Voiko Exän kanssa olla kaveri?

552 posts, 28 pages, 330,389 views

tomii

Posts: 3,594

#281 • • tomii kallion herttua
Helvetin vaikeaa se kyllä on. Jos toista kohtaan on ollut vahvoja tunteita, niin ne tuppaa sitten heräämään myöhemminkin. Mutta riippuu varmaan ihan tapauksesta.

--
reivaan kunnes kuolen

Viper

Posts: 187

#282 • • Viper TEAM Kyntäjät
Jonkun aikaa voi... sitten tuuppaa unohtumaan.

--
He who never makes mistakes never made a discovery.

rainbow

Posts: 185

#283 • • rainbow the inner light
Vaihtelevasti. Mielestäni se ei oikeastaan kannata, siis että usein voi tulla helposti riitaa sen toisen kanssa tai sitten jos kaverisuhde onnistuu niin sitten vanha suola alkaa helposti janottamaan.. eli molemmat bad options. Mä pyrin unohtamaan ne menneisyyden kummitukset.. *böö*

--
Don´t drive faster than your angel can fly

helix

Posts: 13

#284 • • helix jepjep
Kyllä exän kanssa mielestäni voi olla kaveri. Tämäkin toki riippuu esim. miten
suhde on mennyt poikki ja oliko jotain pahoi riitoi jne. Meitsi ainakin näkee
aina säännöllisesti entisiä...ei kaikkia tosin. hehe

JA en tiedä täs on hirveesti kritisoitu vanhaa suolaa joka alkaa janottamaan...
mut jos kummatkin ovat sinkkuja, niin mitä sillä on väliä jos välillä tekee
mieli pientä muisteloa?!? ehkä olen vaan eriskummallinen :)
sielu hänkin

Posts: 343

#285 • • sielu hänkin Psykehoitsu. Team Rekkalesbot. ViherPirkko-linnu.
Minä tietenkin saan olla eksäni kaveri, mutta mun seurustelukumppani ei saa missään nimessä olla vaan sen pitää olla katkera sille mulkulle joka oli niin huono, ilkeä, kamala, ruma ja vihattava. *nauru*
Yhden entisen poikaystäväni kanssa olen todellakin hyvä kaveri. Meidän suhdekkin toisaalta oli aika kaverillinen eikä niinkään mitään tunteen paloa. Ei sillä, etten tuota poikaa rakastaisi. Rakastan häntä tällä hetkellä ehkä vaan kokoajan enemmän, mutta en niinkään romanttisesti.
Yhden poikaystävän kanssa meillä oli, tai enemmänkin minulla oli, hyvinkin vaikeita tilanteita mun mustasukkaisuuden takia. Mä en tajua miksei se poika jossain vaiheessa hakenut lähestymiskieltoa tai jotain.. Asiaa pahensi vain se että me vielä suhteen päättymisen jälkeen harrastettiin seksiä sillä meidän suhteessa oli joskus se romanttinen rakkaus ja sen lisäksi mieletön fyysisyys. Sen romanttisen rakkauden häipyessä, molempien idioottiuden takia, (tunnustan, mä olin enemmän idiootti), oli suhdetta silti vaikea lopettaa koska se fyysisyys pysyi. Nyt sekin liekki on sammunut ja jäljelle on jäänyt kaksi ihmistä jotka tietää toisistaan tosi paljon ja on tekemisissä vain sen takia että toinen joskus oli oikeasti sellainen ihminen jonka kanssa oli hyvä olla.
Muutamien kanssa ei enää ole mitään yhteistä eikä mitään sellaista miksi edes haluaisin olla kaveri.
Moit voidaan kyllä sanoa mutta siihen se jää.
Loistavin tapaus on kyllä yksi suhde joka asuu tyttönsä kanssa yhdessä. Ollaan tunnettu jo vuosia ja yhteiset ystävät sai meidät jälleen tykkäämään toisistamme niin paljon että ollaan jonkun verran tekemisissä. Kun tyttöystävä on paikalla ollaan hyvinkin kaverillisia. Kun tyttöystävä on pois on jäbä koittanut usein vonkua hyvinkin asenteella. Vaikeaa tästä tekee sen että en oikeastaan tunne tätä tyttöä joten en tiedä miten hänelle kertoisin. Solidaarisuudesta tätä tyttöä kohtaan en kyllä koske siihen poikaan. Ja ainakin tiedän että poikaystäväksi siitä pojasta ei ole..

--
*tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk*

sielu hänkin

Posts: 343

#286 • • sielu hänkin Psykehoitsu. Team Rekkalesbot. ViherPirkko-linnu.
Mikä siinä on että yleensä tytöt vihaa poikaystäviensä eksiä ja pojat menee tyttöystäviensä eksien kanssa paukuille tai kaljalle...

--
*tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk*

faarao

Posts: 279

#287 • • faarao DramaQueen

linnu, 28.11.2005 18:40:
Mikä siinä on että yleensä tytöt vihaa poikaystäviensä eksiä ja pojat menee tyttöystäviensä eksien kanssa paukuille tai kaljalle...



