päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,435,421 views

kuu

Posts: 1,174

#701 • • kuu tyttttö
Ruotsi on hirveää *poks*

--
köh köh

efo

Posts: 1,908

#702 • • efo Laserpoint

Chatte:
---
efo:
Pitää tehdä ruotsin aine, 150 sanaa*hahjust**igor**dissaa**nyyh*

---

Mä tykkään aineiden kirjoittamisesta... ja kirjoittamisesta yleensäkin *plur*

no teeppä sitte ja sendaa mulle*hahjust*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Saarus

Posts: 95

#703 • • Saarus
Mulla piti mukamastes viiä noita julisteita ympäri kaupunkia ja kouluihin, hakee koululta mun laskentakaaviot ja tehhä rästitehtävät täs illanmittaan et kehtaa huomen mennä kouluun mut tässäpä istun yhä enkä oo saanu mitään aikaseksi *syysmasennustako *ding* *

--
-life is life and show must go on-

dirtyface

Posts: 344

#704 • • dirtyface rok.

Hyzenthlay:
jos ei tää flunssa kohta lopu, niin lähen vaikka kipeenä sitten salille *hmph* ja saan jonkun sydänlihaksen tulehduksen, mutta evvvvvk *poks*



Kaveri treenas kerran flunssasena, tuli keuhkopussintulehdus. Sen parantelussa menee takuulla enemmän aikaa ku ton flunssan kanssa. Tai sit tulee sydänlihastulehdus ja jos huono tuuri on ni joudut sydämmensiirtoleikkaukseen ja kuolet sinne jne..*uuh* Kannattaa harkita pari kertaa ennen ku harrastaa urheilua kipeenä..*hymy*

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

tiipi

Posts: 506

#705 • • tiipi
tuntuu pahalta kun ei voi olla lohduttamassa ystävää, koska se vaan satuttais vielä enemmän. eikä oo kivaa nähdä toisen kärsivän mun tekojen takia... *uuh*

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

Blues

Posts: 5,414

#706 • • Blues Koning van Afrika
Koneeni lentää kohta seinään jos se ei ala toimimaan..ei voi olla hankalampaa kuin poistaa matoja ja troijalaisia manuaalisesti *dissaa**dissaa*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Blues

Posts: 5,414

#707 • • Blues Koning van Afrika

Mr. Sinner:
Tänä aamuna ku heräsin, kuulin et broidi oli viety yön aikana sairaalaan. Vittu ku ei ees tiedä tarkalleen mikä sil on*uuh**poks**eiei*



Toivottavasti se paranee

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Avatar
#708 • • GoA Guest
Mulla oli tänään sellanen päivä että oksat pois. Ensinnäkin, en saanut yöllä nukuttua kun kämppis päätti alkaa soittamaan heviä KOVALLA kello 12 yöllä. Nooh, tottakai kävin avautumassa mutta sainko enään unta? No en. Sitten rakas ystäväni soitti minulle myös ja kyseli sähköpostiosotetta. Oli lähellä etten antanut kuulla paria valittua sanaa.

Nooh, aamulla lepuskin asemalla joku teletappi vaahtosammutin tönäisi minua kun käveli maailmanvaltias tyyliin ohitse. Eipä tuossa mitään. Mutta sitte tuli toinen samanlainen joka myös tönäisi minua joten minä myös tönäsin takas ja kovempaa. *pahis**dissaa* sitten tuo idiootti katsoi minua tyyliin että miks sä mua tönäsit. Jos mun katse ois voinu tappaa se ois nyt kuollut. Kuollut hän olisi myös jos en olisi hillinnyt raivoani jonka seurauksena olisin potkassut sen valopään alas portaita....

Eni vei. Pääsin kouluun jossa ihana seniili vanha opettaja höpöttää jostain ihmeasioista olettaen että me tiedetään kaikki vaikka asiaa ei ole edes meille opetettu. Teeppä siinä sitten koulujuttuja kun asia on pelkkää hepreaa. kuulin myös että tuosta hepreasta joudun palauttamaan oppimistehtävän tämän viiikon lopulla.

Lopulta palo käämit ja lähin kotiin kesken tunnin. Olo parani vasta illalla päiväunien ja rankan lenkin jälkeen. Nyt olen taas rauhallinen odottaen innolla huomista koulupäivää....

*piru*
Blues

Posts: 5,414

#709 • • Blues Koning van Afrika

GoA:
Mulla oli tänään sellanen päivä että oksat pois. Ensinnäkin, en saanut yöllä nukuttua kun kämppis päätti alkaa soittamaan heviä KOVALLA kello 12 yöllä. Nooh, tottakai kävin avautumassa mutta sainko enään unta? No en. Sitten rakas ystäväni soitti minulle myös ja kyseli sähköpostiosotetta. Oli lähellä etten antanut kuulla paria valittua sanaa.

Nooh, aamulla lepuskin asemalla joku teletappi vaahtosammutin tönäisi minua kun käveli maailmanvaltias tyyliin ohitse. Eipä tuossa mitään. Mutta sitte tuli toinen samanlainen joka myös tönäisi minua joten minä myös tönäsin takas ja kovempaa. *pahis**dissaa* sitten tuo idiootti katsoi minua tyyliin että miks sä mua tönäsit. Jos mun katse ois voinu tappaa se ois nyt kuollut. Kuollut hän olisi myös jos en olisi hillinnyt raivoani jonka seurauksena olisin potkassut sen valopään alas portaita....

