päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,236,227 views

Fresia

Posts: 764

#2901 • • Fresia vähän outo
Huomiseks pitäs olla joku kahden sivun itsearviointi johonkin v**** reflektioon tehtynä... ei jaksa tai halua vääntää asiallista tekstiä *eiei*... liitteenä oppimispäiväkirja, en mä oo mitään sellasta tehnyt... Kiva sunnuntai ilta, jee *igor*.

Haluaa niiin pois tuolta koulusta, mutta ei hyvältä näytä, kun yliopiston pääsykoekirja ei vaan edisty *dissaa*...

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Avatar
#2902 • • Enkeli Guest
eilen illalla keikal ja nukkun joku 3h tosi huonosti.
nyt ihan kuolleen rukous duunis ja viel pitkä päivä tulossa *nyyh*
väsyttää ihan sikana!
ei jumalavita!!!
NextAce

Posts: 2,505

#2903 • • NextAce Alienated
Todella inhottava kurkkukipu ja flunssa.

--
-Alienation-

-----

tematsu

Posts: 436

#2904 • • tematsu Innovator
pirullinen lenssu, päätä särkee, kurkku kipiä, väsyttää ja käsi on pipi... *uuh* ja tässä kunnossa pitäis vielä venyä tekemään monen monta ruotsin tehtävää.. *nyyh*

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.

nibes

Posts: 165

#2906 • • nibes tiikerikivi aina taskussa.
tOdella veemäinen flunssa jOka iski ku jOku helvetin atOmipOmmi!! *kivatsulle*
ja jOka ei näillä näkymin Ole lähdössä piiitkiiin aikOihin irti musta. tOsi kiva.

--
On uskallettava tehdä mOkia. Ihmisistä On hauska havaita, että tuOhan On vielä tyhmempi kuin minä itse.
(Erkki Pälli, radiotoimittaja)
*piis*

Dementation

Posts: 2,892

#2907 • • Dementation wednesday?
En yleensä sairastu, mutta nyt on nenä tukossa, päähän sattuu, kurkku on kipeä, yskittää, huonosti nukutun yön jäljiltä on selkä ja niska ihan jumissa ja muutenkin hirveä olo... *eiei**uuh**poks*

Sen lisäksi joku levittää musta porukalle tosi paskaa juttua ja mä joudun selittelemään ihmisille, ettei se ole niin... *dissaa* Mä haluaisin tehdä sille jollekin näin = *kivatsulle*

Ja koulujututkin painaa päälle ja olen taloudellisesti pahasti velkaantunut...

*kiroaa* Miten kaikki voikin taas mennä näin paskasti???

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

MaSari

Posts: 1,986

#2908 • • MaSari space jammer
Ensimmäiset kevätflunssan oireet painaa päälle *nuha* Olo on kun vastatapetulla sialla

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Orfeus

Posts: 5,872

#2909 • • Orfeus

MaSari:
Ensimmäiset kevätflunssan oireet painaa päälle *nuha* Olo on kun vastatapetulla sialla


*joo**uuh*
Claquesous

Posts: 3,206

#2910 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Pitää maksaa DNA:lle 170 eeroo, jotta saisi avattua liittymän... Onni onnettomuudessa, ettei ole kuitenkaan luottotiedot menneet, voi siis huoletta vaihtaa operaattoria..

--
32. of December

TiiTu

Posts: 240

#2911 • • TiiTu
Mun kissa on ollut nyt jo kuukauden kateissa...*nyyh* Toivottavasti ei oo jäänyt auton alle tms.

I-S-O ikävä. Se oli mun kaikkein paras ystävä*enkeli*
tematsu

Posts: 436

#2912 • • tematsu Innovator
kuumetta on ja päätä särkee... päänsärky taitaa kyllä johtua kaikista niistä höyryistä joita tänään on haistellut.. *iloinen* siis mähän oon vain väsmäillyt tallissa itelle hyllyä, ihan vain selvennykseksi ettei tule väärinkäsityksiä... tai no siis, tinneriä muovipussiin ja pää perässä ja syviä henkosia.. *lmao*

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.

S-T

Posts: 1,195

#2913 • • S-T Pieni
Kemian laitoksen ankea ilmottautumissysteemi, joka menee kutakuinkin seuraavasti:
Kelaa, että ”tuolle työkurssille haluan” -> etsi kurssi-ilmosta tietoa (ei löydy mistään) -> panick -> etsi lisää, mm. lähes jokainen laitoksen ilmoitustaulu (ei löydy vieläkään mistään) -> panik more -> kuule ohimennen jonkun puhuvan ilmottautumisesta epämääräisenä päivämääränä -> ravaa tuona päivänä (tänään) ympäriinsä etsimässä sitä listaa -> löydä lista lopulta laitoksen syrjäisimmän ilmoitustaulun reunalta..

Miksi, oi miksi, ei tehdä vaan kätevää ja yksinkertaista intterwebbiformia ja laiteta tietoa laitoksen sivulle kohtaan ”kurssit”, kun se olisi niin yksinkertaista... *täh*

--
Pieni on kaunista.

Jone

Posts: 8,258

#2914 • • Jone Archibald Haddock
Olen nyt yrittänyt nukkua 22.30 lähtien huonolla menestyksellä. Vittu että voikin vituttaa kun syystä tai toisesta unettomuus pamahtaa päälle. Yleensä kärsin tästä sentään vain syksyisin.
siveys

Posts: 2,492

#2915 • • siveys lovely
hoasnet
Optik

Posts: 1,691

#2916 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Miksei yksikin asia elämässäni vois edes olla jollakinlailla positiivinen...

Tuntuu et kaikki mikä voi olla jotenkin vituillaan, huonoa tai ylipäänsä negatiivista, tippuu aina mun niskaan

Tähän risukasaan ei päivä oo paistanu vuosiin *uuh*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

äm

Posts: 2,376

#2917 • • äm
En nyt keksi tähän mitään osuvaa kirosanaa, ja ihan tavalliset ei riitä kuvaamaan tätä pänniä, mutta voi *************. Ei kenelläkään sattuisi olemaan sellaista työpaikkaa tarjolla, missä ei tee mieli hakata esimiehen kuuppaa seinään tai vähän pomppia päällä? ”Mä olin ihan unohtanut, että sullekin pitäisi riittää kesätöitä. Oho. Heh heh. Kerron sulle 19. päivä, voidaanko me ottaa sut tänne (vakituiseen työpaikkaani!) kesäksi.”

Haulikko. Haulikko. Missä haulikko?

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Avatar
#2918 • • astaroth Guest
Minut herätettiin siihen, että duunista soitettiin... Sanoivat, että haluaisinko tulla tänään töihin. Sanoin kyllä, kunhan ehdin ensin hieman herätä. Minuutin päästä soitetaan, että ei tarvitsekaan...*ärrrimurrr*
Mr. Sinner

Posts: 408

#2919 • • Mr. Sinner enimmäkseen harmiton
Fyssan tentti jäi pisteen päähän läpäsystä. Ja kiitos kesällä alkavan armeijan, en pääse tota uusimaan ku vasta joskus 2005 syksyllä*hmph* Nyt vituttaa.

--
We all need mirrors to remind ourselves who we are.

Avatar
#2920 • • hyperventilaatio Guest
Vitun kesä. VITUN KÄRPÄSET!
Taas toi yks piti mua valveilla melkein koko yön. Jessus että nautin kun onnistuin sen liiskaamaan.