Miten dumpata seuralainen?

112 posts, 6 pages, 21,513 views

whispering

#41 • • whispering Super Juusto

greenie:
---
Sandrah:
Miks ihmeessä sitä pitää alkaa säätämään mitään jos loppupeleissä ei oo kiinnostunu?

---
Esim. seksin takia?

Heh, itteä ei kyl kiinnosta olla jonkun kans pelkän jyystämisen takia.

Oon huomannu et ihan normaali keskustelu on paras, jos vaan jättää, niin asia jää roikkumaan. Itellä jos pidemmässä suhteessa jättää tai tulee jätetyks, niin asiat on menny jo vähän huonompaan suuntaan, joten ei se ihan shokkina kuitenkaan tule. Mut ehkä paras tapa jättää, on että soittaa ja "haluaa jutella", niin, että toinen osaa jo hiukan aavistaa etukäteen ennen sitä keskustelua.
wetware

#42 • • wetware wenator

Mark:
"en haluu seurustella enää" *igor*

-M

tai vielä rehellisemmin "mä en tahdo seurustella enää sun kanssas"
Mark

#43 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

wollypog:
---
Mark:

-M

---

NIMENomaan *joo*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

W

#44 • • W

wollypog:
---
Mark:

-M

---

Ihan liian kauniisti...tosi mies sanoo että: Mä en enää koskaan halua nähä sua lehmä, suksi vittuun mun elämästä! *kivatsulle*
rec

#45 • • rec

Ana:
---
Zyklonius:
---
Ana:
---
Zyklonius:
Saako sua Ana kosia, mä näet olen hulluna verbaalisesti lahjakkaisiin humoristeihin... *plur*

---

Must tuntuu et oon pikkasen liian hetero sulle, mut kiitti silti! *sydän*

---

Älä, ihanko tosi? Minäkin olen pikkasen liian hetero! Mehän sovitaan yhteen kuin kaksi samannapaista magneettia! *muhaha* Voisin tulla hakemaan sua illan viimeisille hitaille reiveissä (käykös alle 200bpm sulle kutemistanssahtelusta?). *sydän*

---

Tough guys don't dance *vink*

For real, You're right! They just moves their head forward and backward! *nauru*
sts

#46 • • sts Sama pyynti aitta!

Charly RePanic:
---
Ana:
---
Zyklonius:
---
Ana:
---
Zyklonius:
Saako sua Ana kosia, mä näet olen hulluna verbaalisesti lahjakkaisiin humoristeihin... *plur*

---

Must tuntuu et oon pikkasen liian hetero sulle, mut kiitti silti! *sydän*

---

Älä, ihanko tosi? Minäkin olen pikkasen liian hetero! Mehän sovitaan yhteen kuin kaksi samannapaista magneettia! *muhaha* Voisin tulla hakemaan sua illan viimeisille hitaille reiveissä (käykös alle 200bpm sulle kutemistanssahtelusta?). *sydän*

---

Tough guys don't dance *vink*

---

For real, You're right! They just moves their head forward and backward! *nauru*

SCENEBOYLOVE!
shaderna

#47 • • shaderna
"Mä oon kyllästyny suhun"

--
just tryin` not to give a fuck

#48 • • ALIEN Guest
"dumppaaminen" on helppoa, kunhan vain pitää toisen ajan tasalla alusta asti, et mis mennään ja muistaa ettei ole tilivelvollinen päätöksistään toiselle. Voi olla, että se pettyy mut hey, kyynel. Jos se alkaa väittää, ettet välitä hänestä niin sanot vain suoraan ettet välitä niin paljon että katsoisit häntä sen enempää mitä jaksat + tajuuks?! -siihen perään vielä niin pitäis ymmärtää tai sit se menee vain hiljaiseks.
misi

#49 • • misi
"Mä olen sitoutumiskammoinen" *joo*
siveys

#50 • • siveys lovely

Lene:
Totuudella, vaikkakin ikävällä - etenkin, jos on ollut kauemmin tekemisissä.

