päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,239,691 views

Freja

Posts: 8,775

#20582 • • Freja Sihteeri

mayah, 4.5.2007 07:13:
Tästähän näyttäisi muodostuvan mukava päivä. Äiti soitti juuri, mamma on nukkunut pois viime yönä.



*uuh* otan osaa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jammailija

Posts: 3,224

#20585 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Kurkku kipee, räkää tulee, mut onnex on vloppu niin voi sairastaa rauhassa.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

josbe

Posts: 1,982

#20586 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Ens yönä saatetaan käydä pakkasen puolella :(
Kunpa kesä alkaisi ja vieläpä jatkuisi... ja PIAN!
Freja

Posts: 8,775

#20587 • • Freja Sihteeri
Lainakissojen omistajalla välähtäny. Hän hommaa kolmannen kissan.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Septique

Posts: 441

#20588 • • Septique
Nukuin iha perkeleen huonosti, mut en anna sen häiritä kivaa päivää mikä tänää on tulos *iloinen*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#20589 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Johan selvis... Mun vappuna kadonnut takki (ja matkakortti) onkin varastettu. Oikeesti, jos pitää olla noin säälittävä köyhä paska, et pitää varastaa joku saatanan 50eur maksava onlyn takki, niin vois pysyy himassa koko vapun mun mielestä *dissaa* ihan VITUN SÄÄLITTÄVÄÄ. Tuli kivat lisäkustannukset mulle. Jos tunnistat itsesi, niin lähetän sellasia terveisiä, et mätäne helvetissä.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Verano

Posts: 4,649

#20590 • • Verano Merituuli

mayah, 4.5.2007 07:13:
Tästähän näyttäisi muodostuvan mukava päivä. Äiti soitti juuri, mamma on nukkunut pois viime yönä.



Voi ei *uuh* voimia koko perheelle.
Mellu-

Posts: 4,006

#20591 • • Mellu-
eilinen ilta ja sen tapahtumat *uuh**nyyh* nyt on niiku överipaskafiilikset...ja huomen ois 9-19 duunia

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

KiimanenKurre

Posts: 791

#20592 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
tää kyl ois tiistain :( .... mutta kumminkin nenä murtunu , 3 tikkii päässä , ja huuli mustana...*uuh*

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

RiD

Posts: 2,817

#20593 • • RiD Nukemi
Meni suunnitelmat vituiks. Se siitä mukavasta illasta @ my place :C

Raah...

--
*super* *possu*

Freja

Posts: 8,775

#20594 • • Freja Sihteeri
Ainiin, rakas ystäväni vielä perui yhteisen festariretkemme, ja oon vähä niiku yksin. Ei se nyt niin, äkkiä mä kaverin turkuun saan, mut se, kuinka ystävä ilmoitti asiasta ja se kuinka hän ei pahoitellut asiaa ollenkaan, vaikka kaiken lisäks mä sain sen kiertoteitä selville että kyseinen tyyppi ei ole lähdössä kanssani rokkailemaan. Ties koska ois si mulle viittiny asiasta kertoa.

Muutenkin vähä ruvennu joidenkin tyyppien kuviot ihmetyttään. Kai se on sit sitä "aikuistumista", mun osalta nimittäin. Ystäväni on päivä päivältä enemmän teini, unohtaen että on 24v.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

larzizi

Posts: 1,661

#20595 • • larzizi
Tää päivä on kaikin puolin niin syvältä, että ei riitä sanat kuvaamaan *dissaa*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

anniharha

Posts: 1,937

#20596 • • Edited anniharha
Oon istunut neljästä lähtien odotus- ja vastaanottotuoleilla, äsken vasta pääs kotiin. En oo ehtinyt syödä juuri mitään, muutenkin elänyt koko viikon ruisleivällä niin eipä oikeastaan tunnu enää missään. Tunnen vaan huolta, paineita ja pelkoa, enkä tiedä miten tästä taas selvitään. Jotenkin on pakko.

Pitäis syödä lisää ruisleipää, kasata päänsä, nukkua hetki ja mennä taas töihin.

/edit klo 2.56, niin siis piti nukkua. Hetki onkin lyhempi aika kuin olin ajatellut. Mitähän sitä keksis että nukahtais vaikka vahingossa :E

--
and though my words could save the world they never come out right

Sallakat

Posts: 2,220

#20597 • • Sallakat jungle, baby !
kissojen nahistelu, mikä eteni liian pitkälle, josta sain itsekin osani kun menin väliin *uuh*
Jago

Posts: 4,039

#20598 • • Jago un-trained monkee
flunssa jatkuu ja nyt sapsukin on kipee*uuh*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

anniharha

Posts: 1,937

#20599 • • anniharha
Duunipäivä peruuntui, toinen tiimiläinen kipeä ja toinen krapulassa. Olisin oikeasti tarvinnut niitä rahoja aika kipeästi, samoin jotain tekemistä, ettei tartteis jumittaa yksin kotona. *poks*

--
and though my words could save the world they never come out right

sune

Posts: 2,096

#20600 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
*nyyh* mä en jaksa enää

--
ei kovin ihku eikä plur