päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,435,031 views

Tyeicha

Posts: 5,807

#681 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
*uuh* mulle laitettiin jotain tyrmäystippoja/rauhottavaa la. bileis ,eikä niist kieltämättä tullut kovin hyvä olo.. *nyyh* oon laatannut suunnilleen 1½vrk. siit asti, eikä olo ole vielkään kovin kehuttava.

--
-Tyeicha-

MaSari

Posts: 1,986

#683 • • MaSari space jammer
Lisää murheita. Lisää sairauksia *sars*

Silmätulehdus ja nielurisatulehdushan mulla jo olikin, mut tänään sit muutaman testin jälkeen löyty viel lisää: lievä keuhkoputken tulehdus ja lievä poskiontelotulehdus. Joo ja kuume ja flunssa näin perinteisesti. Someone help me *nyyh*

Niin tosiaan, nyt sit olllaa jo tokalla saikulla, mut tällä kertaa kokonaisen viikon *ding*

[muokattu 15.9.2003 18:33]

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#684 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

MaSari:
Lisää murheita. Lisää sairauksia *sars*

Silmätulehdus ja nielurisatulehdushan mulla jo olikin, mut tänään sit muutaman testin jälkeen löyty viel lisää: lievä keuhkoputken tulehdus ja lievä poskiontelotulehdus. Joo ja kuume ja flunssa näin perinteisesti. Someone help me *nyyh*

Niin tosiaan, nyt sit olllaa jo tokalla saikulla, mut tällä kertaa kokonaisen viikon *ding*

[muokattu 15.9.2003 18:33]



Otan osaa... itselläni on ollut kohta viikon verran kamala flunssa, ja pelkään jälkitautina korva- ja poskiontelontulehdusta. Lisäksi teloin vasemman jalan niin, että on ilmeisesti nivelsiteet venähtänyt *uuh* asiaa ei paranna se, että joka päivä pitäisi olla jossain. Juuri, kun aloittelee opintojaan, ei tee mieli olla kaikilta luennoilta pois. Ja nyt just kaikki uudet harrastuksetkin alkaa... *nyyh* tekis mieli kaikkea muuta kuin kyhjöttää vaan kotona tän koneen ääressä, mutta kun mitään ei edes jaksa tehdä.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

MaSari

Posts: 1,986

#685 • • MaSari space jammer

Hyzenthlay:
---
MaSari:
Lisää murheita. Lisää sairauksia *sars*

Silmätulehdus ja nielurisatulehdushan mulla jo olikin, mut tänään sit muutaman testin jälkeen löyty viel lisää: lievä keuhkoputken tulehdus ja lievä poskiontelotulehdus. Joo ja kuume ja flunssa näin perinteisesti. Someone help me *nyyh*

Niin tosiaan, nyt sit olllaa jo tokalla saikulla, mut tällä kertaa kokonaisen viikon *ding*

[muokattu 15.9.2003 18:33]

---


Otan osaa... itselläni on ollut kohta viikon verran kamala flunssa, ja pelkään jälkitautina korva- ja poskiontelontulehdusta. Lisäksi teloin vasemman jalan niin, että on ilmeisesti nivelsiteet venähtänyt *uuh* asiaa ei paranna se, että joka päivä pitäisi olla jossain. Juuri, kun aloittelee opintojaan, ei tee mieli olla kaikilta luennoilta pois. Ja nyt just kaikki uudet harrastuksetkin alkaa... *nyyh* tekis mieli kaikkea muuta kuin kyhjöttää vaan kotona tän koneen ääressä, mutta kun mitään ei edes jaksa tehdä.



Vasta viikon? Odotappas, se on vasta alkamassa *uuh* Tää on kuulemma virusperänen tauti joka kiertää, mullahan on ollu tää jopa kuukauden just *nyyh*

Ja todellakin tiedän miltä toi tuntuu ku sairastuu ja pitäs olla joka puolella. Itelläniki alko vasta joku 3 vkoo sitten uus duuni ja koko ajan joudun olee poissa. Annan varmaan tosi hyvän kuvan itsestäni siel *uuh* Onneks ne on ollu suht ymmärtäväisiä siellä.. Ees joku helpotus.. Niin ja aloin käymään uusilla tanssitunneillakin just, miktä ei todellakaan ole kauheen halpoja, ja jotka joudun maksamaan itse 100%:sti ilman vanhempieni avustusta. Oon päässy olee paikalla ehkä tsägällä puolilla niistä tunneista, ja jokaisesta käymättämästäkin tunnista joutuu maksamaan. Että kyllä riemu raikaa.. *nyyh*

