päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,240,125 views

Avatar
#9801 • • Edited candyraver Guest

Dinsku, 1.9.2005 10:44:
Pakko avautua, koska noin ei voi käydä ku mulle!!!

Osallistuin joskus maaliskuussa johonkin kilpailuun netissä.. en edes muista mikä juttu se oli.. no kuitenkin.. Kilpailussa oli jokin ihme koodi jonka piti ehdottomasti säilyttää. Minä säilytin sen koodin varmaan kolme kuukautta ja heitin sit meneen samalla ku tyhjensin lompakostani kaikki muut turhat kuitit.

Maanantaina puol kymmenen aikaan illalla tuli puhelu ihme +164jotain numerosta, vastasin, puhelu USA:sta että oletko se ja se tyyppi, "olen".. Osallistuit silloin ja silloin kilpailuumme ja voitit matkan Bahama-saarelle!!! Nyt tarvitaan ainostaan se koodi!!!

En sit saanu matkaa ku koodi on roskissa, enkä muistanu sitä, eikä matkaa voita ilman sitä vi**n koodia!! *poks**dissaa**grr**dissaa**poks*


Näin meillä...



*eiei**lohduttel* Toi kilpailu on varmaan suunniteltu siinä uskossa et kukaan ei jaksa/tiedä säilyttää niitä koodeja siihen päivään ku toi arvonta suoritetaan..saakohan tota matkaa nyt sit kumminkaan kukaan vai onko toi ollu vaan ovela mainoskikka...tyyliin;ostat jonkun yrityksen palveluja sen takii et niil on joku huippupalkinto jaossa ja tää yritys nettoaa hirveet summat rahaa ton arvonnan takia ja sit ku se arvonta suoritetaan ja voittajalla ei tätä koodia olekkaan tallella, niin onko niiden pakko arpoa toinen voittaja vai tuleeko julkisuuteen arvonnan voittajaksi tämä ensimmäinen henkilö, joka nyt ei kumminkaan voinut palkintoa lunastaa?*hmph* ehkä kaukaa haettua..
Dinsku

Posts: 186

#9802 • • Dinsku




*eiei**lohduttel* Toi kilpailu on varmaan suunniteltu siinä uskossa et kukaan ei jaksa/tiedä säilyttää niitä koodeja siihen päivään ku toi arvonta suoritetaan..saakohan tota matkaa nyt sit kumminkaan kukaan vai onko toi ollu vaan ovela mainoskikka...tyyliin;ostat jonkun yrityksen palveluja sen takii et niil on joku huippupalkinto jaossa ja tää yritys nettoaa hirveet summat rahaa ton arvonnan takia ja sit ku se arvonta suoritetaan ja voittajalla ei tätä koodia olekkaan tallella, niin onko niiden pakko arpoa toinen voittaja vai tuleeko julkisuuteen arvonnan voittajaksi tämä ensimmäinen henkilö, joka nyt ei kumminkaan voinut palkintoa lunastaa?*hmph* ehkä kaukaa haettua..



Mä en ainakaan haluu tietää voittiko kukaan muu..

Hetken oli sillain ettei tienny itkeäkö vai nauraa.. Nyt vitutuskynnys meni jo sen verran yli etten edes välitä koko jutusta.
madis

Posts: 71

#9803 • • madis Don.
Joutu herää joskus tosi aikasin kutsuntoja varten ja nyt väsyttää *taputapu*
Late

Posts: 3,441

#9804 • • Late team Lasse
en saanu tenttiä läpi jolla oisin voinu skippaa 8 opintopisteen kurssin. harmittaa :(
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#9805 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja

India, 31.8.2005 13:20:
Nyt meen kauppaan ja ostan kilon suklaata ja vaan mässään enkä vastaa mihinkään viikkoon!! Mä en ala enää yhtään mitään.



Hei, täähän kuulostaa ihan mun elämältä *igor* iso lasku/epäonnistyminen/mikä vaan iso tai pieni moka --> mä en ala --> ryssitään asioita lisää --> mä en ala --> masennutaan --> tuhlataan rahaa --> masennutaan lisää --> mokaillaan vähän lisää... *nyyh*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

MaSari

Posts: 1,986

#9806 • • MaSari space jammer
Syyskuusta tulee sitten niin kiireinen ettei kerkee ees kissaa sanoa. Hammasta kivistää ja Vatsaan koskee.. Ja puol kiloa suklaata syöty jo *igor*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#9807 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Taas mä hukkasin ERÄÄN kortin johonkin *grr*
Varmaan kolmas kerta *uuh*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Tarsu

Posts: 2,449

#9808 • • Tarsu
VIP

:(

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#9810 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

tumpsi, 1.9.2005 17:47:
:D *skenepisteiden keräil*



Tiesin että se on vaan ajan kysymys kun joku keksii kirjoittaa noin *lmao*

Mulla on niitä pisteitä ihan tarpeeksi *iloinen*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Tarsu

