Oletko koskaan hävennyt bileissä pukeutumistasi?

338 posts, 17 pages, 119,950 views

Jone

#121 • • Jone Archibald Haddock

PuuhaOsku:
Kyllä näin jälkeen päin pistää vähän hymyilyttämään toi oma vaatetus joskus aikoinaan!*hymy*

Joskus pistetään kyllä vielä ranttaliksi ja vedetään kunnon kledjut päälle, prkl. (Tai no, Ehkä. Jos jaksaa.) *nauru*
Jna

#122 • • Jna

Jone:
---
PuuhaOsku:
Kyllä näin jälkeen päin pistää vähän hymyilyttämään toi oma vaatetus joskus aikoinaan!*hymy*

---

Joskus pistetään kyllä vielä ranttaliksi ja vedetään kunnon kledjut päälle, prkl. (Tai no, Ehkä. Jos jaksaa.) *nauru*

EI ÄLKÄÄ! Tai varottakaa mua ainakin etukäteen..voin sitten skipata ne bileet etten kuole myötähäpeästä..*nauru*
Jone

#123 • • Jone Archibald Haddock

Jna:
EI ÄLKÄÄ! Tai varottakaa mua ainakin etukäteen..voin sitten skipata ne bileet etten kuole myötähäpeästä..*nauru*

Pyhs. Jos mä vielä joskus vaivaudun vetämään jotain erikoisempaa päälle, niin ajattelin kyllä tehdä se ihan oikeasti tyylillä. Säästä myötähäpeä, ei minä ja Osku olla kauheesti jaksettu häpeillä aikaisemminkaan. *hihu*

"Kerava-no-shame"-kamppis 2004.
Arctos

#124 • • Edited Arctos Vitun Insinööri!!

ee102:
Katu-uskottavuus *nauru* Ja miten voi olla uskottavampaa tai epäuskottavampaa polkata? *justjoo* Ite kyllä tykkään pukeutua bileisiin(kin) erikoisesti. Pidän UV-valossa hohtavista väreistä ja kankaista, samoin kuin jossain määrin kiksukarvasta ja myöskin piikkipannoista ja -vöistä. Olen kai monen mielestä teinix, mutten sitä häpeä enkä ite rupea sen kummemmin itteäni luokittelemaankaan. Mulle on melkeinpä ihan sama, miten muut pukeutuu, ku ei se tee niistä ihmisinä parempia tai huonompia. Tykkään panostaa tanssimiseen, mutta ihan vaan siksi, että nautin siitä itse. Muut tanssikoon kukin tyylillään eikä sil oo väliä, vaikka joku kattoiski, että tanssinpa typerästi. Pääasia, että hauskaa on.
Toisaalta, onhan seki ihan mukavaa välillä, jos bileissä on dresscode ja ihmiset on pukeutunu sen mukaisesti, mutta eipä se muiden pukeutuminen yleensä tunnelmaa pahenna.

Oikee asenne!! Dresscode onki juttu sit ihan toinen.

Otsikkoon viitatakseni, on .. typerää miettiä et "onkohan kuteet nyt hyvät vai pitäskö mun sitteki".. Jos ei oma, mielestään omanlainen pukeutuminen ole muitten mieleen, ollaan vika paikassa. Itse henk.koht. en vaan käsitä sitä "no toi on NIIN last-season, et.."

Kai se on joillekkin vaan se-vaihe-elämässä, ku kapinoidaan ja halutaan olla erilaisia.. Yksilöllisyys ja sen tavoittelu on hieno asia. Pitäs vaan osata arvostaa myös muitten yksilöllisyyttä, eikä siten kenenkään tarvis joutua miettimää, et tulikohan nyt pukeuduttua tarpeeks. Tää ei (mun mielestä) ole sellanen juttu..

Tähdennän vielä: se on hienoo, jos joku jaksaa nähä vähä vaivaa pukeutumisen kanssa, mut sitä ei saa mennä häpeämään!

--
Kukaan ei ole täydellinen. Minultakin puuttuu monta vikaa..

