päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,237,124 views

alizania

Posts: 147

#2821 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
mul on tosi paha olla*poks*

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

anri

Posts: 890

#2822 • • anri team parempi pitäjä
hymy hyytyi.
risteily päättyi -> hajalla *nyyh*

--
don't go halfway - go all the way

Epailija

Posts: 5,636

#2824 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Heikottaa, ahdistaa ja laiskottaa.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

keisha

Posts: 1,394

#2825 • • keisha bullet with butterfly wings
Miksen asu Mt. Everestin vieressä? Tekee aivan vietävästi mieli nepalilaista!Päätin itse kokkailla jotain vastaavaa, ja kävin kahdessa kaupassa metsästämässä tuorejuustoa eikä löytynyt :/ Oceania jätti jälkeensä karmivan krapulan.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Coma

Posts: 705

#2826 • • Coma

keisha:
Miksen asu Mt. Everestin vieressä? Tekee aivan vietävästi mieli nepalilaista!Päätin itse kokkailla jotain vastaavaa, ja kävin kahdessa kaupassa metsästämässä tuorejuustoa eikä löytynyt :/ Oceania jätti jälkeensä karmivan krapulan.



www.gastronautti.fi
ZaZa

Posts: 262

#2827 • • ZaZa
*uuh**nyyh**piru**hmph**eiei**poks**dissaa**kivatsulle*
ketutus päällä... huono päivä...

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

S-T

Posts: 1,195

#2828 • • S-T Pieni
Päätä särkenyt koko päivän, enkä ole sen johdosta saanut mitään tehtyä. Fyysisen pahan olon takia tuntuu kai muutenkin ahdistavalta ja ankealta. plääääh :(

--
Pieni on kaunista.

keisha

Posts: 1,394

#2829 • • keisha bullet with butterfly wings

Coma:
---
keisha:
Miksen asu Mt. Everestin vieressä? Tekee aivan vietävästi mieli nepalilaista!Päätin itse kokkailla jotain vastaavaa, ja kävin kahdessa kaupassa metsästämässä tuorejuustoa eikä löytynyt :/ Oceania jätti jälkeensä karmivan krapulan.

---


www.gastronautti.fi

Joo tiedän mut Puistolaa ei ollut merkitty noiden toimitusalueisiin = annosten kuljetus maksaisi ainakin 15 jota ei oikein jaksa pulittaa kun rahat ois riittäny just lounasannoksiin :(

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

akir0

Posts: 2,554

#2830 • • akir0 idleRPG champion 2009
aivan hirmuisen ihana ja mahtava pidennetty viikonloppu on päätöksessä. työmotivaatio huomenna varmasti reilusti alle nollan.
Dementation

Posts: 2,892

#2831 • • Dementation wednesday?
Mulla on tänään tullut aika kylmää kyytiä... Yks ihminen petti mun luottamuksen, kaksi ystävää varmaan vihaa mua lopun ikäänsä ja yksi kaveri luulee nyt sitten että yritän iskeä sen muijan... *Huokaa* Eikä kukaan edes kuuntele kun yritin selittää...

Kyseessä on siis nippu väärinkäsityksiä, mistä nää asiat johtuu...

[muokattu 30.3.2004 00:41]

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

ezzy

Posts: 8,060

#2832 • • ezzy Droid-pappa
En voi tajuta miten kukaan muu ei ole antanut kunnon negatiivista palautetta Oceaniasta...en mä nyt vittu voi olla niin vanha ja seniili, etten tunnista hyviä bileitä *nyyh*

kaipa stressi tekee sit tälläiseksi...lisää kiksua koneeseen, niin eiköhän tää tästä.
MaSari

Posts: 1,986

#2833 • • MaSari space jammer

ezzy:
En voi tajuta miten kukaan muu ei ole antanut kunnon negatiivista palautetta Oceaniasta...en mä nyt vittu voi olla niin vanha ja seniili, etten tunnista hyviä bileitä *nyyh*

kaipa stressi tekee sit tälläiseksi...lisää kiksua koneeseen, niin eiköhän tää tästä.



