31,307 posts, 1,566 pages, 8,545,587 views
Hyzenthlay:
jos ei tää flunssa kohta lopu, niin lähen vaikka kipeenä sitten salille ja saan jonkun sydänlihaksen tulehduksen, mutta evvvvvk
GoA:
Mulla oli tänään sellanen päivä että oksat pois. Ensinnäkin, en saanut yöllä nukuttua kun kämppis päätti alkaa soittamaan heviä KOVALLA kello 12 yöllä. Nooh, tottakai kävin avautumassa mutta sainko enään unta? No en. Sitten rakas ystäväni soitti minulle myös ja kyseli sähköpostiosotetta. Oli lähellä etten antanut kuulla paria valittua sanaa.
Nooh, aamulla lepuskin asemalla joku teletappi vaahtosammutin tönäisi minua kun käveli maailmanvaltias tyyliin ohitse. Eipä tuossa mitään. Mutta sitte tuli toinen samanlainen joka myös tönäisi minua joten minä myös tönäsin takas ja kovempaa. sitten tuo idiootti katsoi minua tyyliin että miks sä mua tönäsit. Jos mun katse ois voinu tappaa se ois nyt kuollut. Kuollut hän olisi myös jos en olisi hillinnyt raivoani jonka seurauksena olisin potkassut sen valopään alas portaita....
Eni vei. Pääsin kouluun jossa ihana seniili vanha opettaja höpöttää jostain ihmeasioista olettaen että me tiedetään kaikki vaikka asiaa ei ole edes meille opetettu. Teeppä siinä sitten koulujuttuja kun asia on pelkkää hepreaa. kuulin myös että tuosta hepreasta joudun palauttamaan oppimistehtävän tämän viiikon lopulla.
Lopulta palo käämit ja lähin kotiin kesken tunnin. Olo parani vasta illalla päiväunien ja rankan lenkin jälkeen. Nyt olen taas rauhallinen odottaen innolla huomista koulupäivää....
*piru*
Blues:
---
Mr. Sinner:
Tänä aamuna ku heräsin, kuulin et broidi oli viety yön aikana sairaalaan. Vittu ku ei ees tiedä tarkalleen mikä sil on*uuh*
---
Toivottavasti se paranee