päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,240,142 views

Avatar
#1441 • • Taika Guest
Tää koulu..*eiei*
Haluaa täältä äkkiä pois mut en varmaan pääse ikinä kun opettajat hukkailee mun vaivalla tehdyt työt..*igor*
patis

Posts: 1,158

#1442 • • patis 10
lainasin autoa jotta pääsin käymään espoossa,
sain just kuulla, että auton tuulilasiin oli tullu parkkisakko,
tuli vähän turhan kallis espoonreissu

turha rahanmeno vituttaa kyllä niin suunnattomasti, tolle ois ollu jotain huomattavasti mielekkäämpääki käyttöä
Avatar
#1443 • • hyperventilaatio Guest
Kauhee kasa tekemätöntä kouluduunia. Mut onneks enää pari viikkoo ja sit on tehty, mitä on. Loput jääköön hamaan tulevaisuuteen. *piru*
kilobitti

Posts: 2,419

#1444 • • kilobitti 1-2-3 techno
muuten ok, mut kaikkinainen kyllästyminen vaivaa*eiei*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Chatte

Posts: 4,085

#1445 • • Chatte Team Teknolipat :)
Mulla ei ole joulukalenteria... ihan ku se nyt ois joku ongelma. Eilen ahdisti, kun oli 1. adventtisunnuntai. Tänään ahdistaa vielä enemmän; joulukuun 1. päivä. Ulkona on pimeetä. Ja mulla ei ole joulukalenteria. *uuh*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Chatte

Posts: 4,085

#1446 • • Chatte Team Teknolipat :)

Kooaliini:
Älkää ikinä syökö raejuustoa tietokoneen ääressä jos teitä yskittää. *igor*


Blues:
Onneksi ei ollut suussa mitään kun luin tämän *nauru*


*reps*... kiitti nauruista; nyt ois kyllä taas raejuustot näytössä. *nauru*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

misjah

Posts: 3,373

#1447 • • misjah Team Sika

Sinza:
Firman pikkujouluissa otettu reilu känni *eiei**poks* ja niiden jälkeiset jatkot.. *uuh**poks**eiei* Miks kännissä tekee aina sellasta, mikä ei selvänä ajatellessa oo yhtään järkevää..


toihan on perinne et pikkujouluissa sekoillaan kunnolla sit on työpaikalla hiljasta pariviikkoa jonka jälkeen alkaa armoton vittuilu joka suuntaan.... *nauru*
*odotteleepelollaensviikonloppua**nauru*

--
www.team*possu*.tk

Avatar
#1448 • • Arto Guest
Vittumaiset ilonpilaajat.
efo

Posts: 1,908

#1449 • • efo Laserpoint
Kaikki menee taas päin persettä, väsyttää ja hedari*dissaa*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Amethyst

Posts: 174

#1450 • • Amethyst A wonderful purple gemstone
Montakin päivän :( ... Kallis hammaslääkärilasku, ku pakko oli käydä yksityisellä ku julkiseen ei pääse.. keskiviikkona vaikee tentti, ja huomenna tili tyhjentyy kun lähtee mätkyt maksuun...*poks* Eikä suruisa olo tuolla jossain sisällänikään tunnu helpottavan...*uuh*

-Amethyst-

--
-Amethyst-

MaSari

Posts: 1,986

#1451 • • MaSari space jammer
Tulis se talvi jo..
Tai no miksei vaikka samantien se kevät *nyyh* Niin monta kuukautta vielä edessä tätä pimeyttä.

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

tiipi

Posts: 506

#1452 • • tiipi
mun pitäisi torstaihin mennessä kehittää/ostaa jonkinlainen itsenäisyyspäiväntanssiaispuku. *uuh* koko vaatekaappi jo koluttu läpi, vanhakaan ei enää istu. ja vaikka niiiin tekis mieli jättää väliin koko paska, niin ei voi. itse kun on järkkäämässä niin siinä ei paljoa auta kiukutella =(

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

-P

Posts: 4,972

#1453 • • -P
noh, tää on ehkä sellanen aihe joista monien teistä ei enää tarvitse huolehtia, mutta jäinpä ilman vanhojentanssi paria joten taidanpa vaan jättää tanssimatta *uuh**dissaa*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

