päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,244,017 views

Avatar
#9821 • • Yaminah Guest
Koulu alkoi tiistaina ( tutustumisviikko, kunnon opiskelu alkaa vasta maanantaina ), ja mä oon niin veke kun olla voi. Motivaatio on aika nollassa, vaikka kuitenkin odotin innolla välivuoden jälkeen opiskeluiden alkua... Njaah, no kaikki on vaan niin sekavaa, eikä kukaan osaa neuvoa, eikä mistään tajua mitään, ja kaikki systeemit on uusia, yms yms. Noh, mut kai tää ajan kanssa selkiintyy, nyt vaan on sellanen *dissaa* *eiei**ding**igor* olo.
onni3mk

Posts: 3,973

#9822 • • Edited onni3mk Onni on.
Missä v*tussa on se turhat pohdinnat ja ajatukset on/off nappula?! Mä ryssin kaiken tällä mun ajattelulla oikeesti! Ahdistavaa ja ärsyttävää! Viime yönä meni yöunet, mitäköhän mä tänään menetän...

Edit: Tähän masennukseen ei pysty tekee muuta kun kuuntelee kunnon mättöö *grr*

--
Onni on.

Dueno

Posts: 168

#9823 • • Dueno klubbarin rumin
Kissa taas paskans mun sängylle aamulla ku tulin töistä himaan.
Eilen se paskans kaks kertaa, ekalla kerralla iha "syystä" ku veli ei ollu jättäny parvekkeen ovea auki yöks et se pääsee laatikolleen. Tokalla kerralla olin nukkumas, kun se hyppäs viereen ja veti kauheet tortut mun jalkopäähän... taidan pitää ovee lukossa nyt...

--
da_:D:_DSA:SAD:_SDSA:_DS:A_D:AS_SDA:_DS:_SD:_DSA:_d

AnssiV

Posts: 1,798

#9824 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
a) Erään vanhan tutun piti tulla huomenna käymään vaan ilmotti eilen että on kipeänä eikä pääse tulemaan = huomenna ei mitään tekemistä kun ei ole varaa lähteä uloskaan...
b) Pitäis mennä taas yövuoroon ajamaan eikä kiinnostais yhtään...
c) Jääkaapissa ei ole ollut enää kolmeen päivään muuta kuin valo eikä ole rahaa ostaa ruokaa seuraavaan 3 viikkoon...
d) Halipula
Kimbou

Posts: 608

#9825 • • Kimbou

Dueno, 2.9.2005 16:44:
Kissa taas paskans mun sängylle aamulla ku tulin töistä himaan.
Eilen se paskans kaks kertaa, ekalla kerralla iha "syystä" ku veli ei ollu jättäny parvekkeen ovea auki yöks et se pääsee laatikolleen. Tokalla kerralla olin nukkumas, kun se hyppäs viereen ja veti kauheet tortut mun jalkopäähän... taidan pitää ovee lukossa nyt...



Joku ei taida tykätä susta *nauru**lmao*

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

onni3mk

Posts: 3,973

#9826 • • onni3mk Onni on.
Se puhelu ei vaan tuu...*nyyh*

--
Onni on.

%

Posts: 568

#9827 • • %
Eilen illalla matkalla bilettämään, tuli pistäydyttyä yhden jo sulkeutuneen ravintolan koskiterassille, tarkoituksena nauttia pari olutpulloa omia. No sieltähän löytyi nuori kaunis nainen makaamasta sammuneena, toinen kenkä kadoksissa ja toinen roikkui vielä joten kuten mukana. Tyttö siitä nousi, kun kysyin onko se kunnossa. Puhe oli ihan sekaista, eikä lauseissa oikein ollut mitään tolkkua. Koitettiin kysellä missäs sun kaverit on. Mutta eihän siitä taas mitään selvää saanut. Hetken kuluttua tyttö yritti päästä sulkeutuneeseen ravintolaan sisään kotiavaimilla noin 5 minuttia, kunnes mentiin väliin. Saatettiin tyttö taksiin, kun kotiosoite tuntui vielä olevan muistissa ja rahaakin kuulemma taskussa.

