päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,240,214 views

pr0ton

Posts: 588

#661 • • pr0ton mörökölli

is2:
---
Sinza:
Aamulla töihin lähtiessäni näin taloni edessä ihan pienen kissanpennun joka miukui ja tärisi. Raukka oli kai jäänyt auton alle, koska jalat oli ihan muussina. *eiei**nyyh**uuh* Poliisisetä tuli paikalle ja sanoi että vie kisulin muualle (ilmeisesti lopetti sitten sen, ettei jää kitumaan).. *nyyh* Eipä ollut kovin mukava aloitus päivälle..
---
*eiei* *dissaa* *poks* *nyyh*



*nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh*

--
onks kaikki oke? oooookke.

äm

Posts: 2,376

#662 • • äm
Otin hyvää hyvyyttäni koulukaverin yökylään eilen bileistä, kun sillä ei mennyt kulkuneuvoja kotiin. Heräsin yöllä siihen, että se oksensi mun peitolle ja sen jälkeen pitkin kylppäriä. Nyt sitten krapulassani täällä siivoilen ja en omista edes pesukonetta. Voitte uskoa, että vtuttaa ja yököttää. *eiei**eiei*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

POSER

Posts: 800

#663 • • POSER Wimp and Poser

äm:
Otin hyvää hyvyyttäni koulukaverin yökylään eilen bileistä, kun sillä ei mennyt kulkuneuvoja kotiin. Heräsin yöllä siihen, että se oksensi mun peitolle ja sen jälkeen pitkin kylppäriä. Nyt sitten krapulassani täällä siivoilen ja en omista edes pesukonetta. Voitte uskoa, että vtuttaa ja yököttää. *eiei**eiei*



*nauru**nauru**nauru**nauru*Hädässä ystävä tunnetaan *nauru**nauru**nauru**nauru**nauru*

[muokattu 11.9.2003 09:43]

--
Keppiä Jehoville!

kuu

Posts: 1,174

#664 • • kuu tyttttö
*kuuma**kuuma**kuuma**kuuma*
Krapula
*kuuma**kuuma**kuuma**kuuma*

--
köh köh

akir0

Posts: 2,554

#665 • • akir0 idleRPG champion 2009

äm:
Otin hyvää hyvyyttäni koulukaverin yökylään eilen bileistä, kun sillä ei mennyt kulkuneuvoja kotiin. Heräsin yöllä siihen, että se oksensi mun peitolle ja sen jälkeen pitkin kylppäriä. Nyt sitten krapulassani täällä siivoilen ja en omista edes pesukonetta. Voitte uskoa, että vtuttaa ja yököttää. *eiei**eiei*


haha - Owned!
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#667 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
nyt on sitten vielä toinen jalkakin ihan paskana *hmph* mä olen ihan vammanen.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#668 • • yana Guest

Late:
Vein tänään luurini huoltoon, tulos oli se että se kuoli... no laite Nokialle ja se tulee varmasti tyhjänä takasin. Nyt vaan pidetään peukkuja että mä sain eilen onnistuneen varmuuskopion siitä.



ton takia backuppaan puhelimen tiedot koneelle aina viikottain :/
puhelimesta on aanenvoimakkuusnappula paskana. ei saa kovemmalle. pitais varmaan kayda vaihtamassa (syyhks) mielummin vois kyl ottaa tallasen 6600:n jolla joutuu leikkii pari paivaa
skasi

Posts: 161

#669 • • skasi
Rastibileet eilen.. ”Känniääliö” iski jälleen.. -> *uros* Hukassa pipo, kallis huppari, oakleyn aurinkolasit, lapaset, sim-kortti puhelimesta ja pitkä pätkä iltaa. PRKL.. Kaiken kivan lisäksi pukkaa hieman hikeä *kuuma* ja on muutenkin hieman paha olo. No, rahaahan se vain ja paha olokin menee varmaan ohi. Ekaa kertaa otin bileisiin nuo aurinkolasit. Pari vuotta ollut mulla, aina oon jättäny kotio kun oon lähtenyt, olis pitänyt jättää tälläkin kertaa. No saatan saada jotain vielä takaisin..=)

--
I love music, any kind of music. I love music, just as long as its groovin!

Sallakat

Posts: 2,220

#670 • • Sallakat jungle, baby !
pienemmän kissan maha on jotenkin pipi ja se on vähä paskana. Inhottaa kun ei tiedä mikä on vialla. Vien sitä kohta lääkärille *uuh**sars*
Unik

Posts: 4,117

#671 • • Unik
Ei elämästä selviä hegissä. *eiei*
-P

Posts: 4,972

#672 • • -P
se ettei ole ollut mitään tekemistä *uuh*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

moksu

Posts: 1,386

#673 • • moksu [Dimension]

Angelus:
se ettei ole ollut mitään tekemistä *uuh*


Aivan! itellä oli päivä jolloin ei ollut mittään suunnitelmissa ja se sitten meni haahuiluun kaupoissa, joista ei ees tarttunut mitään matkaan ja sit eiku kottiin..ja tiskausta..tylsää*igor*
tiipi

Posts: 506

#674 • • tiipi
kurkku on kipee, vaikka oon käyttäny kaulaliinaa, enkä oo hyppiny ulkona vähissä vaatteissa. ääniki vaan pihisee ja nauraminen vaan sattuu kurkkuun. eikä edes kuumat juomat auta.
viikonloppu edessä, haluun että nää kivut lähtee pois! *joo*

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

Chatte

Posts: 4,085

#675 • • Chatte Team Teknolipat :)

Angelus:
se ettei ole ollut mitään tekemistä *uuh*


Olisipa mullakin sellaisia päiviä, ettei olisi mitään tekemistä... se olisi kyllä päivän :) eikä :(

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

MaSari

Posts: 1,986

#676 • • MaSari space jammer
Oon ihan pipi *uuh* Flunssa on ollu nyt jo toista viikkoa eikä siin sillee mitää, mut nyt tuli viel sit kuume ja silmätulehduskin. Nöööyy *nyyh*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Avatar
#677 • • ALIEN Guest
kannattaa urheilla, jos ei ole mitään tekemistä *vink*
Avatar
#679 • • hyperventilaatio Guest
En saa ikinä sunnuntaisin tehtyy mitään fiksua.*dissaa*
Väne

Posts: 139

#680 • • Väne asennewamma
Nyt on maanantai ja pitäis olla 6:00 töissä. *hmph*

--
"In reality, we are all part of the flow of the same cosmic stream." Akira 4 p186