Haluaa täältä äkkiä pois mut en varmaan pääse ikinä kun opettajat hukkailee mun vaivalla tehdyt työt..
31,307 posts, 1,566 pages, 10,107,891 views

Sinza:
Firman pikkujouluissa otettu reilu kännija niiden jälkeiset jatkot..
Miks kännissä tekee aina sellasta, mikä ei selvänä ajatellessa oo yhtään järkevää..

Eikä suruisa olo tuolla jossain sisällänikään tunnu helpottavan...
Ankeus:
noh, tää on ehkä sellanen aihe joista monien teistä ei enää tarvitse huolehtia, mutta jäinpä ilman vanhojentanssi paria joten taidanpa vaan jättää tanssimatta
mutta kannattaa oikeasti yrittää saada joku, kuka tahansa pariksi, koska wanhojen tanssit on sellanen once-in-a-lifetime-juhla mistä mulla ainakin jäi suuren suuri määrä hyviä muistoja. eikä sillä niin väliä kenen kanssa tanssii, vaikka koulun siivoojan
, tärkeintähän on ne jatkot sitten illalla
eli älä philip jätä tanssimatta, lupaa edes yrittää vielä hankkia paria. joohan?
tiipi:
---
Ankeus:
noh, tää on ehkä sellanen aihe joista monien teistä ei enää tarvitse huolehtia, mutta jäinpä ilman vanhojentanssi paria joten taidanpa vaan jättää tanssimatta
---
mun kaverilla ihan sama tilanne, tyttönen meinaa jättää koko tanssiaiset väliin kun ei saanut paria.mutta kannattaa oikeasti yrittää saada joku, kuka tahansa pariksi, koska wanhojen tanssit on sellanen once-in-a-lifetime-juhla mistä mulla ainakin jäi suuren suuri määrä hyviä muistoja. eikä sillä niin väliä kenen kanssa tanssii, vaikka koulun siivoojan
, tärkeintähän on ne jatkot sitten illalla
eli älä philip jätä tanssimatta, lupaa edes yrittää vielä hankkia paria. joohan?
Ankeus:
yritetty on mutta tuloksetta, taitaa tytöt vaan juosta karkuun kun edes kysyy jotain siihen suuntaava