Onko totuus jotenkin ensiarvoisen tärkeätä?

Eikö valkoinen valhe siellä tai täällä voisi auttaa toista selviämään tilanteesta? Ja jatkamaan helpommin tulevissa suhteissa?

Suhteessa totuudenmukaisuus on perusteltua, sillä valheidensa kanssa joutuu elämään joka päivä, mutta mikäli ollaan eroamassa niin miksei pyrkisi mahdollisuuksien mukaan auttamaan toista jos kerran itse on jättävä osapuoli?

Luonnollisesti täytyy kyllä aika hyvin kelailla etukäteen, että valheillaan tosiaan oikeasti on hyviä seuraamuksia, mutta mikäli nyt on pidempäänkin toisen kanssa seurustellut niin osannee varmaan aika hyvin arvioida, että mikä on toiselle hyväksi..

Usein se, mikä toiselle on hyväksi saattaa lopulta kuitenkin olla se totuus, mutta ihan aina näin ei minun mielestäni ole.
#51 • • astaroth Guest
Sanot vaan:

"Eyh, biatch! Slick ma dick, suck ma balls 'n wipe ma ass!"
#52 • • greenie Guest

whispering:
Heh, itteä ei kyl kiinnosta olla jonkun kans pelkän jyystämisen takia.

No ei muakaan jokin sitova seksisuhde kiinnosta, eli parisuhde, jossa ei tapailla muita ja joka rakentuu ainoastaan seksille. Sen sijaan satunnainen seksi jonkun mukavan tytön kanssa kuulostaa jo paremmalta :)
Skipi

#53 • • Skipi TrendClown Arctic Mystery Geminga UG-///
Olen valitettavasti kerran tehnyt sen tekstiviestillä... ja saanut tuta sen myös omassa bäärsauksesani *blush*
Ei todellakaan ole hyvä tapa. *eiei*
#54 • • Edited greenie Guest

siveys:

Mulle on.

Valheet vaan kumuloituu, jolloin niistä ei seuraa mitään hyvää. Jos vuosia kaunistelee totuutta sieltä täältä, sitä voi varmaankin jossain vaiheessa herätä tilanteeseen, missä ollaan "kasvettu erilleen" tai muuta vastaavaa.

Lisäksi miten erossa voisi oppia yhtään mitään itsestään, jos toinen valehtelee jotain tyyliin, "Ei vika ole sussa, vaan mussa." Toi vaan aiheuttaa sen, että niitä eroja tulee oletettavasti samasta syystä niin kauan, kunnes joku uskaltaa sanoa suoraan, että mistä kiikastaa. Ellei sitten syitä onnistu itsetutkiskelun kautta löytämään.

Edit: krijotusvrhe
S-T

#55 • • Edited S-T Pieni

greenie:
---
siveys:
---

Mulle on.

Valheet vaan kumuloituu, jolloin niistä ei seuraa mitään hyvää. Jos vuosia kaunistelee totuutta sieltä täältä, sitä voi varmaankin jossain vaiheessa herätä tilanteeseen, missä ollaan "kasvettu erilleen" tai muuta vastaavaa.

Et tainnut lukea ihan kokonaan tota siveyden postausta?

siveys:
Suhteessa totuudenmukaisuus on perusteltua, sillä valheidensa kanssa joutuu elämään joka päivä...

--
Pieni on kaunista.

#56 • • greenie Guest

S-T:
Et tainnut lukea ihan kokonaan tota siveyden postausta?

Kyllä mä luin, vastasin siihen vain yleisesti. Mulle rehellisyys on tärkeää myös suhteiden ulkopuolella :)
siveys

#57 • • siveys lovely

Avernian:
Haluaisitko antaa esimerkin?

Itse olen myös suhdetta lopettaessa tuon todellisten syitten paljastamisen kannalla. Yleisesti se toinen voi sitten oppia virheistään, jos niitä oli. Tai ainakin saada selvyyden miksi he eivät sovi yhteen.

