Esim: Karva on ihan kiva efekti, mutta sitten kun siitä on kokonaiset housut, rannekkeet, kengät jne jne, on hyvän maun raja ylitetty aika pahasti.
Mä siis peräänkuulutan (edes vähän) tyylitajua
338 posts, 17 pages, 119,965 views
Mä siis peräänkuulutan (edes vähän) tyylitajua
Astaroth, 8.11.2004 21:25:
---
Garo:
Ja suvaitsevaisuus on mielestäni se, minkä tulisi erottaa bilettäjät muusta kansasta :)
---
Suvaitsevaisuus on mielestäni se, minkä tulisi yhdistää kaikkia kansoja.
Jone, 2.1.2005 12:44:
---
tez:
Hyvin sanottu :D
---
Rupeenko kaivamaan kuvia neidistä "polkkavaatteissa" "polkkabileissä" hymyn hyydyttämiseksi?
flygfisk, 3.1.2005 18:06:
Tulee mieleen viime kesältä, kun olin ollut koko päivän saaristossa ottamassa arskaa ja kotimatkalla näin pari tuttua, jotka olivat matkalla bileisiin ja hetken suostuttelun jälkeen lähdin niiden messiin. Bilemestassa oli hieman outo olo, kun itellä oli sandaalit, isot valkoiset pellavahousut, pinkki pikeepaita ja valkoinen aurinkolippa ja ympärillä pyöri porukkaa militanttiasuissa jne.
tomii, 5.1.2006 15:22:
en kyl bileissä, mutta joissakin fiineissä yökerhoissa tulee kyl välillä vähän "en taida kuulua joukkoon" -fiilis, koska en yleensä pukeudu mitenkään prameilevasti, vaan joihinkin kuluneisiin farmareihin tai sammareihin ja t-paitaan
Hitchhiker, 5.1.2006 15:11:
Eikös se kummiskin ole tärkeintä kuteissa että käyttää niitä joista itse pitää, mitä sitä miettimään mitä ne muut ajattelee. Ite ainaki tykkään heittää erilaiset kuteet pääl pippaloihin, mut en mieti sitä et nää kuteet nyt ei oo mistään stokkan puku osastolta. Trendien turha seuraaminen on pers**stä (paitsi jos siit ny sattuu tykkäämään) yks tykkää tyttärest, toinen äidist ja kolmas isäst
josbe, 5.1.2006 15:28:
---
Hitchhiker, 5.1.2006 15:11:
Eikös se kummiskin ole tärkeintä kuteissa että käyttää niitä joista itse pitää, mitä sitä miettimään mitä ne muut ajattelee. Ite ainaki tykkään heittää erilaiset kuteet pääl pippaloihin, mut en mieti sitä et nää kuteet nyt ei oo mistään stokkan puku osastolta. Trendien turha seuraaminen on pers**stä (paitsi jos siit ny sattuu tykkäämään) yks tykkää tyttärest, toinen äidist ja kolmas isäst
---
Tottakai. En väittänytkään, että pitäis käyttää vaatteita, mistä itse ei pidä. Mutta jos mietit yhtään tarkemmin, niin jokaisen meidän aivoissa on aika pitkälle kehittynyt "tykkäämisen ajatelma", johon vaikuttavat mm. trendit yms. Eli pidetään sitä, minkä itse ajatellaan olevan itsellä kivan näköistä _ulospäin_, ei esim. olohousuja, vaikka ne ovat varmasti mukavimmat. Tätä tarkoitin.