Dorka:
---
Verano:
En minäkään. Vaan sitä, että vaikkapa nyt sitten tamperelaisille on "sallitumpaa" olla ylpeitä kotikaupungistaan, kun taas meitä pidetään ylpeinä tms. Eli tämä kommentti ei liittynyt mieluisaan seuraan vaan asenteisiin helsinkiläisiä kohtaan.
---
Ymmärsit kyllä väärin... ei minulla ole mitään hesalaisia vastaan sinänsä, vaan niin kuin Neko mainitsi niin useinmiten jos tyttö vaikuttaa miellyttävältä ja maanläheiseltä niin ne ovat syntyneet ja asuneet nuoruutensa jossain muualla kuin hesassa. Itse en voisi kuvitellakkaan asuvani muualla, kuin hesassa eikä minulla mitään kriiterejä ole et mistä tyttö on kotoisin - jostain ihmeen syystä tosin viimevuosina lähes kaikki joista olen tykännyt paljon on ollut kotoisin "maalta".
Toinen vai kolmas ääni tälle.
Omien empiiristen kokemusten perusteella yhdyn täysin Dorkan ym. kommenttiin, ja siihen aikaisempaankin. Vai mikä siinä on, että useimmat mukavat ja tietyllä tapaa ei-nokkapystyssä -tytöt joihin olen tutustunut milloin missäkin, ovatkin olleet kotoisin jostain ihan muualta kuin täältä Kehä III:n sisältä.
Mitä se sosiaalipsykka sanoikaan siitä, miten kasvuympäristö vaikuttaa siihen millainen yksilöstä tulee?
Tuon yhen tytön, Tanjiz, kommentit olivat kyllä aika ... loistavia. Niin perussettiä tietyntyyppisiltä ihmisiltä, että huhhuh....