Miten dumpata seuralainen?

112 posts, 6 pages, 21,514 views

Zyklonius

#21 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

Ana:
---
Zyklonius:
---
Ana:
---
Zyklonius:
Saako sua Ana kosia, mä näet olen hulluna verbaalisesti lahjakkaisiin humoristeihin... *plur*

---

Must tuntuu et oon pikkasen liian hetero sulle, mut kiitti silti! *sydän*

---

Älä, ihanko tosi? Minäkin olen pikkasen liian hetero! Mehän sovitaan yhteen kuin kaksi samannapaista magneettia! *muhaha* Voisin tulla hakemaan sua illan viimeisille hitaille reiveissä (käykös alle 200bpm sulle kutemistanssahtelusta?). *sydän*

---

Tough guys don't dance *vink*

Esilämmittelyt sikseen ja suoraan kaluun kiinne vaan, siis? Ana-honey, sä et ole pelkästään helppo vaan vuorenvarma nakki. *plur* Tänä yönä sä et tarvitse niitä klubikemikaaleja eskapismitrippejäsi varten, sillä mä vien sut sellaiselle sisäavaruusreissulle, että täriset vielä huomennakin. Paistan sulle sitten aamulla pannareita ja valelen ne vaahterasiirapilla, jos sitä nyt on yhtään jäänyt nokturnaalisilta lihan iloiltamme jäljelle. *uros*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

#22 • • Enkeli Guest
No yleensä aina haukoittelee oikein kuuluvasti ja sanoo et "vittu ku on tyhmät jutut" ja lähtee vain pois.
Toimii joka ikinen kerta *plur*
Aikuistuminen on perseestä *sydän*
sapeli

#23 • • sapeli jokukukamikä?

Ana:
---
sapeli:
Asia kannattaa ottaa puheeksi jo silloin kun alkaa epäilemään että juttu ei toimi, ei vasta sitten kun sen on itse päättänyt päättää.
---
Ehkä on tärkeämpää ensin selvittää itselle, mitä mieltä suhteesta on ja haluaako sen lopettaa, ja sitten vasta keskustella aiheesta. Sellanen epämääränen "oon täs vähän ajatellu..."-fiilistely luo ainakin mun mielestä sellasta inhottavaa ilmapiiriä et molemmat on seuraavat pari viikkoa ihan penkin reunalla, ja pahimmassa tapauksessa siitä saattaa syntyä itseään toteuttava ennuste. Jos sitä jää hetkeksi pohtimaan, niin se kumppani saattaa sinä aikana muistuttaa miten ihana se oikeastaan onkaan :)

Tuokin on ihan totta - eli tottakai on aina paras jos tietää itse mitä tilanteelta haluaa ensin. Pointtina kuitenkin se että jos on jo pitemmän aikaa asiaa pohtinut ja päätynyt johonkin johtopäätökseen suhteen kohtalosta itsekseen - ilman keskustelua kumppanin kanssa - niin silloin on todennäköisesti menettänyt mahdollisuuden pelastaa kyseinen suhde.

Useimmiten kommunikaatio ei puolin tai toisin (tai kumminkaan puolin) oikein tuota selkeitä lopputuloksia, mutta sitten taas ilman kommunikaatiota molemmat toimii olettamusten perusteella - ja siitähän ei oikein tule mitään.

remotion:
se menee silleen et ekaks ne antaa ymmärtää ja sit mäkin annan ymmärtää

Elikkä just tän vuoks kannattaa yrittää ottaa asiat puheeksi mahdollisimman pian, ettei tule näitä väärinkäsityksiä. Hankalaa, tiedän, ja tunteet tulee koko ajan tielle, ja jotenkaan ei kehtaa puhua - mutta parempi vaikuttaa hetki vähän tyhmältä ja selvittää epäselvyydet kuin olla fiksu ja ihan pihalla. *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

iam

#24 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
"Oon kulta vähän miettiny et jos lähtisin poikien kanssa goom -risteilylle. Jos ei kuulu takas niin ei kannata jäädä odottelemaan.. Ootko muuten huomannu jo ton uuden naapurin, eiks oo aika hyvän näkönen?"
_kolibri_

#25 • • _kolibri_ -lintunen-

sapeli:
...parempi vaikuttaa hetki vähän tyhmältä ja selvittää epäselvyydet kuin olla fiksu ja ihan pihalla...

