Miten dumpata seuralainen?

112 posts, 6 pages, 21,586 views

whispering

#61 • • Edited whispering Super Juusto

greenie:
Ymmärrän kyllä, että miten se lisää, mutta en, että miten se vähentää. Ts. voihan sitä muutakin toki tehdä, ei se seksi rajoita mitään suuntaan tai toiseen, ellei toisin ole sovittu. Noh, mutta ihmiset ovat erilaisia :)

Siis siinä yhdessä illassa ei ole mitään vikaa, vaan siinä että se jää yhteen iltaan, mikä rupee vituttaan... Johan menee vaikeeks :p
Tanjiz

#62 • • Edited Tanjiz Yhdyssana on yhdyssana.
Jos on ekat treffit niin ilmoittaa jo heti alus et sulla voi ehkä olla joku tärkee meno vähän ajan kuluttua.. Silleen jo pohjustat sen et jos tyyppi on perseestä niin voit lähtee äkkiä menee.. mut jos se onki ihq niin sit sen sun menon voiki varmaan peruu..

Ja jos on kysymys jostain lyhyestä suhteesta niin sulla on muka vielä niin paljo tunteita sun exää kohtaan et sä et pysty nyt alottaa mitään juttuu..

Tai sit jos tyyppi on muuten jees mut ei vaan nappaa, niin sillonhan voi olla rehellinen ja sanoo, et ei vaan nyt kiinnosta silleen..

--
Avaan ikkunan hengitän sisään maisemaa, niin täydellistä, että pelottaa..

Aziz Combat Fighter

#63 • • Aziz Combat Fighter

Tanjiz:
Jos on ekat treffit niin ilmoittaa jo heti alus et sulla voi ehkä olla joku tärkee meno vähän ajan kuluttua.. Silleen jo pohjustat sen et jos tyyppi on perseestä niin voit lähtee äkkiä menee.. mut jos se onki ihq niin sit sen sun menon voiki varmaan peruu..

Ja jos on kysymys jostain lyhyestä suhteesta niin sulla on muka vielä niin paljo tunteita sun exää kohtaan et sä et pysty nyt alottaa mitään juttuu..

Tai sit jos tyyppi on muuten jees mut ei vaan nappaa, niin sillonhan voi olla rehellinen ja sanoo, et ei vaan nyt kiinnosta silleen..

Noi kaks ekaa vaihtoehtoa on NIIN läpinäkyviä ettei mitään rajaa :D Varsinki toi "tunteita exää kohtaan" on kyl sellanen et itte vedän kauheet pinnat jos joku heittää ton.
#64 • • greenie Guest

Ana:
Noi kaks ekaa vaihtoehtoa on NIIN läpinäkyviä ettei mitään rajaa :D Varsinki toi "tunteita exää kohtaan" on kyl sellanen et itte vedän kauheet pinnat jos joku heittää ton.

Ditto!

Yksi hyvä syy olla tapailematta typeriä tyttöjä, vaikka sattuisivatkin olemaan viehättäviä noin ulkoisesti. Ei tollasille tytöille voi yksinkertaisesti olla mitään muuta kuin yhtä inhottava takaisin, jolloin koko jutun idea on yhtä tyhjän kanssa.
Gnizhak

#65 • • Gnizhak iku

Ana:
---
Tanjiz:

---

What he said... Sanoo vaan suoraan.

--
Don't Just Stand There

Hotblood

#66 • • Hotblood

Tanjiz:

Viimeinen vaihtoehto on se mitä mä arvostan ainakin itse eniten. Aina ei vaan kemiat kohtaa, kyllä sen aikuinen ihminen kestää kuulla... Sikshän sitä treffeillä käydään et katsotaan josko jotain kemiaa olis mut ei aina eikä edes useimmiten ole... Suorapuheisuus ja rehellisyys kunniaan *joo*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

