päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,238,384 views

shanja

Posts: 51

#9781 • • shanja

juGis, 31.8.2005 10:44:
ihan vitun hirveet reumaoireet aamulla *poks*



*lohduttel*

Tää keuhkoputkentulehdus käy vähän ärsyttämään kans, etenkin kun sairasloma loppuu tänään eikä oo kovin terve olo vieläkään.
pyllyjumala

Posts: 469

#9783 • • pyllyjumala Ansku aka Pyllis
Äää *igor* Siivosin kissan pissoja lattialta ja omien kenkieni joukosta niin ilokseni huomasin, että kissani pissa on levinnyt sänkyni alle ja siitä jatkanut vielä virtaansa sänkypeittooni.. Täällä haisee kuolema *poks* ja tuo pissan haju ei ihan hevillä huoneesta katoa, vaikka pesisin lattian 10x

--
*känni*hölökyn kölökyn!

Mellu-

Posts: 4,006

#9784 • • Mellu-
pää on nii hajalla että harjotuksetmin meni aivan päin helvettiä, just tulin kotiin ja suunnittelin linnoittuvani tänne kämppään loppupäiväksi kunnes ilalla pitää taas lähteä reeneihin.

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Saarre

Posts: 1,151

#9785 • • Saarre
tarvis ulossaakka lähtee ostaa lisää kaljaa.. KESKEN LOMAA.. hohhoijjaa miten vakavia on nuorten ongelmat nykyään..

--
*tähti* Full hearts cant lose

India

Posts: 475

#9786 • • India
Voi v*tun v*tun v*ttu!

posti toi laskun, [iso]807[/iso] euroa peritään asumistukea takasin!! Voi s**tana p*rk*le.


Nyt meen kauppaan ja ostan kilon suklaata ja vaan mässään enkä vastaa mihinkään viikkoon!! Mä en ala enää yhtään mitään.
Avatar
#9788 • • Edited candyraver Guest
se,ettei meillä näy subTV...menee kaikki "sivistysohjelmat" sivu suun*lmao* nytki siel menee simpsonit ja muualta tulee vaan jotain salkkareita ja "jos omistat miljoonia,näin sisustaisit kotisi"-ohjelmaa*igor*
Muhvi-

Posts: 303

#9789 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!
Työkkäri ei ollu maksanu mun harjottelupalkkaa, vähä kismittää. *dissaa*

...Pitää huomen vaivautuu soittaa sinne. Hoitasivat asiansa oikein. PRKL.*grr*

--
It was once my life - it was my life at one time.

Dinsku

Posts: 186

#9790 • • Dinsku
Pakko avautua, koska noin ei voi käydä ku mulle!!!

Osallistuin joskus maaliskuussa johonkin kilpailuun netissä.. en edes muista mikä juttu se oli.. no kuitenkin.. Kilpailussa oli jokin ihme koodi jonka piti ehdottomasti säilyttää. Minä säilytin sen koodin varmaan kolme kuukautta ja heitin sit meneen samalla ku tyhjensin lompakostani kaikki muut turhat kuitit.

Maanantaina puol kymmenen aikaan illalla tuli puhelu ihme +164jotain numerosta, vastasin, puhelu USA:sta että oletko se ja se tyyppi, "olen".. Osallistuit silloin ja silloin kilpailuumme ja voitit matkan Bahama-saarelle!!! Nyt tarvitaan ainostaan se koodi!!!

En sit saanu matkaa ku koodi on roskissa, enkä muistanu sitä, eikä matkaa voita ilman sitä vi**n koodia!! *poks**dissaa**grr**dissaa**poks*


Näin meillä...
-Kerttu-

Posts: 4,542

#9791 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Dinsku, 1.9.2005 10:44:
Pakko avautua, koska noin ei voi käydä ku mulle!!!

Osallistuin joskus maaliskuussa johonkin kilpailuun netissä.. en edes muista mikä juttu se oli.. no kuitenkin.. Kilpailussa oli jokin ihme koodi jonka piti ehdottomasti säilyttää. Minä säilytin sen koodin varmaan kolme kuukautta ja heitin sit meneen samalla ku tyhjensin lompakostani kaikki muut turhat kuitit.

Maanantaina puol kymmenen aikaan illalla tuli puhelu ihme +164jotain numerosta, vastasin, puhelu USA:sta että oletko se ja se tyyppi, "olen".. Osallistuit silloin ja silloin kilpailuumme ja voitit matkan Bahama-saarelle!!! Nyt tarvitaan ainostaan se koodi!!!

