552 posts, 28 pages, 359,302 views

linnu, 28.11.2005 18:40:
Mikä siinä on että yleensä tytöt vihaa poikaystäviensä eksiä ja pojat menee tyttöystäviensä eksien kanssa paukuille tai kaljalle...
mariq, 28.11.2005 16:15:
---
Elvirith, 28.11.2005 15:51:
Ei pahalla, mutta kun ei teidän yksityiselämä EI VAAN KIINNOSTA.
---
Mä en haluis tuomita, mut ei tommosissa tapauksissa toi ystävyys vaikuta sunkaan puolelta toimivan.. kyllä yleensä kavereiden yksityiselämät kiinnostaa, ja jos exän yksityiselämä ei kiinnosta, sitä voi pitää paremminkin hyvän-päivän"moikataan-kun-tavataan" -tuttuna, kuin kaverina.
mariq, 30.11.2005 14:56:
Tähän jo nyt melkoisen kompleksiseen kysymykseen heitän nyt vielä hieman mutkistavan lisäkysymyksen: Miten Se Uusi suhtautuu kaveruuteen exän kanssa? Ja miten pitäisi suhtautua? (joo tiedän tää liittyy vähän siihen mitä linnu kirjoitti)
ärsyttää, kun se olettaa et mä voisin olla kaveria niiden kanssa.. kuinkahan sen olis tarkoitus toimia?! 

*KittenGirl*, 1.2.2006 19:19:
---
mariq, 30.11.2005 14:56:
Miten Se Uusi suhtautuu kaveruuteen exän kanssa?
---
miten ihmeessä musta olis okei, että mä kävisin kahvilla sen tytön kanssa joka on myös saanut samaa munaa?!
Gentiana, 1.2.2006 20:25:
(messenger-keskustelu taannoin):
- Hyvää syntymäpäivää!!!
- Haista sinäkin vaikka vittu!!!!!
ei oo mahollista et kukaan on noin daiju.. käääk!
mut silloin vaan on yleensä tapahtunut jotain niin paskaa että yksinkertaisesti tunteet ottaa voiton. eihän se kivaa oo sille toiselle kuulla mitään ilkeetä.
muutamassa harvassa tapauksessa on sitten ollut niin paska loppu että välit on katkenneet ihan kokonaan, ainakin pitkäksi aikaa.