#67 • • Dorka Guest
...vähän offtopic, mutta itse en kyllä enää hevin lähde ulos tai tutustu mimmeihi ellei ne ole maalta sydämmeltänsä (lue: ei puhdasjalkaset stadilaiset). ne on rentoja, sanoo suht suoraan asiat ja mielipiteet ilman et pitää keksiä ja ruveta kehittämään jotain ihme stooreja jne. viihtyy tai ei viihdy, miten ihmeessä siitäkin voi tehdä niin helvetin vaikeeta?

ite nyt huomannu et viimeaikoina parhaiten on juuri viihtyny "maalaisten" kanssa ja pidemmän aikaan oon sitä mieltä ollu etten edes nää vakavissani ketään muita, kuin maalaisia. on tietysti aina poikkeuksia ja onhan niitäkin ollut. tosin kaikki on niin aina ihmisestä kiinni mitä pitää itsestäänselvyytenä joka toiselle ei olekkaan niin selvä juttu. et ehkä mun pitäis muuttaa ite maalle vain jos kerran diggailen niiden menosta ja menttaliteetista eniten.

...ja mitä tulee itse threadin kysymykseen niin musta toi on aivan naurettava lähtökohta - aivan, kun uusilla ihmisillä oli ne minkälaisia tahansa ei olisi sinulle mitään annettavaa henkisellä tasolla? no tietysti jos vain käy ihmisiä läpi, kuin tyhjiä kortteja joita heittelee pois ja valitsee vain sellaiset jotka tuntuu panettavilta niin onhan sekin varmaan ihan kehittävää tietyssä mielessä. nykyään muutenkin sais ihmiset olla enemmän suvaitsevaisempia ja ottaa opiks muilta jotka ei edusta sitä omaa prototyyppiä - mut helppo sanoa, kun tehdä.
itis

#68 • • itis Morning Star
Miten olis jos sanois suoraan ettei kiinnosta? Silleen mä olen saanut parhaita tuloksia kuullunymmärtämisessä.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Verano

#69 • • Verano Merituuli

Dorka:
...vähän offtopic, mutta itse en kyllä enää hevin lähde ulos tai tutustu mimmeihi ellei ne ole maalta sydämmeltänsä (lue: ei puhdasjalkaset stadilaiset). ne on rentoja, sanoo suht suoraan asiat ja mielipiteet ilman et pitää keksiä ja ruveta kehittämään jotain ihme stooreja jne. viihtyy tai ei viihdy, miten ihmeessä siitäkin voi tehdä niin helvetin vaikeeta?

Mä en oikeasti käsitä miten tällaset asenteet voi elää niin sitkeästi. Tuntuu, että muualla ku Helsingissä asuvat/ kotoisin olevat jakautuvat karkeasti ottaen kahteen ryhmään, niihin joiden mielestä me ollaan jotenkin ylimielisiä, pikkupiireissä pyörijöitä ja mitä lie. SItten taas joskus törmää ihmisiin, jotka kuullessaan että olen asunut koko ikäni Helsingissä kommentoivat tyyliin "vau, ihanks totta, oot paljasjalkanen, ooks oikeesti syntyny täällä, vähänks siistii!!"
Onneksi monet suhtautuvat ihan neutraalisti, niin etteivät tee eroa porilaisen, kittiläläisen tai helsinkiläisen välillä.

Mikseivät helsinkiläiset saisi olla ylpeitä kotikaupungistaan, jota minä ainakin rakastan, kuten esim turkulaiset Turusta? Miksemme saisi puhua sitä kieltä, jota lapsuudesta saakka olemme puhuneet, siinä missä muut puhuvat omia murteitaan, ilman, että joku katsoo kieroon?

Enkä todellakaan pidä itseäni tai paljasjalkaisia ystäviäni yhtään sen "jäykempinä" tai ei-niin-rentoina tms kuin ketään muutakaan.

Varmasti kasvuympäristö, myös ihan paikkakunta/ kaupunki vaikuttaa ihmisen persoonaan, mutta tuskinpa nämä kategorisoinnit "savolaiset ovat lupsakkaita" etc ovat niin kovin paikkaansapitäviä, että niitä voisi käyttää edes yleistyksinä.

sori ootee-purkaus, eikä tämä ollut myöskään "hyökkäys" Dorkaa kohtaan =)
Neko

#70 • • Neko No äläpä kerro enempää

Verano:
Mikseivät helsinkiläiset saisi olla ylpeitä kotikaupungistaan, jota minä ainakin rakastan, kuten esim turkulaiset Turusta?