Mä päätin kyl et annan ittelleni oikee kunnol aikaa nyt parantuu, koska seuraava vaihe oliskin jo sitten sairaalaan meno, mikä ei kauheesti kyl houkuttele. Ei voi muutaku levätä ja juoda lämmintä.. Voi meitä polosia.. bigeyecry_2.gif

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#686 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
joo... no ei kannata ainakaan missään nimessä lähteä harrastamaan liikuntaa kipeänä. Siitähän voi saada jopa sydänlihaksen tulehduksen *uuh* Mulla on ihan plösö olo, kun ei ole päässyt viikkoon salille. Vatsakin tuntuu kaksinkertaistuneen.

Niin ja mä jo elättelen toivoa, joko tää flunssa olis ohi... *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Lenita

Posts: 1,423

#688 • • Lenita
Unohdin puhelimen kotiin*poks**uuh*

--
^_____________^

kuu

Posts: 1,174

#689 • • kuu tyttttö
Yksi kiva poika, josta tykkään, seurustelee jonkun typyn kanssa *hahjust*

--
köh köh

kilobitti

Posts: 2,419

#690 • • kilobitti 1-2-3 techno
oli isompi deadline maanantaina, ja tämän viikon piti olla todella rento...ja krpl, yksin kotona kuumeessa. Onneksi Makuuni on lähellä*vink*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

dirtyface

Posts: 344

#691 • • dirtyface rok.

kuu:
Yksi kiva poika, josta tykkään, seurustelee jonkun typyn kanssa *hahjust*



Yksi kiva tyttö, josta tykkään, seurustelee jonkun pojan kanssa..*hahjust*

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

MaSari

Posts: 1,986

#692 • • MaSari space jammer

tarzan:
Unohdin puhelimen kotiin*poks**uuh*



En onnistuis elämään tuntia kauemmin ilman sitä *eiei*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

kuu

Posts: 1,174

#693 • • kuu tyttttö

dirtyfacedkid:
---
kuu:
Yksi kiva poika, josta tykkään, seurustelee jonkun typyn kanssa *hahjust*

---


Yksi kiva tyttö, josta tykkään, seurustelee jonkun pojan kanssa..*hahjust*



VOOII EII MEITÄ *poks*

--
köh köh

dirtyface

Posts: 344

#694 • • dirtyface rok.

kuu:

VOOII EII MEITÄ *poks*



Niinpä.. life is a bitch *hmph**hali*

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

kuu

Posts: 1,174

#695 • • kuu tyttttö
*iihhih*

--
köh köh

Mr. Sinner

Posts: 408

#696 • • Mr. Sinner enimmäkseen harmiton
Tänä aamuna ku heräsin, kuulin et broidi oli viety yön aikana sairaalaan. Vittu ku ei ees tiedä tarkalleen mikä sil on*uuh**poks**eiei*

--
We all need mirrors to remind ourselves who we are.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#697 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
jos ei tää flunssa kohta lopu, niin lähen vaikka kipeenä sitten salille *hmph* ja saan jonkun sydänlihaksen tulehduksen, mutta evvvvvk *poks*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

MaSari

Posts: 1,986

#698 • • MaSari space jammer

Hyzenthlay:
jos ei tää flunssa kohta lopu, niin lähen vaikka kipeenä sitten salille *hmph* ja saan jonkun sydänlihaksen tulehduksen, mutta evvvvvk *poks*



Meet sitten mieluummin sairaalaan ku parantelet himassa ittees ja siellä sitten makaat ainaki viikon tyyliin tekemättä yhtään mitään? *igor*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

efo

Posts: 1,908

#699 • • efo Laserpoint
Pitää tehdä ruotsin aine, 150 sanaa*hahjust**igor**dissaa**nyyh*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Chatte

Posts: 4,085

#700 • • Chatte Team Teknolipat :)

efo:
Pitää tehdä ruotsin aine, 150 sanaa*hahjust**igor**dissaa**nyyh*


Mä tykkään aineiden kirjoittamisesta... ja kirjoittamisesta yleensäkin *plur*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas