338 posts, 17 pages, 119,947 views
Jone:
---
PuuhaOsku:
Kyllä näin jälkeen päin pistää vähän hymyilyttämään toi oma vaatetus joskus aikoinaan!
---
Joskus pistetään kyllä vielä ranttaliksi ja vedetään kunnon kledjut päälle, prkl. (Tai no, Ehkä. Jos jaksaa.)
Jna:
EI ÄLKÄÄ! Tai varottakaa mua ainakin etukäteen..voin sitten skipata ne bileet etten kuole myötähäpeästä..
ee102:
Katu-uskottavuus Ja miten voi olla uskottavampaa tai epäuskottavampaa polkata? Ite kyllä tykkään pukeutua bileisiin(kin) erikoisesti. Pidän UV-valossa hohtavista väreistä ja kankaista, samoin kuin jossain määrin kiksukarvasta ja myöskin piikkipannoista ja -vöistä. Olen kai monen mielestä teinix, mutten sitä häpeä enkä ite rupea sen kummemmin itteäni luokittelemaankaan. Mulle on melkeinpä ihan sama, miten muut pukeutuu, ku ei se tee niistä ihmisinä parempia tai huonompia. Tykkään panostaa tanssimiseen, mutta ihan vaan siksi, että nautin siitä itse. Muut tanssikoon kukin tyylillään eikä sil oo väliä, vaikka joku kattoiski, että tanssinpa typerästi. Pääasia, että hauskaa on.
Toisaalta, onhan seki ihan mukavaa välillä, jos bileissä on dresscode ja ihmiset on pukeutunu sen mukaisesti, mutta eipä se muiden pukeutuminen yleensä tunnelmaa pahenna.
Jone:
---
Jna:
EI ÄLKÄÄ! Tai varottakaa mua ainakin etukäteen..voin sitten skipata ne bileet etten kuole myötähäpeästä..
---
Pyhs. Jos mä vielä joskus vaivaudun vetämään jotain erikoisempaa päälle, niin ajattelin kyllä tehdä se ihan oikeasti tyylillä. Säästä myötähäpeä, ei minä ja Osku olla kauheesti jaksettu häpeillä aikaisemminkaan.
"Kerava-no-shame"-kamppis 2004.
Garo:
Ja suvaitsevaisuus on mielestäni se, minkä tulisi erottaa bilettäjät muusta kansasta :)
Jone:
---
PuuhaOsku:
Kyllä näin jälkeen päin pistää vähän hymyilyttämään toi oma vaatetus joskus aikoinaan!
---
Joskus pistetään kyllä vielä ranttaliksi ja vedetään kunnon kledjut päälle, prkl. (Tai no, Ehkä. Jos jaksaa.)
Jone:
---
ee102:
Olen kai monen mielestä teinix...
---
---
ee102:
perustiedot
kaupunki: OuluO
ikä: 18v
---