Saa olla. Mutta jos nyt minä käsitin oikeen, ei Dorka edes tarkoittanut tuota kotipaikkarakkautta syyksi, miksi ns. maalaiset olisivat mieluista seuraa. Vaan sitä, että ns. maalaiset, tai ei-stadilaiset, mimmit eivät ole niin turhamaisia ihmisiä, ovat luonnollisempia.

No ainakin itselläni on kokemusta tällaisista maalta tulleista tytöistä, jotka ovat paljon mukavampia kuin stadissa syntyneet nirppikset.
MaSari

#71 • • MaSari space jammer

IlonaPoks:
Jos on kysees deitit niin yks hyvä on ollu alkaa haukotteleen kokoajan.. *haukottel**haukottel**haukottel*

Tähän kun liittää muiden mieshenkilöiden tuijottaminen ja seinien katselu niin sit pitäis tajuu jo et takuuvarmasti byebye *heiii*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Verano

#72 • • Verano Merituuli

Neko:
---
Verano:
Mikseivät helsinkiläiset saisi olla ylpeitä kotikaupungistaan, jota minä ainakin rakastan, kuten esim turkulaiset Turusta?

---

Saa olla. Mutta jos nyt minä käsitin oikeen, ei Dorka edes tarkoittanut tuota kotipaikkarakkautta syyksi, miksi ns. maalaiset olisivat mieluista seuraa.

En minäkään. Vaan sitä, että vaikkapa nyt sitten tamperelaisille on "sallitumpaa" olla ylpeitä kotikaupungistaan, kun taas meitä pidetään ylpeinä tms. Eli tämä kommentti ei liittynyt mieluisaan seuraan vaan asenteisiin helsinkiläisiä kohtaan.

Neko:

Vaan sitä, että ns. maalaiset, tai ei-stadilaiset, mimmit eivät ole niin turhamaisia ihmisiä, ovat luonnollisempia.
No ainakin itselläni on kokemusta tällaisista maalta tulleista tytöistä, jotka ovat paljon mukavampia kuin stadissa syntyneet nirppikset.

Niin. Juuri näin.
#73 • • Dorka Guest

Verano:
En minäkään. Vaan sitä, että vaikkapa nyt sitten tamperelaisille on "sallitumpaa" olla ylpeitä kotikaupungistaan, kun taas meitä pidetään ylpeinä tms. Eli tämä kommentti ei liittynyt mieluisaan seuraan vaan asenteisiin helsinkiläisiä kohtaan.

Ymmärsit kyllä väärin... ei minulla ole mitään hesalaisia vastaan sinänsä, vaan niin kuin Neko mainitsi niin useinmiten jos tyttö vaikuttaa miellyttävältä ja maanläheiseltä niin ne ovat syntyneet ja asuneet nuoruutensa jossain muualla kuin hesassa. Itse en voisi kuvitellakkaan asuvani muualla, kuin hesassa eikä minulla mitään kriiterejä ole et mistä tyttö on kotoisin - jostain ihmeen syystä tosin viimevuosina lähes kaikki joista olen tykännyt paljon on ollut kotoisin "maalta".
Cloud

#74 • • Cloud Game Freak
Jos olet hänen seurassaan nyt ja haluat eroon.. Noh Jos olet "rude" käsket vaan painumaan vittuun. Jos olet kohtelias siedät tämän deitin/tapaamisen ja hoidat asiat asiallisesti ilmoittamalla hänelle että noy thanks.

Jos taas et uskalla tai halua tavata niin katoa.. vaihda vaikka puhelin numeroa tms.. niin ja ikinähän ei tulla omaan kotiin vaan hänen luokseen joten hän ei edes tiedä missä asut =)) ja mestakin valehdellaan joten ei varmasti saa sinua kiinni jos haluat hänet pois elämästäsi..