Posts: 2,449

#9811 • • Tarsu
kaikkien päivien :(

spedet
:(

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

tumpsi

Posts: 2,553

#9812 • • tumpsi rekisteröitymätön

Steven Hoaks, 1.9.2005 17:49:
---
tumpsi, 1.9.2005 17:47:
:D *skenepisteiden keräil*

---


Tiesin että se on vaan ajan kysymys kun joku keksii kirjoittaa noin *lmao*

Mulla on niitä pisteitä ihan tarpeeksi *iloinen*


HIH HIH OOTPA SKENE!
Tarviiki ottaa skriinshotti täst ja laittaa taustakuvaks.
Harvemmin noin skenet tyypit mua quotsettaa.
Oikeesti: ootpa spede :D
(Halataan q tavataan)
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#9814 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

tumpsi, 1.9.2005 17:51:
HIH HIH OOTPA SKENE!
Tarviiki ottaa skriinshotti täst ja laittaa taustakuvaks.
Harvemmin noin skenet tyypit mua quotsettaa.
Oikeesti: ootpa spede :D
(Halataan q tavataan)



Kukas on sun kahviis kussu tänään? Vai onko pöksyt huonosti?

Yritän heittää vähän huumoria ja kirjoitan tänne juuri sitä mistä olin tässä hetken surullinen eli kortin katoamisesta, niin sä käyt päälle kun yleinen syyttäjä? Ota pari rauhottavaa ja tule sitten takaisin.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Tarsu

Posts: 2,449

#9815 • • Tarsu
päivän :( = päivän :D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

tumpsi

Posts: 2,553

#9816 • • tumpsi rekisteröitymätön

Steven Hoaks, 1.9.2005 17:54:
---
tumpsi, 1.9.2005 17:51:
HIH HIH OOTPA SKENE!
Tarviiki ottaa skriinshotti täst ja laittaa taustakuvaks.
Harvemmin noin skenet tyypit mua quotsettaa.
Oikeesti: ootpa spede :D
(Halataan q tavataan)

---


Kukas on sun kahviis kussu tänään? Vai onko pöksyt huonosti?


Ei kukaan. Sä vaan postaat tollast paskaa ja mä kommentoin.


Yritän heittää vähän huumoria ja kirjoitan tänne juuri sitä mistä olin tässä hetken surullinen eli kortin katoamisesta, niin sä käyt päälle kun yleinen syyttäjä? Ota pari rauhottavaa ja tule sitten takaisin.


Nii, eka postataan pointti, sit joku tarttuu siihe, sit se oliki
"vaa hyvä vitsi". :D Hienoa et sul on vippi johki,
mut tarviiko sitä tääl huudella? Mulle ainaki tulee omakehun
haju tänne tampereelle asti. Asiahan olis täysin eri,
jos kyseessä olis joku juttu, mikä meil kaikil on,
esim. pankkikortti.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#9817 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

tumpsi, 1.9.2005 17:59:
-clip-



Minäpä nyt muokkaan tuota mun ensimmäistä viestiä ettei sulle vaan pienelle tule paha mieli *lohduttel* Aivan naurettavaa tälläinen avautuminen jostain hemmetin kortin hukkumisesta *ding* Jos sulla on tekemisen puutetta niin käy vaikka juoksemassa talon ympäri.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#9818 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Steven Hoaks, 1.9.2005 17:43:
Taas mä hukkasin ERÄÄN kortin johonkin *grr*
Varmaan kolmas kerta *uuh*



Onkos nyt parempi vai häiritseekö tuo minun artikulaatio vielä jotenkin?

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Tarsu

Posts: 2,449

#9819 • • Tarsu
Nyt on komia ;)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

tumpsi

Posts: 2,553

#9820 • • tumpsi rekisteröitymätön

Steven Hoaks, 1.9.2005 18:08:
---
tumpsi, 1.9.2005 17:59:
-clip-

---


Minäpä nyt muokkaan tuota mun ensimmäistä viestiä ettei sulle vaan pienelle tule paha mieli *lohduttel*


Ensinnäkin, mä en pahota mieltäni tollasesta. Lähinnä huvitun.


Aivan naurettavaa tälläinen avautuminen jostain hemmetin kortin hukkumisesta *ding*


Ei. Vaan naurettavaa on se, että sä JULKISELLA BOARDILLA itket sitä, kuinka hyvin, hyvin RAJALLISEN PORUKAN ILO on sulta riistäytynyt käsistä.
Kuten jo sanoin, asia olisi eri, jos kyseessä olisi vaikkapa pankkikortti.


Jos sulla on tekemisen puutetta niin käy vaikka juoksemassa talon ympäri.


Ei ole.
Mun mielestä tollanen vittuilu on myöskin turhaa.

Summa summarum.
Jos kerta tiesit että joku tähän tarttuu, miksi sitten teit sen?
Se koira älähtää johon kalikka hmm...
Mites se nyt sit menikään? :D