112 posts, 6 pages, 21,515 views
Lene, 6.5.2005 15:34:
---
zara, 6.5.2005 15:12:
Jos kyseessä yksien treffien seuralainen niin totuuden voi jättää ihan hyvin pois (jos se on siis jotain tyyliin "oot ihan vitun ankee tyyppi ja mä tylsistyn kuoliaaks!") ja sanoa vaikka ettei oikeen natsaa tms...
---
Totuushan se on tuokin, muttei sen tarkemmin perusteltu. Aiheuttaahan toisen ankeus sen, ettei natsaa.
Ana-5000, 29.10.2004 11:11:
Mä oon yleensä yön hiljasina tunteina hiipiny vierelle ja kuristanu pianolangalla. Siitä ei kuulu mitään ääntä, eikä se tee haavoja, jotka sotkis paikat verellä. Sen jälkeen oon palotellut ruumiin kylpyhuoneessa ja liuottanut raajat ja torson kylpyammeessa lipeällä, niin että jäljelle jää vaan luut. Kuivaan luut uunissa ja jauha ne hienoksi puuteriksi, jonka sirottelen Suomenlinnan lautalta vaivihkaa pussista mereen. Hampaat nakkelen popcornin seassa lokeille. Pään oon valanut kymmenen litran ämpäriin sementillä ja käyttänyt mökkireissulla "ankkurina", kunnes tietenkin kehnosti solmittu köysi irtoaa ämpärin kahvasta, ja ämpäri jää pohjaan. Vaatteet ja muut olen jättänyt normaalisti paikoilleen, ja tehnyt poliisille ilmoituksen kadonneesta ihmisestä. Tässä vaiheessa tietenkin näyttelen huolestunutta poikaystävää, kunnes epäilyt hälvenevät ja katoaminen kirjataan taas vain katoamiseksi. Tää on helpoin tapa.
twistedsushi, 6.5.2005 13:52:
Olemalla oma itsensä
pirpeli, 29.10.2006 19:15:
Pitäsköhän olla seuraavilla tärskyillä [o](as if joku mua sinne ees pyytäs)[/o] joku muu...?!?!?Esim. vaikka Eva Longoria. Sillä taitas olla vientiä.
Käenpoika, 29.10.2006 19:02:
oksentaa paidansisää ja pyytää halausta. toimii.
pirpeli, 29.10.2006 19:15:
---
twistedsushi, 6.5.2005 13:52:
Olemalla oma itsensä
---
Mun on pakko komppaa, koska oon huomanna tän saman..Hmmm..Pitäsköhän olla seuraavilla tärskyillä(as if joku mua sinne ees pyytäs) joku muu...?!?!?Esim. vaikka Eva Longoria. Sillä taitas olla vientiä.