Niin no oliko nuo merkit nyt sitä mitä haluttiin tiedä häntä. Itse olen kyllä kliseen kannalla Ei se johdu sinusta vaan minusta sillä sehän on totta.. Jos ei naisen/miehen naama miellytä niin kenestä se johtuu jos ei minusta? Eli rehellistä puhettta vaan =)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

ThomaZ

#75 • • ThomaZ
Äärimmäisen totta , mun haaveeni oiski kesyttää joku nirppis rauhalliseen maalla eloon. Tosi-asia on ,et maalla kasvaneet ``kivat tytöt`` ei usein tajuu maailman kaottisesta menosta mitään...
Verano

#76 • • Verano Merituuli

Dorka:
---
Verano:
---

Ymmärsit kyllä väärin... ei minulla ole mitään hesalaisia vastaan sinänsä, vaan niin kuin Neko mainitsi niin useinmiten jos tyttö vaikuttaa miellyttävältä ja maanläheiseltä niin ne ovat syntyneet ja asuneet nuoruutensa jossain muualla kuin hesassa. Itse en voisi kuvitellakkaan asuvani muualla, kuin hesassa eikä minulla mitään kriiterejä ole et mistä tyttö on kotoisin - jostain ihmeen syystä tosin viimevuosina lähes kaikki joista olen tykännyt paljon on ollut kotoisin "maalta".

En tietenkään ryhdy enkä voisikaan kiistää kenenkään (subjektiivisia) kokemuksia eri ihmisistä ja siitä millaisia nämä kenenkin mielestä ovat. Tai vaikkapa sitä etteivät tapaamasi mukavat tytöt olisi olleet pääasiassa "maalta" kotoisin.

Aloin siis vain tuon kommenttisi kirvoittamana ihmettelemään yleisemmin asenteita helsinkiläisiä tai mikseipä myös muita kaupunkilaisia kohtaan.

Ja kyllä se asenne mielestäni jonkin verran paistaa läpi varsinkin Nekon kirjoituksesta ellei nyt sitten ollut provosointituulella.
Neko

#77 • • Neko No äläpä kerro enempää

Verano:
Ja kyllä se asenne mielestäni jonkin verran paistaa läpi varsinkin Nekon kirjoituksesta ellei nyt sitten ollut provosointituulella.

Mikä asenne? Asenne helsinkiläisiä kohtaan?
Verano

#78 • • Verano Merituuli

Neko:
---
Verano:
---
Mikä asenne? Asenne helsinkiläisiä kohtaan?

Neko:
Vaan sitä, että ns. maalaiset, tai ei-stadilaiset, mimmit eivät ole niin turhamaisia ihmisiä, ovat luonnollisempia.
No ainakin itselläni on kokemusta tällaisista maalta tulleista tytöistä, jotka ovat paljon mukavampia kuin stadissa syntyneet

Kyllä minä ainakin tuosta saan sen käsityksen, että mahdollisesti pidät helsinkiläisiä tyttöjä nirppanokkina ja turhamaisina, toisin kuin mukavia maalaistyttöjä.

Ja kuten aiemmin sanoin, niin voihan tosiaan olla että olet tavannut tällaisia stereotyyppejä. Minä en ole.
Neko

#79 • • Neko No äläpä kerro enempää

Verano:
Kyllä minä ainakin tuosta saan sen käsityksen, että mahdollisesti pidät helsinkiläisiä tyttöjä nirppanokkina ja turhamaisina, toisin kuin mukavia maalaistyttöjä.

No mutta ei ollut tarkoitus arvostella kaikkia helsinkiläisiä, olenhan itsekin helsinkiläinen. Isoon porukkaan mahtuu enemmän niitä huonojakin.
Verano

#80 • • Verano Merituuli

Neko:
---
Verano:

---

No mutta ei ollut tarkoitus arvostella kaikkia helsinkiläisiä, olenhan itsekin helsinkiläinen. Isoon porukkaan mahtuu enemmän niitä huonojakin.

Onneksi meitä on moneksi *hih*