31,307 posts, 1,566 pages, 8,536,448 views
keisha:
Miksen asu Mt. Everestin vieressä? Tekee aivan vietävästi mieli nepalilaista!Päätin itse kokkailla jotain vastaavaa, ja kävin kahdessa kaupassa metsästämässä tuorejuustoa eikä löytynyt :/ Oceania jätti jälkeensä karmivan krapulan.
Joo tiedän mut Puistolaa ei ollut merkitty noiden toimitusalueisiin = annosten kuljetus maksaisi ainakin 15 jota ei oikein jaksa pulittaa kun rahat ois riittäny just lounasannoksiin :(Coma:
---
keisha:
Miksen asu Mt. Everestin vieressä? Tekee aivan vietävästi mieli nepalilaista!Päätin itse kokkailla jotain vastaavaa, ja kävin kahdessa kaupassa metsästämässä tuorejuustoa eikä löytynyt :/ Oceania jätti jälkeensä karmivan krapulan.
---
www.gastronautti.fi
ezzy:
En voi tajuta miten kukaan muu ei ole antanut kunnon negatiivista palautetta Oceaniasta...en mä nyt vittu voi olla niin vanha ja seniili, etten tunnista hyviä bileitä
kaipa stressi tekee sit tälläiseksi...lisää kiksua koneeseen, niin eiköhän tää tästä.
Avernian:
Musiikki joka kuulostaa lähinnä soittimiaan virittävältä orkesterilta jonka päälle joku yrittää viheltää epäonnistuneesti ei ole makuuni.
Kämppiksen on, ja sitä pitää kuunnella kovaa.