päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,233,640 views

sapeli

Posts: 11,768

#9721 • • sapeli jokukukamikä?
Miten voi olla jo näin aikasin... mut hirvee *poks* *känni*....

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#9722 • • MiSSy* Guest
Jumaliste ku ei pysty nukkumaan sitten millään ku jatkuvasti joutuu yskimään *igor* väsyttää niin pirusti *poks*
Avatar
#9723 • • astaroth Guest
ei vieläkään päässy lähtemään bileisiin. alkaa olla paha ikävä klubi-iltoja. vittu jos ens vkl on gines
Diamanda

Posts: 59

#9724 • • Diamanda Tikittävä torpedo
Erittäin paska henkinen olo. Haisen pahalta. Ei oo rahaa. Enkä jaksaisi enää tapella mutta miten täällä voi olla tappelematta? Vituttaa kaikki.
Kayu

Posts: 135

#9725 • • Kayu [KC]
toi sade vois jo hellittää *grr*

--
I dont go looking for trouble. Trouble usually finds me.

shine

Posts: 221

#9726 • • shine
on surullinen olo

--
you don't know me, i don't know you........but i do miss u.

Ninka

Posts: 564

#9727 • • Ninka

Mar6, 28.8.2005 00:09:
Joku vitun idiootti on vetäny mun autosta lasit sisään sillä välin kun olin duunissa..
Tuliko hyvä fiilis, helpottiko nyt aivan helvetisti se että saat vetää tuntemattoman äijän autosta lasit sisään, entäs onko se mun syy tai mun auton syy jos sua vituttaa. Ei kai, loogista, elämä on..
En ole materialisti mutta tällästä vaan en ymmärrä *plur*



*grr* joku kateellinen

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Jutu

Posts: 3,054

#9728 • • Jutu Blondi
Se siitä nytmeneehyvinäidinkanssa-fiiliksestä. Erään pienen ja turhan riidan jälkeen (johon minä en liittynyt mitenkään) minä saan kuulla kuinka me lapset vaan kiukutellaan äidille. Voisi joskus miettiä, että oliskohan se vika välillä äidissä itsessään eikä aina meissä. Ja sitten mulle tulee tosi p*ska fiilis kun saan aina kuulla kuinka surkeita luusereita me ollaan. *super**uuh*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

sapeli

Posts: 11,768

#9729 • • sapeli jokukukamikä?
Eilisen kännäyksen jälkeen on lasit ja hattu kateissa, ja leuan oikea puoli on ihan v!tun kipeä *grr*

Vois ajatella pientä lakkoa mut tietää ettei se pidä *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Epailija

Posts: 5,636

#9730 • • Epailija Physicist, 2nd class.

mayah, 28.8.2005 19:53:
"Ollaanko ystäviä?"

...



Ouch. "Sanon sitten kun sydämeni alkaa jälleen pumpata verta".

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

nethr

Posts: 763

#9732 • • nethr !!
vittu sunnuntai *dissaa*

--
xD

domi

Posts: 7,069

#9733 • • domi Työn sankari.

mayah, 28.8.2005 19:53:
"Ollaanko ystäviä?"

No kuule, en nyt ihan juuri osaa sanoa, kun vasta puoli tuntia aikaisemmin olin istunut junassa hymy korvissa asti, koska saisin nähdä sinut pitkän viikon jälkeen. Kun juuri kolme minuuttia aikaisemmin olin vielä miettinyt, miten ihanaa tämä kaikki onkaan.

Pahoittelen, etten ihan tällä aikataululla ole valmis kertomaan, olemmeko ystäviä vai emme.


*uuh*


*lohduttel*
onni3mk

Posts: 3,973

#9734 • • onni3mk Onni on.

astaroth, 28.8.2005 13:58:
ei vieläkään päässy lähtemään bileisiin. alkaa olla paha ikävä klubi-iltoja. vittu jos ens vkl on gines



Nii'i, missä sä olit?! Miksei sua näkyny bussissa miksei?! *hmph*

--
Onni on.

UnityF

Posts: 15,721

#9735 • • UnityF joo just se

Jutu, 28.8.2005 21:39:
Se siitä nytmeneehyvinäidinkanssa-fiiliksestä. Erään pienen ja turhan riidan jälkeen (johon minä en liittynyt mitenkään) minä saan kuulla kuinka me lapset vaan kiukutellaan äidille. Voisi joskus miettiä, että oliskohan se vika välillä äidissä itsessään eikä aina meissä. Ja sitten mulle tulee tosi p*ska fiilis kun saan aina kuulla kuinka surkeita luusereita me ollaan. *super**uuh*



*super**hali* voimia oikeen paljon sinne.. toi on ehkä maailman yksi raskaimmista asioista mitä tiedän. Itse äidin kanssa jälleen kerran ei niin hyvissä väleissä. mä sanon sulle rakas Jutu vaikka se ei lohduta tällä hetkellä, me ei olla luusereita vaan ne on meijän äidit jotka on niin heikkoja että purkaa pahaa omaa oloo meihin. Me ollaan mun mielestä vahvempia kuin he.

nimimerk: kotoota muuttanu / heitetty pois 14-vuotiaana ja vaikka kuinka antaa anteeksi ja koittaa niin kerta kerran jälkeen kaikki on mun vika ja mä oon se paska ihminen... niimpä niin.. ja kaikki äidit on mukamas täydellisiä kun ne saa lapsen ja tulee äidinvaistot ym shitit.. joopajoo... *taputapu*
Coon--

Posts: 640

#9736 • • Coon-- 5,2 mmol/l

sapeli, 29.8.2005 00:56:
Vois ajatella pientä lakkoa mut tietää ettei se pidä *hmph*



Koska oot jo päättänyt ettet halua pitää siitä kiinni
onni3mk

Posts: 3,973

#9737 • • onni3mk Onni on.
Oon sitten liian tunnollinen ja rehellinen. Soitin sossuun ja kyselin, et mitä mun pitäis tehä noille timeentulotukirahoille, kun sainkin yli puolet enemmän palkkaa ylitöidentakia, kun mitä olin ajatellu. Täti sanoi eka pari kertaa, et ne jää sit mulle, jos en hae enää lokakuussa tukea. Olis pitäny sen vikan kerran olla varmistamatta sitä, ettei niitä peritä multa korkojen kera joskus myöhemmin. Koska sen vikan kerran jälkeen se käveli perinnän luo ja nyt joudunki palauttaa ne.

Vaikka siis tätä mä olin ajatellutkin..että joudun palauttamaan, mutta kun oli mahollisuus, ettei olis tarvinnu.

--
Onni on.

sielu hänkin

Posts: 343

#9738 • • sielu hänkin Psykehoitsu. Team Rekkalesbot. ViherPirkko-linnu.
Mä näin ihan mielettömän hirveetä unta. Tosi ikävä olo oli herätä ja nyt istun koulun kirjastossa enkä mene tunneille kun vieläkin on tosi tyhjä olo sen unen jälkeen eikä oikeen opiskelu maistu.

--
*tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk*

kilobitti

Posts: 2,419

#9739 • • kilobitti 1-2-3 techno

Coon, 29.8.2005 08:54:
---
sapeli, 29.8.2005 00:56:
Vois ajatella pientä lakkoa mut tietää ettei se pidä *hmph*
---
Koska oot jo päättänyt ettet halua pitää siitä kiinni



Aivan*piis* Itse taidan alottaa viina-lakon nyt.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993