päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,416,791 views

Lost-Soul

Posts: 3,107

#5821 • • Lost-Soul los pallos
Kolme kerrosta ylempänä olevat naapurit piti ihan pienet pippalot.. Pystyin jopa kuulemaan kappaleiden sanat omaan kämppään, jonka takia jäi vähän yöunet vähäselle (joo kävin valittamassa niille asiasta). Onneks tänään on jopa duunia ja pitäis jaksaa olla hereillä.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Avatar
#5822 • • Taika Guest
Kun en osaa ikinä puhua silloin kun pitäisi puhua vaan puhun silloin kun mun pitäisi olla hiljaa.
*igor*
Late

Posts: 3,441

#5823 • • Late team Lasse
vapaata ja vielä kiva ilma ulkona, minkä takia pitää siltikin viuttaa *dissaa*
Mark

Posts: 7,311

#5824 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
ei täs päiväs oo mitään hyvää *poks*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

bianca

Posts: 207

#5825 • • bianca hippiäinen
yhdyn tuohon taikan edelliseen kommenttiin.....suu toimii kun sen ei pitäisi ja sitten päin vastoin. ja kyllä ihan väärää tekstiä tulee tilanteessa ko tilanteessa *grr*

--
en tiedä minne olen menossa
mutta olen matkalla

peepe

Posts: 904

#5827 • • peepe
Vieläkin krapulainen olo :( Ja kauhee vaiheilu et mitä tekis, bileisiin vai himaan vai mitä, kun oikeestaan mikään ei nappaa ja kaikki vaihtoehdot tuntuvat huonoilta..plaah.
India

Posts: 475

#5828 • • India
Pappa kuoli*nyyh*
Daverian

Posts: 491

#5829 • • Daverian

India:
Pappa kuoli*nyyh*



*lohduttel* Mun pappa kuoli joskus kun olin kymmenen ja sen faija sitten pari vuotta sitten.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Ozie

Posts: 1,389

#5830 • • Ozie
En voittanu lotossa 4 milj. :tä. Melkeen ehdin jo tilata sen Ferrarinki mikä piti ostaa voittorahoil. Nooh, ehkä ens viikolla *juonittel*
*AnnU*

Posts: 157

#5831 • • *AnnU* NanneNanneNanne
sunnuntai.. eiks sana jo kerro, että tää päivä ei oo kiva??? *uuh*

--
*sydän**sydän**sydän*

Avatar
#5832 • • Cera Guest
tänään onki taas pillitetty oikein urakalla.
Hirveä huoli mummin sairauden vuoksi, ja kun se asuu ihan hirveän kaukana, ei oikein pysty ees heti mennä katsomaan sitä. vaikka äiti lupas että jos se tila huononee, me lähtään kattomaan sitä sinne.
en kyl tahtois, et ois edessä eka brasilian matka sen takia, että... *uuh*

Mä luulen että se viimeöinen nukkumapaikka toi mulle kuumeen tullessaan. tai kaippa se oli jo ollut tuloillaan..
no ainakin tiedän et nytten kun on näitä murheita paljon, niin itkettää sitten vielä kaksinverroin enemmän.

mistäköhän se itkeily kuumeisena johtuu.. hmh.
MaSari

Posts: 1,986

#5833 • • MaSari space jammer
mä en tajuu miten tää viikonloppu menee aina näin nopeeta.. *igor*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Garo

Posts: 446

#5834 • • Garo #jake
Perjantai ja lauantai meni niin superihq ihanasti ja nyt kun potee viimesiä krapulanrippeitä pois niin kontrasti lauantaihin ihanuuteen ja sunnuntain tylsään kotonamakoilemiseen on aivan hirvittävä => masentaa *nyyh*

- Garo
Chare

Posts: 412

#5835 • • Chare kiltti tyttö
rakas mummuni nukkui pois 12h sitten. *nyyh* hän oli ollut kovin surullinen kun tajusi kuolevansa ja oli sanonut ettei haluaisi lähteä vielä, mutta mitään ei ollut tehtävissä. tää tekee täst viel kauheempaa.. ku ei oikeest ollu viel mummun aika..
on niin raskasta pikkuhiljaa tajuu et se on poissa. en enää koskaan voi käydä hänen luona, nähdä, koskettaa, jutella.
ja ymmärrettävästi mun äiti on viel enemmän hajal ku mä. se on itkeny about koko viikon jo ku on ollu tiedos et mummu kuolee ihan pian. ja mä en oikeen oo osannu lohduttaakaan.. oon yrittäny auttaa sillee tekemäl kaikkii kotitöitä jne.
mut pääasias mua on ahdistanu kodin ilmapiiri niin, etten oo kauheest ollu kotona. ja siitä mul on huono omatunto..
voih.. ei siis mee kauheen hyvin just nyt. *uuh*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

innae

Posts: 1,377

#5836 • • innae PaskaJätkä
Jätin auton parkkiin Keskuskadulle ja olin poissa n.30min ja sillä välin joku saatanan taliaivo oli parkkeerannut autonsa sillä tavalla että oli ollut pakko peruuttaa eturekisterikilpeni keskeltä sisään vaikka tien toisellapuolella olisi ollut tilaa.
Jätin vihaisen lapun tuulilasiin.
Ja ei ollut viitsinyt jättää edes anteeksipyyntö-lappua (kyllä se on tuntunut kun se on töyssähtänyt).

--
PaskaJätkä

zari

Posts: 716

#5837 • • zari Team Tamppaajat
Se on taas maanantai... *eiei*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

hemuz

Posts: 2,178

#5838 • • hemuz kätevä emäntä

zari:
Se on taas maanantai... *eiei*



jep ja honey joutuu TAAS olee överiks töissä *dissaa*
Winde

Posts: 336

#5839 • • Winde Tuuli
Masu on pipi *uuh*
Mark

Posts: 7,311

#5840 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
viiden pvän hörhöilyn jälkee ei oikeen javan labrat putoo *grr* nappaus 10 *kivatsulle*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!