En sit saanu matkaa ku koodi on roskissa, enkä muistanu sitä, eikä matkaa voita ilman sitä vi**n koodia!! *poks**dissaa**grr**dissaa**poks*


Näin meillä...



Oho..no toi mahtaa jo ketuttaa.. *igor* Tollasissa koodeissa pitäis lukee, et mihin päivään asti niitä pitäis ainakin säilyttää! *grr*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

La Petite

Posts: 1,160

#9792 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

Dinsku, 1.9.2005 10:44:
Pakko avautua, koska noin ei voi käydä ku mulle!!!

Osallistuin joskus maaliskuussa johonkin kilpailuun netissä.. en edes muista mikä juttu se oli.. no kuitenkin.. Kilpailussa oli jokin ihme koodi jonka piti ehdottomasti säilyttää. Minä säilytin sen koodin varmaan kolme kuukautta ja heitin sit meneen samalla ku tyhjensin lompakostani kaikki muut turhat kuitit.

Maanantaina puol kymmenen aikaan illalla tuli puhelu ihme +164jotain numerosta, vastasin, puhelu USA:sta että oletko se ja se tyyppi, "olen".. Osallistuit silloin ja silloin kilpailuumme ja voitit matkan Bahama-saarelle!!! Nyt tarvitaan ainostaan se koodi!!!

En sit saanu matkaa ku koodi on roskissa, enkä muistanu sitä, eikä matkaa voita ilman sitä vi**n koodia!! *poks**dissaa**grr**dissaa**poks*


Näin meillä...



eieieieieieiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiib ei voi olla totta!!!!!!!!!!!!!

itkettää sun puolesta!!!!!!!!!!!!!!!! *lohduttel*

--
Rem tene, verba seqventur

Rocca

Posts: 3,064

#9793 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
aamulla ei ollu kuumetta...ja nytten nousussa taas... voi kerpele...

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

ezzy

Posts: 8,060

#9794 • • ezzy Droid-pappa

Dinsku, 1.9.2005 10:44:
Pakko avautua, koska noin ei voi käydä ku mulle!!!

Näin meillä...



luulis nyt että niillä olis joku muukin tapa vahvistaa sun henkilöllisuus, naurettavaa pelleilyä.
Sphyxia

Posts: 3,308

#9795 • • Edited Sphyxia Maracujá!

Dinsku, 1.9.2005 10:44:
Pakko avautua, koska noin ei voi käydä ku mulle!!!

Osallistuin joskus maaliskuussa johonkin kilpailuun netissä.. en edes muista mikä juttu se oli.. no kuitenkin.. Kilpailussa oli jokin ihme koodi jonka piti ehdottomasti säilyttää. Minä säilytin sen koodin varmaan kolme kuukautta ja heitin sit meneen samalla ku tyhjensin lompakostani kaikki muut turhat kuitit.

Maanantaina puol kymmenen aikaan illalla tuli puhelu ihme +164jotain numerosta, vastasin, puhelu USA:sta että oletko se ja se tyyppi, "olen".. Osallistuit silloin ja silloin kilpailuumme ja voitit matkan Bahama-saarelle!!! Nyt tarvitaan ainostaan se koodi!!!

En sit saanu matkaa ku koodi on roskissa, enkä muistanu sitä, eikä matkaa voita ilman sitä vi**n koodia!! *poks**dissaa**grr**dissaa**poks*


Näin meillä...



Oivoi, että voi käydä huono tuuri. *nyyh* *lohduttel*
Tarsu

Posts: 2,449

#9797 • • Tarsu

Dinsku, Näin meillä...


Ei vi**u !
Ei tollain voi käydä !

Olkapäätä*

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Sphyxia

Posts: 3,308

#9798 • • Sphyxia Maracujá!
Kertakaikkiaan synkkä päivä. Ei vissiin pidä toisiin ihmisiin luottaa ... *uuh*
ParodY

Posts: 2,483

#9799 • • ParodY käsittämättömyyden huippu
Mun kaveri japanista teki lähtöä tännän ja olin luvannu tulla saattamaan sitä bussille... mut mut mut heräsin vasta*nyyh**nyyh**nyyh* pitänee kait kirjoittaa japaniin pikaisesti ja pahoitella, etten tullut*uuh*
Dinsku

Posts: 186

#9800 • • Dinsku

Tapsa, 1.9.2005 13:52:
---
Dinsku, Näin meillä...

---

Ei vi**u !
Ei tollain voi käydä !

Olkapäätä*



Niin mäkin luulin.. Ei ois pitäny vastata..