päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,233,675 views

Kalle

Posts: 479

#2881 • • Kalle Kiusankappale
Kun olin tallentamassa kirjoittamaani viestiä foorumiin tuli tietokantavirheilmoitus ja viesti meni taivaan tuuliin.. *piru*
innae

Posts: 1,377

#2882 • • innae PaskaJätkä
Hiuspohjani joka kuivuu kuivumistaan riippumatta mitä sinne laittaa... On todella hienon näköinen...*hmph*

--
PaskaJätkä

lohikarme

Posts: 1,730

#2883 • • lohikarme RitariVittupää

innae:
Hiuspohjani joka kuivuu kuivumistaan riippumatta mitä sinne laittaa... On todella hienon näköinen...*hmph*



Kokeile rypsiöljyä *vink*

[muokattu 1.4.2004 22:24]

--
Qualis artifex pereo

Optik

Posts: 1,691

#2884 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Olen kuukauden päästä koditon... *uuh*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

kAiStA

Posts: 229

#2885 • • kAiStA
Aamulla herätessäni Ruotsin laivalta join muutaman ison lasillisen vettä, mikä ei ollut hyvä idea, sillä olin juonut roimat määrät viskiä edellisenä iltana ja kaikki varmaan tietävät mitä viski + lasi vettä aamulla tekevät, siinä sitten uudestaan kännissä ollessani mietin, että \' olipas kannattavaa\'
Raahauduttuani puuduttavan bussireissun jälkeen kotiin vällyjen väliin oloani parantelemaan, alkoi puhelimeni soimaan melkein taukoamatta, odotin erästä puhelua, joten äänettömällekään en puhelinta voinut laittaa.
Sitten kaiken lisäksi sovittuani kahvireissun kavereideni kanssa, he eivät ilmoittaneet minulle mitään, eivätkä vastaa puhelimeen. *nyyh*
Reilukerhosta päivää.

--
Let the music be your only God..

Avatar
#2886 • • Injektio Guest
Mikään ei onnistu ja koeviikkokin meni päin persettä + tää kone on niin alitehoinen ettei voi tehdä musiikkia... huoh... *nyyh*
ezzy

Posts: 8,060

#2887 • • ezzy Droid-pappa

äm:
Matkalaukku on ihan liian pieni *dissaa*
Joudun jättämään 3/4 jutuista kotiin. Helvetin helvetti.



mulla ois mahdollisesti ylimääräisenä yks helvetin iso matkalaukku, haluatko ostaa? :)
Avatar
#2888 • • Enkeli Guest
no joo, huonosti nukuttu yö takana... näin taas jotain hime itsemurha unia *släp*
-Santtu-

Posts: 1,965

#2889 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Krapula *igor*
Avatar
#2890 • • Enkeli Guest
viikonloppu himassa, ei saa lähtee ulos ku rajat loppu ja täytyis saada paino nousee 5kiloo ni sit taas jaksais... *dissaa*
Avatar
#2891 • • pia^^ Guest
Alustavat tulokset tuli tänää ja vittu meni kirjotukset päin persettä *eiei* . Läpi tuun pääsee mutt ei voi kirjottaa noin huonosti, ja vittu ku luin iha sairaan paljon noihi paskoihi *nyyh* . Anteeks kiroiluni.
MaSari

Posts: 1,986

#2892 • • MaSari space jammer
Huomenna pirun rankka päivä. Hautajaiset *nyyh* Wish me luck.. tai jotain.. *auausattuu*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

ezzy

Posts: 8,060

#2893 • • ezzy Droid-pappa

MaSari:
Huomenna pirun rankka päivä. Hautajaiset *nyyh* Wish me luck.. tai jotain.. *auausattuu*



*lohduttel*
Avatar
#2894 • • pia^^ Guest
Äitin piti juosta ympäri kaupunkii enne ku mentii hakee mulle pääsykoe kirjoi. Ku päästii kaupalle ni se oli menny kiinni. Nyt ottaa päähä ja paljon. En saa niit seuraavaa viikko ku äiti lähtee matkalle. Vittu.
Ozma

Posts: 867

#2895 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
Missaan bileet aivan 100-0 kiitos kaverin laiskuuden...
Avatar

Posts: 86

#2896 • • Unknown

MaSari:
Huomenna pirun rankka päivä. Hautajaiset *nyyh* Wish me luck.. tai jotain.. *auausattuu*

*lohduttel**voimia!

--
Kuinka prinssi prinsessansa saa.
Niin kuin mekin toisemme jos vaan uskotaan.
Romeon ja julian lailla kauaksi pois yhdessä paetaan..

http://www.octansrecords.com

äm

Posts: 2,376

#2897 • • äm
Silmiä kirvelee, aivastuttaa ja nokka vuotaa. Enkä ole edes millekään allerginen *dissaa* Näytän ihan pandalta, kun meikit valuu.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Luna

Posts: 52

#2898 • • Luna Jokapaikan sohlo ite
Ei rahaa penninjeniä ja tekis mieli pämppäämään *hmph* Tosin aamulla pitää suoriutua duuniin et vaikka olis rahaa ni siltikin taitais pänppäämiset jäädä...Ja ens viikon lomatkin menee ihan v*tuiksi tän konkurssin takia...Jääkaapissakin pelkkä valo *kivatsulle* Palkkakin tulee vasta joskus reilun viikon päästä *dissaa*

--
Kun ei oo ennenkään hävettäny ni ei hävetä nytkään...

anthocyan

Posts: 1,511

#2899 • • anthocyan Kohti valoa...
Rahaongelmia ja mutsiongelmia ja kouluongelmia... ei mee hyvin! *nyyh* mut muute kaikki jees! *plur*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Miika

Posts: 893

#2900 • • Miika

äm:
Silmiä kirvelee, aivastuttaa ja nokka vuotaa. Enkä ole edes millekään allerginen *dissaa* Näytän ihan pandalta, kun meikit valuu.



Pandat on sulosii *pihkassa*