En tiiä, mutta niin usein totta *nauru*
dubious

Posts: 158

#288 • • dubious ribidim
Vähän vaihtelee... joitakin ihmisiä ei oo halunnut nähdä enää lainkaan sen jälkeen kun erottu. Eikä välttämättä tarvii olla edes mitään erityisen traumaattista syytä eroon, mutta joistain ihmisistä on vaan saanut tarpeekseen. Mut noin yleisesti niin vastaisin että kyllä - exän kanssa voi olla vaikka kuinka hyvä ystävä. Vaikka se tietysti varsinkin aluks saattaakin vaatia vähän sopeutumista.
Snowie

Posts: 601

#289 • • Snowie Ihku Hiutale

mariq, 28.11.2005 16:15:
---
Elvirith, 28.11.2005 15:51:
Ei pahalla, mutta kun ei teidän yksityiselämä EI VAAN KIINNOSTA. *toktok*

---

Mä en haluis tuomita, mut ei tommosissa tapauksissa toi ystävyys vaikuta sunkaan puolelta toimivan.. kyllä yleensä kavereiden yksityiselämät kiinnostaa, ja jos exän yksityiselämä ei kiinnosta, sitä voi pitää paremminkin hyvän-päivän"moikataan-kun-tavataan" -tuttuna, kuin kaverina.



Tarkoitinkin tuolla lauseella juuri niitä jotka tulevat katkerina väkisin selittämään kuinka kivaa niillä on ilman mua, koska kuvittelevat saavansa minut katumapäälle tai jotain muuta yhtä typerää.
mariq

Posts: 2,154

#290 • • mariq
Tähän jo nyt melkoisen kompleksiseen kysymykseen heitän nyt vielä hieman mutkistavan lisäkysymyksen: Miten Se Uusi suhtautuu kaveruuteen exän kanssa? Ja miten pitäisi suhtautua? (joo tiedän tää liittyy vähän siihen mitä linnu kirjoitti)

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Janisa

Posts: 2,226

#291 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Kyllä mä oon aina aikaisemmin kuvitellut niiiiiiin, mutten olekaan enää ihan täysin varma...
Vastasin silti äänestykseen kyllä... ;)

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

*KittenGirl*

Posts: 58

#292 • • *KittenGirl*

mariq, 30.11.2005 14:56:
Tähän jo nyt melkoisen kompleksiseen kysymykseen heitän nyt vielä hieman mutkistavan lisäkysymyksen: Miten Se Uusi suhtautuu kaveruuteen exän kanssa? Ja miten pitäisi suhtautua? (joo tiedän tää liittyy vähän siihen mitä linnu kirjoitti)



mä en oikeesti ole vieläkään sinut sen asian suhteen että poikaystäväni pitää yhteyttä oikeastaan kaikkiin tyttöihin joiden kanssa on jotain puuhastellut kamarin puolella. *hmph* ärsyttää, kun se olettaa et mä voisin olla kaveria niiden kanssa.. kuinkahan sen olis tarkoitus toimia?! *eikä*
miten ihmeessä musta olis okei, että mä kävisin kahvilla sen tytön kanssa joka on myös saanut samaa munaa?! *toktok*

poikaystäväni onneksi mua on siunattu exillä jotka pysyy musta kaukana.
mariq

Posts: 2,154

#293 • • mariq

*KittenGirl*, 1.2.2006 19:19:
---
mariq, 30.11.2005 14:56:
Miten Se Uusi suhtautuu kaveruuteen exän kanssa?
---
miten ihmeessä musta olis okei, että mä kävisin kahvilla sen tytön kanssa joka on myös saanut samaa munaa?! *toktok*


No joo; ehkä on jo aika suhteetonta sun poikaystävältä ja sen exiltä olettaa, että myös sä voisit olla niiden kaveri.. varsinkin jos tunnette vain ja ainoastaan sitä kautta.. *justjoo*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

opa

Posts: 12

#294 • • opa
ei.
nibes

Posts: 165

#295 • • nibes tiikerikivi aina taskussa.
itse ainakin Olen. paitsi viimeisimmän kanssa. kOmmunikaatiO ei vaan yksinkertaisesti tOimi. ihmettelen miten se On tOiminut suhteen aikana? *ding*

--
On uskallettava tehdä mOkia. Ihmisistä On hauska havaita, että tuOhan On vielä tyhmempi kuin minä itse.
(Erkki Pälli, radiotoimittaja)
*piis*

mariq

Posts: 2,154

#296 • • mariq

Gentiana, 1.2.2006 20:25:
(messenger-keskustelu taannoin):

- Hyvää syntymäpäivää!!!

- Haista sinäkin vaikka vittu!!!!!

*ding*


OMG!! *lmao* ei oo mahollista et kukaan on noin daiju.. käääk!
Gentiana; otan osaa..

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

anis

Posts: 2,451

#297 • • anis
Riippuu siitä,mitä mun ja exän välillä on tapahtunut ennen eroa. Jos ollaan erottu sovussa niin ihan hyvin voidaan olla tietysti. Mutta jos muuten niin ei kyl pahemmin ite ainakaa jaksa katella exää silloin. Mä vaan en anna anteeksi, mikä on yksi huonoista puolistani(tai sitten siihen menee vuosia, että näin käy.)

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Sirppu

Posts: 685

#298 • • Sirppu
Voi tai ei voi.. riippuu vähäsen millanen tilanne on ollu ko erotaan tms.
Zapa

Posts: 1,393

#299 • • Edited Zapa Mr Wrangler
ei
jaywink

Posts: 1,668

#300 • • jaywink bass warrior
monta kertaa on kyl tullut vihassa sanottua asioita jotka ois jälkikäteen ajateltuna voinu jättää sanomatta.. *eiei* mut silloin vaan on yleensä tapahtunut jotain niin paskaa että yksinkertaisesti tunteet ottaa voiton. eihän se kivaa oo sille toiselle kuulla mitään ilkeetä.

mulla on ollut about 50/50 onnistumismahdollisuus olla exän kanssa kaveri - tosin ei kovin monen kanssa mitenkään kovin läheisiä ystäviä. sellasiakin kyllä on *hihu* muutamassa harvassa tapauksessa on sitten ollut niin paska loppu että välit on katkenneet ihan kokonaan, ainakin pitkäksi aikaa.