Mixtape

-P

#125 • • -P

Jone:
---
Jna:

---

Pyhs. Jos mä vielä joskus vaivaudun vetämään jotain erikoisempaa päälle, niin ajattelin kyllä tehdä se ihan oikeasti tyylillä. Säästä myötähäpeä, ei minä ja Osku olla kauheesti jaksettu häpeillä aikaisemminkaan. *hihu*

"Kerava-no-shame"-kamppis 2004.

tarviitko hametta lainaks? ;) <3

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

#126 • • astaroth Guest

Garo:
Ja suvaitsevaisuus on mielestäni se, minkä tulisi erottaa bilettäjät muusta kansasta :)

Suvaitsevaisuus on mielestäni se, minkä tulisi yhdistää kaikkia kansoja.
Jone

#127 • • Jone Archibald Haddock

salaisinko?:
tarviitko hametta lainaks? ;) <3

*nauru*

Kiitos, mutta mun päiväni siinä hameessa ovat kyllä luetut. Mikään ei silti takaa etten vielä viimeisen kerran hameilisi ja suunnittelisi itselleni uutta vähän hardimpaa ratkaisua. *vink*
PuuhaOsku

#128 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...

Jone:
---
PuuhaOsku:

---

Ehkä ei jakseta!*eiei* Hyvä idea sinäänsä repästä*nauru*
Chatte

#129 • • Chatte Team Teknolipat :)
En. Ei ainakaan tule mieleen. Minulla on yleensä omat syyni laittaa päälle juuri sitä, mitä olen laittanut. *joo*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

#130 • • Enkeli Guest
Like a care *dissaa*
tweety

#131 • • tweety tsirptsirp
en yleensäkään häpeä itseäni...en varsinkaan bileissä...kai puuttuu häpeemisgeeni,mut jos joku häpeää omaa pukeutumistaan nii minkä ihmeen takia sitten lähti sellaisissa vaatteissa ulos ovesta!*ding*

--
Räyh,sanoi koira kun kissan näki

ee102

#133 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi

Jone:
---
ee102:
Olen kai monen mielestä teinix...

---

---
ee102:
perustiedot
kaupunki: OuluO
ikä: 18v

---

*joo*

Niin, joo, teini tottakai vielä reilun vuoden. *joo* En tarkottanu siis teinix-käsitteellä ikääni niinkään vaan omaa tapaani tehdä ja ajatella asioita. Enkä usko, että vielä kakskymppiseksikään mennessä olisin niin radikaalisti muuttunut, ettei musta löytyis teinixmäistä käyttäytymistä jne. *hihu* Tai eihän sitä tiiä...*ding*
Tatu*

#134 • • Tatu* Da ChARMER cHARMELEON

--
'FeelTheBassComeDownOnMeBaby'

sarola

#135 • • sarola
Joo näin jälkikäteen on hävettänyt oma pukeutuminen joskus kun aloitti klubittamisen vuonna yksi ja kaksi.
Piti olla kaiken maailman kilkutinta, päähinettä ja karvaa esillä *hih*
micqo

#136 • • micqo
Juen! ihan omana itsenäni heiluen *jiihaa* mitäs sitä häpeemään *heiii*
oma tyyli paras tyyli *piis* Tietty voihan sitä hieman katsoa mitä päällensä laittaa et olis hengessä mukana. *hih*
Timce

#137 • • Timce
Jälkeenpäin on hyvä kärvistellä...Helvetin tiukat ferrarin-punaiset pöksyt ja valkoinen kiksukarvaliivi. yök!

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

kovas

#138 • • kovas Kristo

Timce:
Jälkeenpäin on hyvä kärvistellä...Helvetin tiukat ferrarin-punaiset pöksyt ja valkoinen kiksukarvaliivi. yök!

:DD
Jansson

#139 • • Edited Jansson 4/4
Joo. Eka kerran bileissä -94. Ja heti sen jälkeen 2003 Studio 54 bileissä*pelle*. Oli muuten kireet housut.
#140 • • CryOniC Guest
hihiiiii...mitä härömpi sen parempi*pupu**joo* leave the vainot to they who needs them..*nauru*