päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,235,276 views

jeesboks

Posts: 4,064

#9741 • • jeesboks p u p u
päänsärky *poks*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Jupe

Posts: 571

#9742 • • Jupe
Kohta pitäis lähtä iltavuoroon ja sit yö putkeen, eikä tullut nukuttua paljon mitään.. Sitten toi flunssa viel yrittää *sars**nyyh*

--
"Meidän päiviemme moduulikäsitteestä on kokonaan poistettu antiikin vaatimus suhdekauneudesta." -Aulis Blomstedt

NiMo

Posts: 483

#9743 • • NiMo PolkkaPuppe
*uuh**uuh**nyyh*

--
*pahis* Do not attempt to leave the dancefloor *pahis*

ninni

Posts: 489

#9744 • • ninni sydän
*nuha* joo flunssa iski sitt viel *grr* pien v*tutus

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

Nacu

Posts: 1,293

#9745 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Vapaapäivä ja jälleen kauhee stressi siitä, että pitää tehä koko päivä kauheesti kaikkia kivoja asioita ettei kallisarvoinen aika vaan kulu hukkaan *uuh*

jo on mulla ongelmat...

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

ella_

Posts: 1,329

#9746 • • ella_

Nacu, 29.8.2005 12:04:
Vapaapäivä ja jälleen kauhee stressi siitä, että pitää tehä koko päivä kauheesti kaikkia kivoja asioita ettei kallisarvoinen aika vaan kulu hukkaan *uuh*

jo on mulla ongelmat...



mulla on usein samanlainen olo.. mutta viime viikonlopun päätin rehellisesti pysyä sisällä, tehdä ruokaa ja katella leffoja.. koko päivä tietysti yöppärissä. suosittelen *sydän*

--
Elementary, my dear.

Fyrisch

Posts: 4,525

#9747 • • Fyrisch
2e meni hukkaan, luulin et pääsis opiskelee taas mut ei (olis pitäny ostaa lastenlippu tai tehä vakiot eli, jäädä kotiin nukkuu).

Opettajat passitti mut takas kotii ja sano et ne soittaa tän viikon aikana viel >:E

Uus koulu on kyl hieno mut mitä sählinkii se aiheuttaa ku kaikki vaa stressaa kaikest, liikaa uutta ja tuntematonta, vitusti n00bei joka puolel huoh!
asdf

Posts: 3,155

#9748 • • asdf
Alaselkä neljättä päivää putkeen helvetin kipeenä, käveleminen ja koulussa istuminen tuottaa aika suuria vaikeuksia. *poks*
Rocca

Posts: 3,064

#9749 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
älkää järjestäkö niin hyviä pileitä et tarvii tanssahdella oikeen kunnolla... *grr* ei vaan siis suomeks pysty kävelee pohkeet on niin jumissa ja särkee helvetisti ku astuu plus tietenki muutkin lihaks ku oikeen kunnolla repis tanssilattialla... tuntuu vaan ettei ees parannu...tuntuu et menee huonompaan kuntoon *uuh*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

KooKie

Posts: 4,338

#9750 • • KooKie aka. Petress Pan
Mä oon niin kyllästyny tähän. ISO .( sille, että olin pari viikkoa sitten oksennustaudissa, siitä kyyristelystä sitten selkä pipiks niin, et rauhottavien safkaamiseks meni, sitten vatsakrampit (josko ois ollu seurausta "pienistä" määristä kipulääkkeitä joita otin selkävaivoihin) ja nyt nättinä toisena silmänä :( :lle; oon flunssassa. Voi viti jee! *grr*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#9751 • • astaroth Guest
niin fleguna :(
AnssiV

Posts: 1,798

#9752 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
...ei näe miten kaveri pärjäilee big brotherissa kun pitää lähtee yöksi töihin...*justjoo*
Rocca

Posts: 3,064

#9753 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
niin ja tää juttu näyttävästi paranee vaan voi paska... nyt sitten vielä kuumettakin *URGH*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

sapeli

Posts: 11,768

#9757 • • sapeli jokukukamikä?

Coon, 29.8.2005 08:54:
---
sapeli, 29.8.2005 00:56:
Vois ajatella pientä lakkoa mut tietää ettei se pidä *hmph*
---
Koska oot jo päättänyt ettet halua pitää siitä kiinni



Hyvin mut tunnet... *blush*

Miten ois semmonen kompromissilakko: ainoastaan sidukkaa yms juomia joissa alkoholia alle 5%? *hymy* Niiden kanssa ei tod. näk. tuu ördättyä läheskään yhtä pahasti *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

helluli

Posts: 381

#9758 • • helluli pupunen / hababambi
Eilen illalla (tai no, yöllä) tuntui ihan loistavalta idealta tehdä pasteijoita. Alkoi vaan väsyttämään kesken kaiken... 30 min paistoaika venyi näin 6 tuntiin! Sain siis pellilisen mustia kasoja.
Nyt vuorossa tuuletusta, uunin peseminen ja varmaan muutenkin siivousta, että sais hajun pois joskus....
*grr**grr**grr*
(onneksi ei siis kuitenkaan mitään vakavempaa tapahtunu...)

--
Elämä on kaunein satu - H. C. Andersen

embie

Posts: 531

#9759 • • embie Shwoopsie poo
viisaudenhammas...*uuh*
sapeli

Posts: 11,768

#9760 • • sapeli jokukukamikä?
Huomenna taas talon vedet poikki *grr* En ymmärrä miks meitä pitää kiduttaa vaik ois asuntokohtaisetkin hanat olemassa *grr*

... no, pitää vaan nukkua vesilakon yli *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.