päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,233,653 views

Optik

Posts: 1,691

#5861 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Motivaatio melkein kaikkeen on nolla, ellei jopa allekin.. *poks*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

TiiTu

Posts: 240

#5862 • • TiiTu

onni3mk:
Yks kaveri on aika pahassa jamassa henkisesti enkä pysty/voi/osaa auttaa sitä *nyyh*



tiedän tunteen..kaverini jalka amputoidaan tällä viikolla enkä tiedä miten voisin sitä piristää*uuh*
anri

Posts: 890

#5863 • • anri team parempi pitäjä

TiiTu:
---
onni3mk:
Yks kaveri on aika pahassa jamassa henkisesti enkä pysty/voi/osaa auttaa sitä *nyyh*
---
tiedän tunteen..kaverini jalka amputoidaan tällä viikolla enkä tiedä miten voisin sitä piristää*uuh*



Mä ku meinasin narista tänne kadonnutta kukkaroa, mut se ei nyt jotenki enää olekkaa iso ongelma. Uuden ajokortin kun saa rahalla ja kortit tilaamalla. Jaksamisia teille molemmille! *hali*

--
don't go halfway - go all the way

Shira

Posts: 474

#5864 • • Shira Teknokissat Ry
heräsin tänä aamuna *poks*

--
-Saippuakuplia & pvc-unelmia- :D

UnityF

Posts: 15,721

#5865 • • UnityF joo just se
Palkka ei ole vieläkään tullu.. tänään pitäis maksaa vuokra.. *dissaa* *igor*
no asia on sentään hoidossa saa nähä vain kuinka kauan viel siin menee.. *hmph*
Avatar
#5866 • • --- Guest
Sormi poikki = 6 viikkoo paketis = näääääääääääääääin iso kyrpä otsassa!!
Fucking Nobody

Posts: 393

#5867 • • Edited Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!

anri:
Mä ku meinasin narista tänne kadonnutta kukkaroa, mut se ei nyt jotenki enää olekkaa iso ongelma. Uuden ajokortin kun saa rahalla ja kortit tilaamalla. Jaksamisia teille molemmille! *hali*



Mitä tahansa ongelmia meillä ihmispoloilla onkaan, aina on niitä, joilla on vielä suurempia. Niin se vaan menee. Elämisen arvoista elämää, jaksamista ja *sydän* kaikille.
sapeli

Posts: 11,768

#5868 • • sapeli jokukukamikä?
Uuden projektin olis pitäny alkaa jo, asiakkaasta ei oo kuulunut mitään, ja jouduin kieltäytymään työtarjouksesta koska olen jo lupautunut tekemään sen projektin *grr* No mitäpä tässä siitä urveltamaan, mähän voisin aloittaa tekemään jo sen projektin niitä osia mitä pystyn, ja sitten ei ole niin kiire kun itse projekti pääsee vauhtiin *juonittel*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Tiikerriii

Posts: 1,113

#5869 • • Tiikerriii Tj
raksu tuleekin vasta huomenna kotiin*uuh*

--
RÄYH!!!!

Jone

Posts: 8,258

#5870 • • Jone Archibald Haddock
Näyttää varmalta, että maailma saa sietää erästä paukapäätä 4 vuotta lisää. Kuullostaa vähän samalta kuin olis pääsemässä ehdonalaiseen ja sit tullaankin sanomaan et "sorry, no bonus."
Kanifarmari

Posts: 479

#5871 • • Kanifarmari
Pieni hermeliinikaniiniseni Nöpö-Puppe kuoli eilen illalla*nyyh* itkua tuli ja ikävä on*nyyh* *sydän*Olit rakas*sydän* toivottavasti temmeltelet nyt jossain vehreillä mailla siellä jossain*pus**hali* Kaipaamme sinua*sydän*
pupuankka

Posts: 869

#5872 • • pupuankka poly-wtf?!
Usan pressanvaalien tulos pilas tämän päivän ja seuraavat ainakin 4 vuoden ajan *dissaa*

Lisävitutusta tuovat sekavat yliopiston nettisivut ja se, ettei kukaan tiedä mistään mitään kun ravaan laitoksella edestakaisin kyselemässä asioita. *hmph*

Epäoikeudenmukainen maailma! *grr*
*AnnU*

Posts: 157

#5873 • • *AnnU* NanneNanneNanne
viikon pisin työpäivä ja usan pressavaalit pistää vituttaan...*eiei**piru**eiei*

--
*sydän**sydän**sydän*

~caro~

Posts: 184

#5874 • • ~caro~
vituttaa kaxnaamaset "duunikaverit"!! saatanan mummot!! *kivatsulle* *grr*
Avatar
#5875 • • ^Pinski^ Guest
tylsää ja koko ajan tuntuu et päätä kiristäis vanne ja päivä päivältä se menee tiukemmalle kunnes mun aivot posahtaa korvista ulos *uuh*
misi

Posts: 120

#5876 • • misi
4h kirjanpitoa.... *nukkuu*
Daverian

Posts: 491

#5877 • • Daverian
Pitäisi saada tehtyä äikän tutkielma valmiiksi. Ei jaksais kiinnostaa yhtään.
*igor**grr*

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

ZaZa

Posts: 262

#5879 • • ZaZa
Ärsyttää!!! Jotkut kavereist on niiiiiiiiin ärsyttäviä, kun ne seurustelee. Sovitaan ensin jotain, mut ku poikaystävä napsauttaa sorima, niin hupskeikkaa!!! mä jäänki aina toiseks... *grr*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

Maihku

Posts: 1,186

#5880 • • Maihku neiti hankala
*nyyh*hajoamispisteessä*nyyh*