Olen siinä kanssasi samaa mieltä, että hyvin harva kipu on sellainen kipu, etteikö sitä kannattaisi kokea jos palkkana prosessin jälkeen häämöttää merkittävä henkilökohtainen kasvu. Kaikki syyt lopettaa suhde eivät kuitenkaan aina tipahda tähän kastiin, joiden totuudenmukainen puiminen olisi hyödyllistä.

Suhteen lopettamiseen on usein hyvin monia syitä, joista toiset voivat olla hyvin mitättömiäkin, mutta toimivat ns. "viimeisenä naulana arkkuun". Esimerkiksi toisen ulkonäössä voi olla asioita, jotka alkavat pidemmän päälle ottamaan aivoon - sellaisia asioita, joille toinen ei voi tehdä mitään (jos nyt plastiikkakirurgiaa ei lasketa). Miksi turhaan kertoa näistä asioista ja heikentää toisen itsetuntoa kun vika todennäköisesti on vain omien korvien välissä - joku toinen voi pitää kyseistä ulkomuodollista seikkaa söpönä tai vähintäänkin mitättömänä (niin kuin sinäkin ehkä silloin suhteen alussa).

Lisäksi kaikki ihmsiet eivät kykene muuttamaan kaikkea itsessään, vaikka se teoriassa olisikin mahdollista - jotkin asiat tosiaan ovat sellaisia, jotka olisi vain parempi oppia hyväksymään itsessään. Tällaiset asiat olisi myös suhteen toisen osapuolen opittava hyväksymään ja mikäli sen hyväksyminen on juuri sinulle vaikeata (esim. muiden ongelmien ohella) niin miksi tehdä toisen välttämättömästä hyväksymisprosessista vielä vaikeampaa mainitsemalla tämä yhdeksi jättämisen syyksi ja siten korostaen ominaisuuden negatiivisia puolia? Varmasti löytyy muita ihmisiä, joille tämä ei ole ongelma tai joiden on helpompi hyväksyä se.

Mitä nuorempana nämä asiat tapahtuvat niin sitä enemmän toisen ihmisen antamat jättämisen syyt vaikuttavat toisen minäkuvaan - ja sitä helpommin syntyy vastareaktiona täysin ylilyönteihin asti meneviä toimenpiteitä, jotka saattavat johtaa esim. anoreksiaan, masennukseen tai syrjäytymiseen.
whispering

#58 • • whispering Super Juusto

greenie:
Sen sijaan satunnainen seksi jonkun mukavan tytön kanssa kuulostaa jo paremmalta :)

Niin siis tarkotan että jos haluan jonkun kanssa seksiä harrastaa, niin haluan yleensä kyseisen henkilön kanssa tehdä montaa muutakin asiaa *joo*
Cloud

#59 • • Cloud Game Freak

whispering:
---
greenie:
Sen sijaan satunnainen seksi jonkun mukavan tytön kanssa kuulostaa jo paremmalta :)
---

Niin siis tarkotan että jos haluan jonkun kanssa seksiä harrastaa, niin haluan yleensä kyseisen henkilön kanssa tehdä montaa muutakin asiaa *joo*

Siis kyllähän niiden kanssa voi muutakin puuhastella, tottakai sitä ensiks mennään ulos syömään tms ja sit peuhaa ellei sit vaan peuhaa. Mut illan päätteeks sitä vaan voi mennä kotiin ja se siitä kunnes taas tavataan.. eli satunnaista ei jokapäiväistä touhuu =)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

#60 • • Edited greenie Guest

whispering:

Ymmärrän kyllä, että miten se lisää, mutta en, että miten se vähentää. Ts. voihan sitä muutakin toki tehdä, ei se seksi rajoita mitään suuntaan tai toiseen, ellei toisin ole sovittu. Noh, mutta ihmiset ovat erilaisia :)