä emäntä

larzizi, 19.7.2008 15:04:
Samaisen kauppakeskuksen Prismasta ehkä voi saada jotain Pirkka pillimehuja viisi senttiä halvemmalla.

Pirkkaa saa kylläkin k-kaupoista.
#1965 • • REivaaja Guest

larzizi, 19.7.2008 15:04:
Vittu mitä porukkaa *nauru*

Jospa pojalla ei ollu tarpeeksi rahaa, mutta sitäkin kovempi jano.
Saara

#1966 • • Saara #2970
Jos mulla on eilisen päivän tuotteita (joissa -50% lappunen) tavarakärryissä, niin onko se pakko viedä mukanaan? Olisin vaan heittänyt sen hävikin kautta roskikseen. Pitäis olla silmät selässä, ettei asiakkaat vie mun roskia kotiin :D.

Kuukauden kesäloman jälkeen on ollut ihan kiva olla töissä, mun lempparit on ollut mielissään :).

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

larzizi

#1967 • • larzizi

REivaaja, 19.7.2008 18:45:
Jospa pojalla ei ollu tarpeeksi rahaa, mutta sitäkin kovempi jano.

Kyllä sillä rahaa näytti olevan aika moneen pillimehuun.

hemuz, 19.7.2008 18:09:
Pirkkaa saa kylläkin k-kaupoista.

Se nyt lähinnä olikin esimerkki halpistuotteesta, mutta kiitokset korjauksesta.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

larzizi

#1968 • • larzizi
Taas eilen tuli juuri sulkemisaikaan perinteisiä mustalaistapauksia. Järkyttävä määrä kamaa ja sitten kun sanon loppusumman "50,65", niin sit alkaa järkyttävä huuto joka suunnasta "NO MITEN SE NYT NIIN PALJON VOI OLLA!? YLI VIISKYMPPIÄ?! LASKES TYTTÖ UUDESTAAN! EI VOI OLLA!".

Ärr! Minähän en sitä kertaakaan ole edes laskenut, vaan kone. Ja kone laskee varmasti kymmenen kertaa paremmin kuin me kaikki yhteensä. Jos teillä on niin saatanasti kamaa, joista puolet on vaatteita, niin kyllä se nyt vittu kanssa maksaa!

Kauan ne jaksoi taas uhota, että ei varmasti tee niin paljon, että "annas kuitti, niin mä lasken ite". Sitten kun ne siinä vieressä "laskeskeli ite", niin parin minuutin päästä lähti kiltisti kävelemään pois, sanaakaan sanomatta. En haluaisi yleistää, mutta mikä vittu mustalaisilla on niin hankalaa ettei voi edes myöntää olleensa väärässä. Tasan kerran elämäni aikana olen törmännyt kohtuullisen ystävälliseen mustalaiseen, jonka suusta myös kuulin sanan "kiitos".

--

Kolera

#1969 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

larzizi, 3.8.2008 11:10:
Tasan kerran elämäni aikana olen törmännyt kohtuullisen ystävälliseen mustalaiseen, jonka suusta myös kuulin sanan "kiitos".

annahan kun arvaan että henkilö oli +50v?
ei ne ihmiset mutta se kulttuuri missä ne elää.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Takyon

#1970 • • Takyon Möwkö

Kolera, 3.8.2008 11:50:
---
---

Mä taas oon taksia ajaessa todennu että ne nuoret on niitä kaikkein pahimpia. Mulla on ollut useampi vanhempi romaniasiakas kyydissä jotka on hyvin mukavia tapauksia mutta niiltä nuorilta joutuu ihan oikeasti pyytämään rahat etukäteen tai jää saamatta. Ja muutenkin rasittavia tapauksia.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Freja

#1971 • • Freja Sihteeri

Takyon, 3.8.2008 12:17:
mutta niiltä nuorilta joutuu ihan oikeasti pyytämään rahat etukäteen tai jää saamatta.

