päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,238,344 views

lostgone

Posts: 2,493

#4841 • • lostgone
*dissaa* Minä *dissaa*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Karvinen

Posts: 699

#4842 • • Karvinen SekaiSin MariSta
meen yöx töihin... oon pennitön... röökitön...

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Nacu

Posts: 1,293

#4843 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Mä vissiin hankin itelleni kunnon räkätaudin jostain... *grr* Nassu ihan tukossa... *nyyh* Sitten vielä tartuttamaan tämä raksupuksuun, ni voidaan kaksin kölliä himassa ja niistää toisiamme *juonittel*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Snowie

Posts: 601

#4844 • • Snowie Ihku Hiutale
Eilen tuli uusi kämppis, joka ei ole puhunut vielä sanaakaan, ja on muutenkin kaikin puolin ärsyttävän oloinen. *dissaa*
Kauhea räkätauti ja 38,5 astetta kuumetta juuri nyt sopivasti ennen rusheja. Kraah.
Late

Posts: 3,441

#4845 • • Edited Late team Lasse
Just kun sain kovot takuuhuoltoon havaitsin että suurin osa varmuuskopio dvd:istä valittaa joidenkin tietojen kohdalla että niitä ei voi kopioida + yks levy ei edes näytä sisältöään. Eli seuraavaks vaan tuo kirjottavakin huoltoon. Luojankiitos että jätin digikuvat vielä vanhalle kovalevylle varmuuden vuoksi!

Tähän voidaan vielä lisätä kivana extrana räkätauti ja ma alkavat duunit ja missattavat rushit ja hallut. *igor*


Tekis taas mieli kiroilla.... *grr*
sapeli

Posts: 11,768

#4846 • • Edited sapeli jokukukamikä?
laiskuus... uudet petivaatteet aiheuttaa näköjään pientä ihottumanpoikasta kun niitä ei jaksanut pestä oston jälkeen... *hmph*

edit: myös oikean ylähampaiston viisaudenhammas tekee tuloaan, tehden pureskelun hankalaksi *dissaa*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Väne

Posts: 139

#4847 • • Väne asennewamma
Kuume ja paha darra ei kyllä ole se kaikkein mielyttävin olotila. Kokopäivän olen löhönnyt sängyssä toivoen että olo paranis.

--
"In reality, we are all part of the flow of the same cosmic stream." Akira 4 p186

Lost-Soul

Posts: 3,107

#4848 • • Lost-Soul los pallos
luulin jo, että olin tervehtymässä... Mutta nähtävästi en ookkaa.. kohta jo 4 viikkoo ollu sit kipeenä

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Avatar
#4849 • • pia^^ Guest
Vituttaa... nii vitun paljo, saatana *grr* . Tänää menny kaikki perseellee *eiei* . Vittu *grr*
WuZuul

Posts: 181

#4850 • • Edited WuZuul
örr, eilen pilettämässä, 3h unta jonka jälkeen duuniin, olotila niin väsyny että ei jaksa lähteä Hallmarkkeihin -> pettymys suuri... Vielä kun joutuu _yksin_ nollailemaan niin alkaa keittämään pikkuhiljaa *nauru* Oishan täälläkin kivoja tyttölapsia joita vois yrittää vikitellä mutta kun kokoajan jauehtaan että ”iskeminen” bileissä ketuttaa niin ei sekään onnistu *nauru* Noh, mennäänpä sitten taas sinkkuluukun puolelle..

--
Wannabe bilekone.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#4851 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
se kun suunnitelmia perutaan ja muutetaan viime hetkessä *igor* hyvää viikonloppua mullekin *igor* x 100

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

hemuz

Posts: 2,178

#4852 • • hemuz kätevä emäntä

Lost-Soul:
luulin jo, että olin tervehtymässä... Mutta nähtävästi en ookkaa.. kohta jo 4 viikkoo ollu sit kipeenä



joo no mäki sain jo astmalääkkeitä... *piru*
nyt sit meni nenä tukkoon ja meinaa tukehtuu tähän limaan.
domi

Posts: 7,069

#4853 • • domi Työn sankari.
Nää taas alkaneet kivut selässä, parissa kohtaa...taitaa tietää maanantaina työterveyslääkäriä.
Umbala

Posts: 769

#4854 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Just taas tajusin et kohta on paluu arkeen. Katoin ittelleni bussia. Vaihtoehdot Joko mä lähdenhimasta klo1600 tai sit mä voin lähtee myöhemmin mutta silloin ei oo varmaa ehdinkö. Ei kauheesti nappais lähtee neljän tunnin matkalle kaheksan tuntii ennen lomien loppumista.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

Ill

Posts: 68

#4855 • • Ill .-:wankers united:-.
kankkunen

--
Hipit on tyhmiä, rumia ja haisee pahalle.

Flamie

Posts: 478

#4856 • • Flamie
Kuusiokoloavaimet hukassa. *nyyh*
lostgone

Posts: 2,493

#4857 • • lostgone
Sunnuntai ja loistava seura*hmph*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Piiuzki

Posts: 870

#4858 • • Piiuzki
Sunnuntai *grr* pitää lähtee kultsin luota pois *nyyh* on ollu niin mukava viikonloppu ettei tahtois *uuh*
sapeli

Posts: 11,768

#4859 • • sapeli jokukukamikä?
Paikat vähän kipeenä eilisen jäljiltä *blush*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Mellu-

Posts: 4,006

#4860 • • Mellu-
on niin kooma olo, etureisi huutaa hoosiannaa ja jonku asteinen krapulakin hiipii selän takaa *eiei*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER