päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,235,902 views

Lana83

Posts: 95

#2841 • • Lana83
Mullakin vaan jatkuu jo kolmatta päivää kauhee migreeni ja selkäkipu. *eiei*
Saara

Posts: 1,954

#2842 • • Saara #2970
Kipeenä koulussa enkä tajuu mitään mistään koska aivot tuntuu olevan jäässä/räässä, eli mitä pitäis tehä..... Mennä kotiin? *nuha*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

ezzy

Posts: 8,060

#2843 • • ezzy Droid-pappa

patis:
Ainakin se sun palaute piristi mun päivää ;)



Kiitos, mustakin on tulossa hyvää vauhtia kyyninen paska...jee :)

ps. en ole edes vielä avannut ääntäni tuossa topicissa koko reissusta...
Dacey

Posts: 671

#2844 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
hoijaa.. nukuin 24-02 ja heräsin. sit kattelin koulun muistiinpanoja ja hiffasin et oon unohtanu tehdä yhden aineen jonka pitäis olla tänään valmis. Koko yö meni sitä tehdessä.. pahinta oli se että jouduin vielä tekemään sen uudestaan ku olin tunnin unet ottanu ku ei saanu asia yhteyksistä mitää selvää.
Kohta pitäis lähtee ite kokeeseen, mahtaa tulla hauskaa ku ei pysy hereillä muutenkaan *uuh*
keijukainen

Posts: 1,599

#2845 • • keijukainen kiksumurmeli
Kevätahdistus iski *uuh*

--
*seepla*

anthocyan

Posts: 1,511

#2846 • • anthocyan Kohti valoa...
ongelmia poikaystävän kanssa *uuh* *nyyh*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

alizania

Posts: 147

#2847 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
selkä on niin suatanan kipeä että liikkuminen sattuu..*uuh*..

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

Fresia

Posts: 764

#2848 • • Fresia vähän outo

alizania:
selkä on niin suatanan kipeä että liikkuminen sattuu..*uuh*..



Sama täällä, ja sit kaupungin pölyt saa silmät vuotamaan niiiin hitosti, ja on tosi tukkonen olo *hmph*... ja löysin kaikkien papereiden seasta kaks tehtävää, mitkä pitäs tässä lähipäivinä tehdä, eiiii *uuh*... toi koulu ei muutenkaan kiinnosta ollenkaan, mistä hel******* motivaatioo *ding*...

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

innae

Posts: 1,377

#2849 • • innae PaskaJätkä
Ihan törkeen kipee koko oikee käsi... En tiedä mihin sen olen telonut mut sattuu... Ei kivaa... Ja aivastellut koko päivän...

--
PaskaJätkä

MaSari

Posts: 1,986

#2850 • • MaSari space jammer
Tästä tulee rankka päivä sekä fyysisesti että henkisesti.. En tiiä hajoonko ennen päivän loppua *nyyh*

Ja sit ykskaks mä tajusin et en oo kirjotellu paljookaan päivän :) palstalle lähiaikoina, vaan tänne laittanu tekstii.. mitä se kertookaan yleisestä olotilasta *poks*

[muokattu 31.3.2004 07:25]

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Avatar
#2851 • • Taika Guest
Helsingin kaupunki, jolle mun kahden viikon palkka tuntuu olevan tuntematon käsite*taputapu*
Mä tekisin tällä hetkellä sillä rahalla aika paljonkin*igor*
andi--

Posts: 1,381

#2852 • • andi-- lunttu

Taika:
Helsingin kaupunki, jolle mun kahden viikon palkka tuntuu olevan tuntematon käsite*taputapu*
Mä tekisin tällä hetkellä sillä rahalla aika paljonkin*igor*


Mäki oottelen tässä liksaa hiihtolomalta... Nojoo, iteppä säädin verokortin kanssa mut vois se silti kohta tonne tilille kilahtaa tai kuolen nälkään *uuh*

--
- RAAH -

Avatar
#2853 • • Enkeli Guest
eilen kävin hammaslääkärissä, vittu ku pelotti
koht poistetaan viisauden hampaat *kivatsulle*
nibes

Posts: 165

#2854 • • nibes tiikerikivi aina taskussa.
jOutu taas heräämään ihan liian aikasin..blaah. nyt On tOsiaankin sellainen fiilis että pakkO päästä nukkumaan!*nukkuu**nukkuu*

--
On uskallettava tehdä mOkia. Ihmisistä On hauska havaita, että tuOhan On vielä tyhmempi kuin minä itse.
(Erkki Pälli, radiotoimittaja)
*piis*

Avatar
#2855 • • GoA Guest
Se et ite joutu herää kuudelta ja lähtee kouluun kun kulta jäi vaan nukkuu tyytyväisenä. *igor*
~~MillaMágico~~

Posts: 152

#2856 • • ~~MillaMágico~~
Vähän mä inhoon kaksnaamasia ja valehtelevia ihmisiä!!! Jos ne on viel OLLU tärkeitä joskus.....Vituttaa tämmönen mut got to move OOONNNN!!!!
lostgone

Posts: 2,493

#2857 • • lostgone
Säännöllisin välein tuleva migreenikohtaus, jonka ansiosta koko eilinen taas meni maatessa kylmää parvekkeen eteisenlattiaa vasten..*eiei*
olisinhan tietysti voinnut ottaa päänsärkylääkettä ja paljon, mut yllättäin oli päässyt loppumaan*justjoo*
No sen havaittuani olisin voinut soittaa jollekin kaverille, et viitsiskö joku tuoda, mut eikös mun liittymäkin oltu suljettu, joten eilinen oli siis varsinaisen hyvä päivä.*joo* nyt menen apteekkiin..

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Avatar
#2858 • • GoA Guest
Repäsin nänniläväriä sen verran kovaa että verta valuu. *nyyh*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#2859 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
tää päivä on vaan perseestä..ahdistaa..*dissaa*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

kilobitti

Posts: 2,419

#2860 • • kilobitti 1-2-3 techno
aikaansaamattomuus, paha motivaation puute. Jos nyt riittäis tsemppiä edes siihen että saisin paperit pihalle *eiei*

edit: tätä kirjoittaessa iski jo uus raivo, hitto mun on pakko yrittää ryhdistäytyä*piru*

[muokattu 31.3.2004 16:14]

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993