Miten sä pyydät rahat etukäteen taksikyydistä suututtamatta asiakasta? *ding*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jutu

#1972 • • Jutu Blondi

---
---
---

---

Mä taas oon taksia ajaessa todennu että ne nuoret on niitä kaikkein pahimpia. Mulla on ollut useampi vanhempi romaniasiakas kyydissä jotka on hyvin mukavia tapauksia mutta niiltä nuorilta joutuu ihan oikeasti pyytämään rahat etukäteen tai jää saamatta. Ja muutenkin rasittavia tapauksia.

Laitinen vissiin just tarkotti sitä, että ne vanhemmat ihmiset on kohteliaampia kuin ne nuoret. Tai ainakin näin ite ymmärsin.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Takyon

#1973 • • Takyon Möwkö

Freja, 3.8.2008 12:34:
---
mutta niiltä nuorilta joutuu ihan oikeasti pyytämään rahat etukäteen tai jää saamatta.

---

Noille nyt ei muutenkaan pysty mitään sanomaan ilman että ne alkaa metelöimään joten aika sama. Sit ollaan tilanteessa että joko maksavat etukäteen tai jäävät lähtökuoppiinsa. Jälkimmäisessä mä soitan keskukseen että eivät ota heiltä tilausta vastaan koska ovat tilanneet jo yhden auton mutta ovat haluttomia maksamaan..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Lost-Soul

#1974 • • Lost-Soul los pallos

Takyon, 3.8.2008 12:58:
---
Freja, 3.8.2008 12:34:
---

---

---

Noille nyt ei muutenkaan pysty mitään sanomaan ilman että ne alkaa metelöimään joten aika sama. Sit ollaan tilanteessa että joko maksavat etukäteen tai jäävät lähtökuoppiinsa. Jälkimmäisessä mä soitan keskukseen että eivät ota heiltä tilausta vastaan koska ovat tilanneet jo yhden auton mutta ovat haluttomia maksamaan..

Tekisit ton tempun heti ku näät asiakaat.. Auto vaan ympäri ja soitto keskukseen.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Kolera

#1975 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

---
---
---

---

juups kuten jutu meinas niin mannen tulinen sielu ja maailman omistajuus yleensä loppuu siihen +50v ikävuoteen. joko ne oppii/rauhottuu tai sit kuolevat pois

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

#1976 • • Edited REivaaja Guest

Joo, no ymmärrän kyllä pointin ja olen 50/50 samaa mieltä. Ammatissasi et kuitenkaa saa harjoittaa rasisimia...
Ja anna jonkun muun tehdä oma päätöksensä asiasta. Ihan vitun hanurista...
#1977 • • REivaaja Guest

En haluaisi yleistää, mutta mikä vittu mustalaisilla on niin hankalaa ettei voi edes myöntää olleensa väärässä. Tasan kerran elämäni aikana olen törmännyt kohtuullisen ystävälliseen mustalaiseen, jonka suusta myös kuulin sanan "kiitos".

No yleistitpä kuitenkin. Kyllä se anteeksi pyytäminen on ihan yhtä vitun vaikeeta Suomalaisilla jos oppii meitä kriittisesti katsomaan.
Takyon

#1978 • • Takyon Möwkö

REivaaja, 3.8.2008 14:22:
---

---
Ammatissasi et kuitenkaa saa harjoittaa rasisimia...

En mä harjoitakaan, mulla on oikeus pyytää maksu etukäteen jos asiakas vaikuttaa siltä että sillä ei ole rahaa tai aikomusta maksaa

--
info

#1979 • • Edited REivaaja Guest

Takyon, 3.8.2008 14:27:
---
---

---

---

En mä harjoitakaan, mulla on oikeus pyytää maksu etukäteen jos asiakas vaikuttaa siltä että sillä ei ole rahaa tai aikomusta maksaa

[o]Ei saatana LOL. En edes jaksa vänkää perusteistasi pyytää etukäteen sitä massia[/o] Kaikki punapäät on just tollasia
Takyon

#1980 • • Takyon Möwkö

REivaaja, 3.8.2008 14:28:
---
Takyon, 3.8.2008 14:27:
---
---

---

---

---
Ei saatana LOL. En edes jaksa vänkää perusteistasi pyytää etukäteen sitä massia

Lukee muuten taksiohjesäännössä..

--
info