*sydän* SIIS AIVAN MAHTAVASTI SANOTTU *sydän*
micqo

#26 • • micqo
Hyvä kymysys...*juonittel* Jos mä joutusin dumppaa seuralaisen niin joutus kyllä hetken miettii kun en oo ihan heti kyseiseen tilanteeseen joutunut....piiitkä suhde jo takana.*joo*
Mut kait sitä aina jotain keksis jos tilanne sattuis kohdalleen ja seuralainen evvk *hih*
Kianoni

#27 • • Kianoni pomputtaako?
tästä tuli paljon asiallisempi topicci mitä klubbarilta odotin! kiitti jo kaikille vastanneille..
vieläkään ei o yhtään helpompi olo ottaa asiaa puheeks mutta on se vaan pakko.

"tuota en mä nyt ehdikään nähdä sua kun mun pitää mennä ***** luo pitää hauskaa" *taputapu*
Dacey

#28 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
no tuota hmmm
miten dumpata seuralainen..

Useimmiten mä kyllä pystyn istumaan ihan asiallisen ajan kahvilassa ja tutustua, ja kyllä sitä sitte sanotaan että soitellaan/katellaan tj..

Mutta on tosin noitakin vähän vähemmän kestettäviä treffikumppaneita ollu. Erään kanssa käytiin kahvilla ja sitte piti lähteä leffaan mutta vitutti niin ankarasti jo puolentunnin jälkeen että ilmotin ku herra tuli vessasta että pitää tosiaan mennä, tuli kiireinen puhelu ja pakenin.
Toisen kerran eksyin kaverini kanssa tuplille (joskus teininä siis teinibileitten jälkeen *nauru*) en puhunu kaverille mitään (oli englantilainen) enkä muutenkaan voinut sietää sitä. Puoltoista tuntia sai kaverini pitää seuraa kummallkin herralle ku mä pelasin matopeliä *justjoo*

mutta en mä aina noin nihkee oo *hih* noina kertoina ei vaan keksiny mitään sanottavaa, ja se on mulle niin outo olotila etten tunne oloani kotosaksi.. ja tässä sitte ihmetellään miks ollaan sinkku *nauru*

mut pidemmänsuhteen seuralainen oliski vaikeempi dumpata.. hmm en mä kyllä irti oikein kenestäkään oo päässy.. ero o ero mut muutamien kanssa ollaan hyvii ystäviä.
ja jotkut säätöseuralaiset.. no ne nyt vaan jää... "luulin että tää oli pelkkä seksiä"
Aziz Combat Fighter

#29 • • Aziz Combat Fighter

mikkihiiri:
Jos deitit menee seinien katteluks, sanon meneväni vessaan ja livahdan ulos. Jos kuitenkin haihtumisoperaationi havaitaan, kiihdytän kävelyäni ovelle ja äärimmäisessä tapauksessa lähden tiukkaan laukkaan ulos.

Suhteessa ollessa latelen kaikki mahdolliset latteudet ja nostan kytkintä.

Molemmissa tapauksissa en enää koskaa vastaan dumppaamani henkilön puheluihin/koodeihin/maileihin tai ylipäätään minkäänlaiseen yhteydenottoon.

Aikuistuminen on yliarvostettua.

Ja kuka sanoi että ritarillisuus on kuollut? *justjoo*
hallucinogen

#30 • • hallucinogen Edain
Mua ärsyttää suunnattomasti et jos pidempi suhde tulee tiensä päähän niin sit ei viitsitä antaa kunnollista syytä, että miksi? Itse sain selitykseksi: "haluan olla sinkku" ja siinä kaikki, ei keskustelua piste *igor* Jos ei ole valmis kertomaan syytä niin kannattaako edes alkaa seukkaamaan?

--
pikku-*possu*

Aziz Combat Fighter

#31 • • Aziz Combat Fighter

hallucinogen:
Mua ärsyttää suunnattomasti et jos pidempi suhde tulee tiensä päähän niin sit ei viitsitä antaa kunnollista syytä, että miksi? Itse sain selitykseksi: "haluan olla sinkku" ja siinä kaikki, ei keskustelua piste *igor* Jos ei ole valmis kertomaan syytä niin kannattaako edes alkaa seukkaamaan?