Eni vei. Pääsin kouluun jossa ihana seniili vanha opettaja höpöttää jostain ihmeasioista olettaen että me tiedetään kaikki vaikka asiaa ei ole edes meille opetettu. Teeppä siinä sitten koulujuttuja kun asia on pelkkää hepreaa. kuulin myös että tuosta hepreasta joudun palauttamaan oppimistehtävän tämän viiikon lopulla.

Lopulta palo käämit ja lähin kotiin kesken tunnin. Olo parani vasta illalla päiväunien ja rankan lenkin jälkeen. Nyt olen taas rauhallinen odottaen innolla huomista koulupäivää....

*piru*



Eiköhän sun päivä ala jo menemään paremmin *hymy* Huomenna kaikki on toisin *nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

kuu

Posts: 1,174

#710 • • kuu tyttttö
On vaan jotenkin ihan haikeeta pascee *hmph*

--
köh köh

Blues

Posts: 5,414

#711 • • Blues Koning van Afrika

kuu:
On vaan jotenkin ihan haikeeta pascee *hmph*



Cheer up little one *hali*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Mr. Sinner

Posts: 408

#712 • • Mr. Sinner enimmäkseen harmiton

Blues:
---
Mr. Sinner:
Tänä aamuna ku heräsin, kuulin et broidi oli viety yön aikana sairaalaan. Vittu ku ei ees tiedä tarkalleen mikä sil on*uuh**poks**eiei*

---


Toivottavasti se paranee



Nyt näyttää paljon paremmalta. Oli joutunu leikkaukseen aikasemmin päivällä ja pääsin kattoo sitä parisen tuntii sitten, ku se oli päässy pois heräämöstä.

--
We all need mirrors to remind ourselves who we are.

kuu

Posts: 1,174

#713 • • kuu tyttttö

Blues:
---
kuu:
On vaan jotenkin ihan haikeeta pascee *hmph*

---


Cheer up little one *hali*



Kiittistä vaan *hali*

--
köh köh

Saarus

Posts: 95

#714 • • Saarus
Ny ei mee kyl hyvin..
Itseasiassa tää alko jo eilen, ku koiravahti teki oharit. Tarkotushan oli lähtä reissuun jo tänää mut aika hiljaselta näyttää *ding*
Sit ku tänäaamuna heräsin, olo oli mitä karmein. Siis ei mitään tekemistä alkomahoolin kanssa vaan ihan perinteinen syysflunssa tainnu iskee ja pahemman kerran *nuha* Keuhkot on suurinpiirtein riekaleina eikä uskaltais yskiä kun sattuu vatsa- ja selkälihaksiin (sen siitä saa kun osallistu syyssoutuihin *justjoo*) iha sikana.
Kaikenlisäks kaveri tossa ilmotti ettei sitä huvitakkaa lähtee helsinkii vkl:na, mä sit vihaan ku aletaan peruu viimehetkellä *eiei*

*Huoh* Kai se täst viel iloks muuttuu...

--
-life is life and show must go on-

Jone

Posts: 8,258

#715 • • Jone Archibald Haddock
Suoraa irssilogia #platinum.ac, allekirjoittanut siis ”Aamukaksi”:

[01:20] <Aamukaksi> Voisko mennä hermo jos kello olisi 01:19, toteis että alkais tuntuu siltä että nukuttais, menis makkariin, asettuis lämpimän untuvapeitteen alle ja...
[01:20] <Aamukaksi> ...havaitsis että kissa on kussut sänkyyn.
[01:20] <V-ill> :D
[01:20] <Aamukaksi> Nii-i. Voiskohan mennä?
[01:20] <Aamukaksi> Prkl.
[01:22] <Foxwagon> :D
[01:24] <Aamukaksi> Huoh.
[01:24] <Aamukaksi> ”Lapset.”
[01:27] <Aamukaksi> Täytyy antaa kyllä respectiä mun nuoremman kissani skilleistä. Ei oo voinut olla ihan helppoa kusta niin 160cm leveessä parisängyssä että sekä kummatkin petauspatjat että kummatkin varsinaiset patjat on saatu liattua.
[01:27] <V-ill> propsit sun mirrille.
[01:28] <Aamukaksi> (+ tähän päälle 4 lakanaa, iso untuvapeitto ja pussilakana.)
[01:32] <typo> huh :D

[muokattu 22.9.2003 01:34]
äm

Posts: 2,376

#717 • • äm
Nyt muuten väsyttää enemmän kuin laki sallii *uuh*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

2000

Posts: 420

#719 • • 2000 Opetuslapsi

äm:
Nyt muuten väsyttää enemmän kuin laki sallii *uuh*



Mii tuu!
Maanantait... ei näihin koskaan totu, eikä viikonloppuisin koskaan opi nukkumaan!
Tyyny, valtakunta omasta tyynystä! *nukkuu*

--
2 nasty 4 U

Avatar
#720 • • GoA Guest
Entäs jos on aikaa nukkua muttei vaan nukaha vaikka väsyttää pirusti? Tuo on meinaa julmaa. *uuh*