Olis ehkä ollut viisaampi soittaa poliisille, mutta eipä oo kauheen kiva nähdä ihmistä tuossa kunnossa, toivottavasti tyttö pärjää. Huumeet tai sekakäyttö *eiei*

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#9828 • • Peikkotyttö
Seuraavaksi viikoksi jotain 4e rahaa :(
Joutuu hiukan soveltaa että selviää hengissä,tuolla rahalla kun ei kaks ihmistä paljoa syö*uuh*
Eikä ylpeys anna periks mennä ruikuttaa mutsillekkaan...

--
Groove is in the Heart

Jutu

Posts: 3,054

#9829 • • Jutu Blondi
Mun päätä särkee, jälleen *poks* Siinä meni sitten nekin perjantai-illan suunnitelmat pieleen kun en kykene lähtee mihinkään.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Displacer

Posts: 1,828

#9830 • • Displacer
joka viikonloppuinen valitus: Väsyttää!
Flamie

Posts: 478

#9831 • • Flamie
Kaikki suunnitelmat kusee, ei mun puolesta.
Mikään ei toimi
Kaikki mitä teen on väärin
Kaikki mitä jätän tekemättä menee helevetin mainiosti
Vitsittää... *nyyh*
martina

Posts: 1,875

#9832 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
musta on niin hirveen kiva olla tällänen varalenkki. *igor*
Verottaja

Posts: 1,174

#9833 • • Verottaja no-life / luuviulu
Yhyy, jää S.H.O.K.K. näkemättä ja kuulematta. *nyyh*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

onni3mk

Posts: 3,973

#9834 • • onni3mk Onni on.
Miks sillon, kun on muutenkin paska fiilis, tapahtuu kaikkee pientä, joka vaan ruokkii sitä paskaa fiilistä lisää? *grr**igor*

--
Onni on.

Waakku

Posts: 158

#9835 • • Waakku
Pakit varatulta.

--
- ? -

Bio

Posts: 4,429

#9836 • • Edited Bio The Bullies / Pinky

onni3mk, 3.9.2005 14:18:
Miks sillon, kun on muutenkin paska fiilis, tapahtuu kaikkee pientä, joka vaan ruokkii sitä paskaa fiilistä lisää? *grr**igor*



sillo vaan tuntuu kaikki pikkuasiat ylitsepääsemättömiltä kun on valmiiks paska fiilis..
jos olis hyvä tai normifiilis niin niihin ei kiinnittäis varmaan huomiota

edit: ja tee niinku maija sanos *joo*
AnssiV

Posts: 1,798

#9837 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
..ei tullut hyvä päivä tästä...*uuh**nyyh*
AiDoN

Posts: 255

#9838 • • AiDoN elukka
Hirvee olo ja vitutus *poks* Kaikki kaverit on duunissa tai intissä . Tää masiina on mun ainut kaveri tällähetkellä*igor* Mitäs muuta...hmm...nii, Naiset *uuh*

--
*pahis*

Avatar
#9839 • • hyperventilaatio Guest
Vittumainen fiilis ollut koko päivän. Pieni darra, yleinen vitutus ja viitsimättömyys yhdessä takaavat hyvän päivän. Ei kai siinä, vois vaikka kännit kiskasta.
Shira

Posts: 474

#9840 • • Shira Teknokissat Ry
1.valehtelevat ihmiset joihin ei pitäisi luottaa mut teet sen silti.
2.on tullut valvottua muiden takia, rytmi päin mäntyä ja maanantaina alkaa kausi jolloin ei ehdi tehä muuta kuin olla töissä ja opiskella *grr*

--
-Saippuakuplia & pvc-unelmia- :D