Mut syy saatto olla et se halus olla sinkku. piste.

Mua ei vituta itteäni lainkaan niin paljoo toi ku se, et sit ku erotaan ni valehdellaan, ja jäädään siitä viel kiinni. Ja sit ku jäädään ni ollaan ihan silleen et "So?"
Aziz Combat Fighter

#32 • • Aziz Combat Fighter

Zyklonius:
Esilämmittelyt sikseen ja suoraan kaluun kiinne vaan, siis? Ana-honey, sä et ole pelkästään helppo vaan vuorenvarma nakki. *plur* Tänä yönä sä et tarvitse niitä klubikemikaaleja eskapismitrippejäsi varten, sillä mä vien sut sellaiselle sisäavaruusreissulle, että täriset vielä huomennakin. Paistan sulle sitten aamulla pannareita ja valelen ne vaahterasiirapilla, jos sitä nyt on yhtään jäänyt nokturnaalisilta lihan iloiltamme jäljelle. *uros*

OH NOES! Penixeeni ette koske! Sitäpaitsi oon autolla ni kuningas alkoholi ei tänään saa musta yliotetta eli odotettavissa: Lakoninen, tyly Ana! "Saa tulla juttelee" perkelesaatana. P.S. Mä oon oikeesti yllättävän vaikee :)
hallucinogen

#33 • • hallucinogen Edain

Ana:
Mut syy saatto olla et se halus olla sinkku. piste.

Mua ei vituta itteäni lainkaan niin paljoo toi ku se, et sit ku erotaan ni valehdellaan, ja jäädään siitä viel kiinni. Ja sit ku jäädään ni ollaan ihan silleen et "So?"

No kyse oli valehtelusta koska heti oli uutta ukkoa ja suhteen aikana oli ollu jo deitti-ilmoitusta, vitun siistiä *nauru* Et kyllä se syy oli joku toinen ja olisin ottanut mieluusti sen todelliseen syyn vastaan olis se ollut sitten kuinka "ikävä" tahansa.

--
pikku-*possu*

Shaz

#34 • • Shaz team Wittupäät
Mun henkilökohtanen lemppari on "en oo valmis seurustelemaan" - ja vielä parempi jos
se sanotaan heti seksin jälkeen.. Miehet ne kun osaa ajatella niin kauheen hyvin.
Toinen hyvä on kans "ei vika oo sussa, vaan mussa"

Miks ihmeessä sitä pitää alkaa säätämään mitään jos loppupeleissä
ei oo kiinnostunu?
Fyrisch

#35 • • Fyrisch
Ei se sen vaikeempaa voi olla ku "törmäillää"
Aziz Combat Fighter

#36 • • Aziz Combat Fighter

kuilu:
"Three simple words: I am gay." - Homer Simpson

- orhymiöstraight -

Eikse ollu et "I'm not gay, but I can learn."
Aziz Combat Fighter

#37 • • Aziz Combat Fighter

Sandrah:
Mun henkilökohtanen lemppari on "en oo valmis seurustelemaan" - ja vielä parempi jos
se sanotaan heti seksin jälkeen.. Miehet ne kun osaa ajatella niin kauheen hyvin.
Toinen hyvä on kans "ei vika oo sussa, vaan mussa"

Miks ihmeessä sitä pitää alkaa säätämään mitään jos loppupeleissä
ei oo kiinnostunu?

keke :D Ei kai sitä nyt _ennen_ seksiä sanota :P
#38 • • greenie Guest

Sandrah:
Miks ihmeessä sitä pitää alkaa säätämään mitään jos loppupeleissä ei oo kiinnostunu?

Esim. seksin takia? Ei sillä, että se olis kaikki, mutta jos ei kiinnosta yhteiset lapset ja asuntolaina, niin ainakin sitä voi pitää hauskaa sen aikaa, kunnes löytää sellaisen, jonka kanssa yhteiset lapset ja asuntolaina kiinnostaa :)
#39 • • greenie Guest

Fyraett:
Ei se sen vaikeempaa voi olla ku "törmäillää"

Jota eittämättä molemmat haluaa :)
Mark

#40 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
"en haluu seurustella enää" *igor*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!