päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,240,365 views

ezzy

Posts: 8,060

#2941 • • ezzy Droid-pappa

andi--:
Perkele, rahat ihan finaalissa ja olis 2-3 bileet joihin haluis ny pääsiäisenä... ihan perseestä *nyyh*



toi on vitun ärsyttävää tässä vaiheessa kuuta...itsellä sama tilanne. 2 laskua ja meni 1300e. pitäis kesärenkaatkin vielä ostaa autoon ja ajaakin sillä tässä kuussa duuniin *eiei*
(5) (3)

Posts: 265

#2942 • • (5) (3) -no rest for the evil-
sama vanha päivän :( ..eli IKÄVÄ*uuh* ja ääretön tekemisenpuute ja tylsyys *hmph*

--
theworldismine

innae

Posts: 1,377

#2943 • • innae PaskaJätkä
Koko pääsiäinen. Ainoa hyvä puoli tässäkin juhlassa on se että tulee tuplaliksaa...
Vatsa on kipeä eikä saa unta.

--
PaskaJätkä

ella_

Posts: 1,329

#2944 • • ella_

pia^^:
Viime yön nukuin tunnin... tää yö on töit, en saa unta. Allergian aiheuttama nuha on sen verra kova et nenä alus on jo iha punanen niistämisest ja silmät turvoksis. Olo o muuteki aika kuollu *uuh*



mullakin iski eilen allergia yhtäkkiä päälle.. nyt kun heräsi niin silmät on ihan turvoksissa.. oon varmaan hieronu niitä yöllä :(

--
Elementary, my dear.

Epailija

Posts: 5,636

#2945 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Noin kolmentoista tunnin yöunien jälkeenkin olo on semmoinen, ettei tänään varmaan voi halluissa hirveästi pomppia, vaikka ottaisi koko päivän rauhallisesti. *hmph*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

keijukainen

Posts: 1,599

#2946 • • keijukainen kiksumurmeli
Hemmetin flunssa *igor*

--
*seepla*

Avatar
#2947 • • GoA Guest
On niin tylsää. *igor*
_2

Posts: 325

#2948 • • _2
100 *nyyh* Nooh.. huonommaks tilanne ei voi enää mennä....*igor*
Avatar
#2950 • • astaroth Guest

Kolibriscope:
oon nukkunu liian kauan...puolet päivästä on menny.. *uuh*


Mä heräsin ½h sitten.*igor* On kyllä sinällään aika nihkeä fiilis, kun huomenna pitäisi olla klo. 8 töissä, eli tuossa kymmenen jälkeen pitäisi yrittää mennä nukkumaan. 7h aikaa olla valveilla...*hmph*
_kolibri_

Posts: 1,590

#2951 • • _kolibri_ -lintunen-

tulppaani:
---
Kolibriscope:
oon nukkunu liian kauan...puolet päivästä on menny.. *uuh*

---

Mä heräsin ½h sitten.*igor* On kyllä sinällään aika nihkeä fiilis, kun huomenna pitäisi olla klo. 8 töissä, eli tuossa kymmenen jälkeen pitäisi yrittää mennä nukkumaan. 7h aikaa olla valveilla...*hmph*



*hih*... mehän herättiin samaan aikaan... joo, onneks mun ei tarvii mennä töihin huomen... yritä jaksaa *lohduttel*
noena

Posts: 3,138

#2952 • • noena first breath after coma
EI VIDDU SAATANA!!!!! PRKL... vituttaa ihan huolella enkä oikeen tiiä että miksi... BLAAAB... Saaatanisk.. *dissaa* *kivatsulle* *piru*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Tetsu

Posts: 688

#2953 • • Tetsu Naksutohtori

aerasi:
EI VIDDU SAATANA!!!!! PRKL... vituttaa ihan huolella enkä oikeen tiiä että miksi... BLAAAB... Saaatanisk.. *dissaa* *kivatsulle* *piru*



Sitä varten me ollaankin täällä aina lohduttamassa *hali*
Claquesous

Posts: 3,206

#2954 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Onnistuin poistaa koneelt melkei puolet mp3sist.. monta helmee biisii ja settii meni*nyyh*

--
32. of December

NeoDragon

Posts: 230

#2955 • • NeoDragon
Silmiin tuli päivällä joku allergiareaktio *nyyh* rupes valuu ihan mielettömästi. Nytten on kyllä parantunu
MaSari

Posts: 1,986

#2956 • • MaSari space jammer
Kaverilla paljon ongelmia mitkä mua huolestuttaa. Muutenkin ihan paska olo ja väsyttää jatkuvasti. Ei meinaa jaksaa kun flunssakin puskee kovaa vauhtia päälle ja loman loppu alkaa jo häämöttää *nyyh*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

innae

Posts: 1,377

#2957 • • innae PaskaJätkä
Ihmiset jotka jäävät seisomaan juuri sinun eteesi kun yrität tanssia. Naiset jotka huitovat käsilaukuillaan. Ja kaikki muukin. Vittu kun vituttaa.
Vittu-Anni

--
PaskaJätkä

äm

Posts: 2,376

#2958 • • äm
Vtuttaa, kun mun netti ei pelitä kunnolla, enkä osaa tehdä asialle mitään *uuh*

Edit: Kosahti sitten koko paska. Jouduin matkustamaan krapulassa mutsille surffaamaan. Ostan kotimatkalla dynamiittia ja järjestän koneelleni yllärin. (Sillä sen vikahan se on, että en osaa korjata sitä *nauru*)

[muokattu 10.4.2004 12:53]

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Avatar
#2959 • • astaroth Guest
Ei pääse lähtemään Rushiin...*uuh*
noena

Posts: 3,138

#2960 • • noena first breath after coma

SoulWorks:
---
aerasi:
EI VIDDU SAATANA!!!!! PRKL... vituttaa ihan huolella enkä oikeen tiiä että miksi... BLAAAB... Saaatanisk.. *dissaa* *kivatsulle* *piru*

---


Sitä varten me ollaankin täällä aina lohduttamassa *hali*



*hymy* kiitos!! *hali*

--
TwistedLife™ Amusement Park