Haluaa täältä äkkiä pois mut en varmaan pääse ikinä kun opettajat hukkailee mun vaivalla tehdyt työt..
31,307 posts, 1,566 pages, 8,541,587 views
Sinza:
Firman pikkujouluissa otettu reilu känni ja niiden jälkeiset jatkot.. Miks kännissä tekee aina sellasta, mikä ei selvänä ajatellessa oo yhtään järkevää..
Ankeus:
noh, tää on ehkä sellanen aihe joista monien teistä ei enää tarvitse huolehtia, mutta jäinpä ilman vanhojentanssi paria joten taidanpa vaan jättää tanssimatta
tiipi:
---
Ankeus:
noh, tää on ehkä sellanen aihe joista monien teistä ei enää tarvitse huolehtia, mutta jäinpä ilman vanhojentanssi paria joten taidanpa vaan jättää tanssimatta
---
mun kaverilla ihan sama tilanne, tyttönen meinaa jättää koko tanssiaiset väliin kun ei saanut paria. mutta kannattaa oikeasti yrittää saada joku, kuka tahansa pariksi, koska wanhojen tanssit on sellanen once-in-a-lifetime-juhla mistä mulla ainakin jäi suuren suuri määrä hyviä muistoja. eikä sillä niin väliä kenen kanssa tanssii, vaikka koulun siivoojan , tärkeintähän on ne jatkot sitten illalla eli älä philip jätä tanssimatta, lupaa edes yrittää vielä hankkia paria. joohan?
Ankeus:
yritetty on mutta tuloksetta, taitaa tytöt vaan juosta karkuun kun edes kysyy jotain siihen suuntaava