Pää on ihan En saa nukuttua, en voi ajatella. Kaikki on mun elämässä niin sekasin. En tiedä mitä tekisin, että saisin tähän kaikkeen paskaan jotain järkeä.
•
•
ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
On niin kamalan väsynyt olo, vaikka oon nukkunu ihan kunnon 11h yöunet. En edes jaksanjut viedä isosiskon koiraa lenkille, vaan äiti meni sitä käyttämään. Ite odotan vaan et pääsee junaan, matkalle takaisin kotiin.
Oon taas vaihteeksi paskonut polveni eilen illalla/yöllä. Mitä ilmeisimmin johtuu meidän saunomisen ohessa tapahtuneista alastonpainista/kieriskelystä "lumihangessa". Lumihankia ei pahemmin näkynyt, joten aika pahasti tuli ilmeisesti liu'uttua nurmikkoa vasten polvillaan.
Ihan kivan näköset jäljet on tullut ja lähes joka kosketus (oli se sitten käsi tai vaikka housujen kangas) sattuu ja polttaa.
Hyzenthlay, 14.1.2007 19:26:
Kuulin, että enkunkurssilla (pakollinen) pitää pitää puhe. Mietin tosissani uskallanko mennä sinne olis vaan pakollinen osa valmistumista.
Ne on lyhyitä ja helppoja Meillä piti pitää neljä puhetta, että yksi on vielä siitäkin helpotusta Rohkeesti vaan!