ite oon huomannut että se on vaikeeta kun oon muutenkin huono puhumaan asioista, mielestäni kuitenkin rehellisyys maan perii tässäkin asiassa.
toivottavasti tästä ei o vielä ollu topiccia, yritin kyl ettiä mut en tiedä hoksasinko oikeita hakusanoja
112 posts, 6 pages, 21,531 views
mayah:
Herkimmiltä lukijoilta haluaisin pyytää anteeksi, mulla on yhtä kiero ja epäasiallinen huumorintaju, kuin Analla
Ana:
-klipsklops-
Zyklonius:
Saako sua Ana kosia, mä näet olen hulluna verbaalisesti lahjakkaisiin humoristeihin...
sapeli:
Asia kannattaa ottaa puheeksi jo silloin kun alkaa epäilemään että juttu ei toimi, ei vasta sitten kun sen on itse päättänyt päättää. Näin asiasta voi keskustella tai ainakin toinen voi myös valmistautua tähän mahdolliseen tapahtumaan.
Ana:
---
Zyklonius:
Saako sua Ana kosia, mä näet olen hulluna verbaalisesti lahjakkaisiin humoristeihin...
---
Must tuntuu et oon pikkasen liian hetero sulle, mut kiitti silti!
Zyklonius:
---
Ana:
---
Zyklonius:
---
Must tuntuu et oon pikkasen liian hetero sulle, mut kiitti silti!
---
Älä, ihanko tosi? Minäkin olen pikkasen liian hetero! Mehän sovitaan yhteen kuin kaksi samannapaista magneettia! *muhaha* Voisin tulla hakemaan sua illan viimeisille hitaille reiveissä (käykös alle 200bpm sulle kutemistanssahtelusta?).