India

Posts: 475

#1454 • • India
Sain kuulla tossa aikasemmin päivällä että mummoni kuoli...
Ärsyttävintä tässä että olimme juuri oppineet tuntemaan paremmin ja tämä tuli todellakin yllätyksenä... *uuh*

yhdeksännet hautajaiset nyt siis edessä... vieläpä juuri ennen joulua... *uuh*
tiipi

Posts: 506

#1455 • • tiipi

Ankeus:
noh, tää on ehkä sellanen aihe joista monien teistä ei enää tarvitse huolehtia, mutta jäinpä ilman vanhojentanssi paria joten taidanpa vaan jättää tanssimatta *uuh**dissaa*



mun kaverilla ihan sama tilanne, tyttönen meinaa jättää koko tanssiaiset väliin kun ei saanut paria. *uuh* mutta kannattaa oikeasti yrittää saada joku, kuka tahansa pariksi, koska wanhojen tanssit on sellanen once-in-a-lifetime-juhla mistä mulla ainakin jäi suuren suuri määrä hyviä muistoja. eikä sillä niin väliä kenen kanssa tanssii, vaikka koulun siivoojan *igor*, tärkeintähän on ne jatkot sitten illalla *joo* eli älä philip jätä tanssimatta, lupaa edes yrittää vielä hankkia paria. joohan? *hymy*

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

-P

Posts: 4,972

#1456 • • -P

tiipi:
---
Ankeus:
noh, tää on ehkä sellanen aihe joista monien teistä ei enää tarvitse huolehtia, mutta jäinpä ilman vanhojentanssi paria joten taidanpa vaan jättää tanssimatta *uuh**dissaa*

---


mun kaverilla ihan sama tilanne, tyttönen meinaa jättää koko tanssiaiset väliin kun ei saanut paria. *uuh* mutta kannattaa oikeasti yrittää saada joku, kuka tahansa pariksi, koska wanhojen tanssit on sellanen once-in-a-lifetime-juhla mistä mulla ainakin jäi suuren suuri määrä hyviä muistoja. eikä sillä niin väliä kenen kanssa tanssii, vaikka koulun siivoojan *igor*, tärkeintähän on ne jatkot sitten illalla *joo* eli älä philip jätä tanssimatta, lupaa edes yrittää vielä hankkia paria. joohan? *hymy*



yritetty on mutta tuloksetta, taitaa tytöt vaan juosta karkuun kun edes kysyy jotain siihen suuntaava *uuh*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Avatar
#1457 • • hyperventilaatio Guest

Ankeus:
yritetty on mutta tuloksetta, taitaa tytöt vaan juosta karkuun kun edes kysyy jotain siihen suuntaava *uuh*



Jos minäkin sain parin, niin ihan varmana saat säkin. Yritä toki vielä!
Pidän peukkuja! *piis*
Unik

Posts: 4,117

#1458 • • Unik
Heh! *pelle*
Mä en muista vanhojen tansseista oikein mitään. Kai hauskaa oli, koska sen muistaa aina jos on tylsää. Aika spedeilyä tais kyllä olla, rytmi oli kyllä veressä mutta veri ei kiertänyt jaloissa. *iloinen*
kilobitti

Posts: 2,419

#1459 • • kilobitti 1-2-3 techno

Ankeus:
yritetty on mutta tuloksetta, taitaa tytöt vaan juosta karkuun kun edes kysyy jotain siihen suuntaava *uuh*



eikä sillä ole edes NIIN paljon väliä kenen kanssa tanssii.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

-P

Posts: 4,972

#1460 • • -P
ongelmapa onkin siinä että kaikki oman vuosiluokan tytöt ovat varattuja jo ja jopa pidän sitä vastenmielisenä ideana tanssia heidän kanssaan koska en pidä niistä pätkääkään. olen yrittänyt kyllä kysyä muutamaa abia ja jopa ykkösiä mutteivät ole kiinnostuneet aiheesta. paska juttu mulee, en taida vaan tanssia sitä *uuh*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell