Voiko Exän kanssa olla kaveri?

552 posts, 28 pages, 330,594 views

asdf

Posts: 3,155

#441 • • asdf
Alkutakkuiluiden jälkeen ei oo mulla ainakaan ollu vielä ongelmia tossa kaverisuhteessa. Usein suhteen aikana on ehtiny kehittyä ihan ainutlaatunen kaveruus, enkä mä ainakaan osaltani halua sen päättyvän, kun seurustelu loppuu.
John

Posts: 1,384

#442 • • John Lauma
Exän sohvalla on hyvä nukkua kun lähtee sydänsuruja karkuun! :D

--
Fancy some cheese, Gromit?

Fyrisch

Posts: 4,525

#443 • • Fyrisch
Jos on jurris nii ehkä :D
_-JackaL-_

Posts: 281

#444 • • _-JackaL-_ Käyntikortissa lukee Asiantuntija
Off top IC
VOIKO EXÄN KANSSA OLLA SILLAI*vink* ???

--
_- Elä hetkessä, muuta ei ole -_
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

alphamagic

Posts: 3,628

#446 • • alphamagic

_-JackaL-_, 23.5.2007 06:25:
Off top IC
VOIKO EXÄN KANSSA OLLA SILLAI*vink* ???



*lmao*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#447 • • Hitchhiker
Riippuu exästä eli voi ja ei.
gerry

Posts: 979

#448 • • gerry

John, 23.5.2007 04:42:
Exän sohvalla on hyvä nukkua kun lähtee sydänsuruja karkuun! :D



Toi on kyl totta.... varsinki v loppuisin=)

--
by B.C.S

oooo

Posts: 1,249

#449 • • oooo

Veeru, 5.3.2007 17:24:
Kyllä voi. Jos on välittänyt joskus toisesta, niin tuskin ne tunteet kuolee (vai?)



Miksei kuolis. Ihmiset muuttuu, tilanteet muuttuu, ajat muuttuu ja kaikki voi muuttua. Jos joku kenestä välittää, todistaa myöhemmin kaikella mahdollisella pahalla tavalla, ettei ole välittämisen arvoinen, niin kyllä ne tunteet pikku hiljaa muuttuu tai kuolee, vähemmästäkin (ei tietysti kaikilla, aina). Sitten jos jää kuvotus oksetus jostain kenestä on joskus välittänyt, niin toki se oksetustunnekkin voi joskus kuolla siinä missä muutkin tunteet.

Musta olisi jotenkin outoa, että tietyt tunteet edellisiä kohtaan ei olisi kuolleet/muuttuneet ja näin ollen tuntisin exiä kohtaan "samaa" kuin nykyistäni *ding*

Jos ne tunteet ei kuole, niin kyllähän ne monesti ainakin muuttuvat jollain tavalla, koska tosiaan olisi outoa rakastaa tms. exää _samalla tavalla_ kuin nykyistä. Jotkut tunteet toki voivat jäädä eloon. Itse en kyllä pysty tai oikeastaan en halua olla exien kanssa kaveri mutta toki jotkut voivat olla exiensä kanssa kavereita.

Eli itse kysymykseen; voi ja ei voi olla exän kanssa kaveri. Kuka mitenkin tykkää.
Prinzess

Posts: 3

#450 • • Prinzess
riippuu ihan exästä..joskus vaan alkaa ahdistaa niin paljon ettei enää koskaan pysty vastaamaan puhelimeen! *lmao**tirsk*
xl8r

Posts: 2,227

#452 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Oon kyllä huomannu että ei onnistu multa.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Nee-Chee

Posts: 244

#453 • • Nee-Chee
Itselläni on edelleen hyvä ja terve ystävyyssuhde ihka ensimmäisen poikaystäväni kanssa.

Eli oma mielipiteeni on että; kyllä voi. Kummankin täytyy olla samalla linjalla siitä, että aikanaan on ollut hyvä syy eroamiseen eikä paluuta yhdessä oloon ole. Ajan ei pidä antaa kullata muistoja liikaa, pitää muistaa ne huonotkin hetket ehkä jopa kamalat jotka saattoivat antaa syyn erollekin.

--
Gather experience... Look at what you should not look at. A feeling of anxiety is the sure and certain evidence that you should do this. -Clive Barker

martina

Posts: 1,875

#454 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
riippuu täysin ihmisestä. joidenkin exien kanssa olen yhä hyvä ystävä, mutta jos exä loukannut pahasti tms, ei vaan pysty olee kaveri tai muutenkaan tekemisissä.
Kit^

Posts: 798

#455 • • Edited Kit^ ihme höpöttäjä
meillä ainaki kävi nii, et erottii ja sovittii et olla kavereita. kyettii siihen ehkä kaks viikkoa. sen jälkee alettii sekoilla keskenämme aina ku törmättii (yleensä kännis). Sitä kesti ehkä kuukauden. sit kävin matkalla ja kumpiki oli huojentunu ettei nähä viikkoon. mut siin käviki sit ihan päinvastoi.. eros oleminen vaa vahvisti tunnetta ja sen jälkee ollaa oltu tosi tiiviisti yhessä.. vaikka välil onki suututtu toisillemme ja koitettu päästä toisistamme eroon, se ei vaa onnistu pitkällä aikavälillä. Ihme juttu. ehkä sitteki on löytäny jonkun, josta ei haluu päästää irti.. nyt vaa on ehkä pakko ku se lähtee vaihtoo.

muita exiä en sit ookkaa nähny eron jälkee. ei vaa oo ollu kiinnostusta kattoo niit enempää. pari kertaa törmäilly, vähä kuulumisii vaihdeltu mut that's it.

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

uniqe

Posts: 397

#456 • • uniqe suski
voi*sydän*
evvk

Posts: 1,918

#457 • • evvk
Exän kans voi olla kaveri ja haaveilla että sais viä joskus siltä
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#458 • • Aurinkoneiti
Exäni haluaisi olla kaveri, mutta minä en. kaveruus toisi vaan lisää mielipahaa. Aattelen, että joko ollaan yhdessä tai ei ollenkaan. Parempi pysyä näkymättömissä.
KiimanenKurre

Posts: 791

#459 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**

Anata, 30.6.2007 16:40:
Exäni haluaisi olla kaveri, mutta minä en. kaveruus toisi vaan lisää mielipahaa. Aattelen, että joko ollaan yhdessä tai ei ollenkaan. Parempi pysyä näkymättömissä.


toi kuulostaa niin tutulta... aivan sama ongelma oli joskus... anteeksi, tyhmä quote...

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

KooKie

Posts: 4,338

#460 • • KooKie aka. Petress Pan

Anata, 30.6.2007 16:40:
Aattelen, että joko ollaan yhdessä tai ei ollenkaan. Parempi pysyä näkymättömissä.



Mun mielestä tarvitaan hetki ihan mallilla "poissa silmistä, poissa mielestä". Sitten, kun ollaan tosissaan "päästy yli" toisesta kumppanina, niin voidaan alkaa lämppäilemään kaverivälejä, mikäli ero on ollut "siisti". Kyllä mun mielestä pitkässä suhteessa toisessa on ollut pakko olla puolia, mistä siinä pitää (tai sitten voi mennä itseensä ja miettiä seurustelunsa syitä kriittisemmin) ja niistä puolista on helppo rakentaa kaveruutta, kun kummatkin ovat ottaneet aikansa ja rakentaneet elämän erossa toisesta. :)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!