päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,243,964 views

misi

Posts: 120

#4881 • • misi
Viisaudenhammas muistuttaa olemassaolostaan... *grr*
Avatar
#4882 • • Nancy Guest
opettajat sucks! sain kurssinumeroks kuntoutuksen perusteista vain nelosen vaiks ryhmätentistä saatiin vitonen (täydet pisteet)...ja perusteluna tälle oli se että tein yhden kotitehtävän ranskalaisia viivoja apuna käyttäen...*grr* tein kyl opettajalle harvinaisen selväksi että olen hänen kanssaan asiasta eri mieltä...*pahis*
Avatar
#4883 • • hyperventilaatio Guest
Helvetin flunssa.
Pablo

Posts: 1,875

#4884 • • Pablo

hyperventilaatio:
Helvetin flunssa.



Älä muuta sano. Just ihmettelinkin että kun en oo ollu kipeenä vaikka kaikki muut on sairastellu.
Nectarine

Posts: 475

#4885 • • Nectarine Rouva T
multa eilen poistettiin pari viisauden hammasta, ei se mitään et noi on kipeet mut ne vuotaa ja saan jatkuvasti syljeksiä pois jotain fakin verihyytymiä *yök* *yök* *yök* tätä pitäis kestää viel loppuviikko... *nyyh**eiei*

--
Prinsessa Ruusunen

Zarabel

Posts: 83

#4886 • • Zarabel Kultasiipi
Aamulla aikainen herätys ja lääkäriin... ei vois päivä alkaa huonommin *eiei*

--
Hymyily on toiseksi paras asia mitä huulilla voi tehdä.

..kaunis hymy vie jokaiselta jalat alta..

-lera-

Posts: 394

#4887 • • -lera-
taidan olla aika pahasti vilustunut *nuha* pää kipeä. yskittää koko ajan ja niistänyt jo niin paljon et tulee jo verta siin samalla... yök. ja just sain töitä niin ei viittis ottaa saikkua heti *eiei*
MaSari

Posts: 1,986

#4889 • • MaSari space jammer

DominikH:
Menkkaan tänne: kaikki on paskaa tällä hetkellä : (paitsi kusi)



*muhaha* klassinen lausahdus

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Avatar
#4890 • • HRDance Guest

Nectarine:
multa eilen poistettiin pari viisauden hammasta, ei se mitään et noi on kipeet mut ne vuotaa ja saan jatkuvasti syljeksiä pois jotain fakin verihyytymiä *yök* *yök* *yök* tätä pitäis kestää viel loppuviikko... *nyyh**eiei*



Joo´o no mulla on tiedossa torstaina kahden hampaan poisto ja sit 30.päivä toiset kaks lähtee... eli innolla odotan samaa *uuh**puistuttel*
Lallu

Posts: 356

#4891 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.
Olin nyt illan töissä ja näin kaupas tutun, mua muutaman vuoden nuoremman tytön. se tyttö kuolee kohta ja mä vaan itken sitä....se on niin kamalaa...sillä on uudessa maksassa vikaa eikä se voi enää saada uutta...
Amma

Posts: 2,383

#4892 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Mustakin on tulossa niin viisas, että sattuu eikä pysty kunnolla syömään. *grr*

--
*etsiskel*

Sucy

Posts: 256

#4894 • • Sucy
Flunssa vaivaa minuakin*nuha**uuh*
Ja nyt alko vieläpä satamaan*eiei*
Parempi mennä vaan nukkumaan, jos vaikka aamulla ois olo parempi!!!!!
_kolibri_

Posts: 1,590

#4895 • • _kolibri_ -lintunen-

`´Ermin:
Olin nyt illan töissä ja näin kaupas tutun, mua muutaman vuoden nuoremman tytön. se tyttö kuolee kohta ja mä vaan itken sitä....se on niin kamalaa...sillä on uudessa maksassa vikaa eikä se voi enää saada uutta...



*uuh**lohduttel*
zari

Posts: 716

#4896 • • zari Team Tamppaajat
Helkutin moinen nuha,kuume,yms... ja pakko koittaa päästä kouluun jottei tuu poissaoloja *eiei*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

keijukainen

Posts: 1,599

#4897 • • keijukainen kiksumurmeli
Nyt alko pelottaa ens kevät tai lähinnä näyttö *eiei*

--
*seepla*

lostgone

Posts: 2,493

#4898 • • lostgone

keijukainen:
Nyt alko pelottaa ens kevät tai lähinnä näyttö *eiei*


Kohta sä huomaat ettei sulla ole elämässä mitään tärkeämpää kuin näyttö*hmph*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

remotion

Posts: 5,283

#4899 • • remotion nostatus guru
eilen hain autoni huollosta ni ne olikin korjauksen ohella pistäneet sen ihan totaalisen paskaksi! Ei muuta kun takas ja odottelee et joku ottaa vastuuta teoistaan.*kivatsulle*

Äsken olin syömässä huoltoasemalla, oli vähän kovaa riisiä kun lohkes hampaasta paikka, jeejee. ihan kiva juttu.*dissaa*
Pätkis

Posts: 1,038

#4900 • • Pätkis Pikkis

remotion:
Äsken olin syömässä huoltoasemalla, oli vähän kovaa riisiä kun lohkes hampaasta paikka, jeejee. ihan kiva juttu.*dissaa*


Parisen kuukautta sitten kaiveltiin erään suht arvostetun Helsinkiläisravintolan kanasalaatista luun (tms) palasia kun ikävästi alkoi hampissa raksumaan. Sen jälkeen on tönö saanut pitää ökyhintaiset salaattinsa ja kuivan palvelunsa *dissaa*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.