*lohduttel* Eihän se johdu siitä et muka olisit vanha ja seniili.. Sehän johtuu siitä et sulla on eri mielipiteet ja oot eri ihminen kun muut *hymy* Jos sua yhtään lohduttaa niin kyllä mä tiedän ainakin yhden kenen mielestä myöskään Oceania ei ollut hääppönen.. You are not alone *hymy*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

s4ga

Posts: 325

#2834 • • s4ga
olin juuri saanut kirjoiteltua tänne kaikista negatiivisista asioista, epäonnisista yhteensattumista ja harmillisista jutuista mitä on viimeaikoina tapahtunut. kuitenkin olin loppujenlopuksi jo tulossa siihen tulokseen, että ehkä se aurinko saattaa vielä tänään paistaa.. ja sitten koneeni päätti täysin ilmoittamatta ja yllättäen sammua itsestään! luonnollisestikin katosi ties mitä tallentamatonta siinä samalla ja fiilis ei ainakaan parantunut. gaah! *nyyh*
nyt kismittää.

--
Miau. ^__^

typ0

Posts: 1,892

#2835 • • typ0 syntax error
vihaan inhoon vihaan inhoon vihaan inhoon vihaan inhoon vihaan inhoon vihaan inhoon vihaan inhoon vihaan inhoon vihaan inhoon vihaan inhoon vihaan inhoon vihaan inhoon vihaan inhoon vihaan inhoon vihaan inhoon vihaan inhoon vihaan inhoon vihaan inhoon vihaan inhoon vihaan inhoon vihaan inhoon vihaan inhoon

MIGREENIÄ!!! *kivatsulle**hmph**eiei**dissaa**poks**nyyh**nyyh**släp**släp**kivatsulle**kivatsulle**poks**eiei**eiei**hmph**nyyh**nyyh**nyyh*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

MaSari

Posts: 1,986

#2836 • • MaSari space jammer

a:
---
MaSari:
Sehän johtuu siitä et sulla on eri mielipiteet ja oot eri ihminen kun muut

---


Ehkä se johtuu siitä et nää ihmiset on ylipäätään ollu millä tahansa muulla risteilyllä :p



Niin ja siitä et kaikilla on tosiaan ne omat mielipiteet.

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

MaSari

Posts: 1,986

#2837 • • MaSari space jammer
Ja mun oma pivän :( lienee se, että kun kuuntelen yhtä aivan ihanaa miksausta, en voi olla ajattelematta sitä, että Pete ihan varmaan tykkäis siitä.. Tai olis tykänny *uuh* Harmi etten kerenny soittaa sitä sille.. Ei vaan voi käsittää et miten pienestä se on kiinni et elääkö vai ei.

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

kilobitti

Posts: 2,419

#2838 • • kilobitti 1-2-3 techno

ezzy:
En voi tajuta miten kukaan muu ei ole antanut kunnon negatiivista palautetta Oceaniasta...en mä nyt vittu voi olla niin vanha ja seniili, etten tunnista hyviä bileitä *nyyh*



oletko _ihan varma_ että olit oikeassa laivassa? *nauru*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

patis

Posts: 1,158

#2839 • • patis 10

ezzy:
En voi tajuta miten kukaan muu ei ole antanut kunnon negatiivista palautetta Oceaniasta...en mä nyt vittu voi olla niin vanha ja seniili, etten tunnista hyviä bileitä *nyyh*



Ainakin se sun palaute piristi mun päivää ;)
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#2840 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Avernian:
”Musiikki” joka kuulostaa lähinnä soittimiaan virittävältä orkesterilta jonka päälle joku yrittää viheltää epäonnistuneesti ei ole makuuni.
Kämppiksen on, ja sitä pitää kuunnella kovaa. *igor*



...ja tohon kakofoniaan vielä yhdistettynä jossain ihme liemessä keitetyn merilevän haju, niin kivaa on! *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D