päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,237,161 views

Liqued

Posts: 187

#24961 • • Liqued CyberHemuli
Eka koulupäivä tänävuona ja pommiinhan sitä tuli nukuttua!

--
Spin!

hemuz

Posts: 2,178

#24962 • • hemuz kätevä emäntä

anis, 7.1.2008 10:17:
Pitäis juosta työkkärissä ja lähettää Kelaan työttömyysturvahakemus vai mikä se nyt onkaan. Hitto kun en osaa täyttää sitä. Onkohan se et on ollu tiettynä aikana väh. 18h duunissa vai mitä ni pakko olla säännöllistä... Vai niin et siitä tietystä ajasta kertyy sen verran tunteja et on yhtä kuin 18h/vko? *ding*



Ei se maksa muutaku aikaa jos täytää niitä lappuja. En mäkään niitä osaa täyttää. Meet sitte ihan tiskiltä kysymään neuvoa.
Marianne

Posts: 146

#24963 • • Marianne
hitto missä mun unet on, viimeiset 5 yötä ilman unta, alkaa olla tämänkin tavaaminen vaivalloista

--
Se joka saa hyvän kasvatuksen, siitä tulee kiltti.
Sellaisella, joka saa huonon kasvatuksen on kivaa.
Timo 6v.

anis

Posts: 2,451

#24964 • • anis

hemuz, 7.1.2008 10:40:
---
anis, 7.1.2008 10:17:
Pitäis juosta työkkärissä ja lähettää Kelaan työttömyysturvahakemus vai mikä se nyt onkaan. Hitto kun en osaa täyttää sitä. Onkohan se et on ollu tiettynä aikana väh. 18h duunissa vai mitä ni pakko olla säännöllistä... Vai niin et siitä tietystä ajasta kertyy sen verran tunteja et on yhtä kuin 18h/vko? *ding*

---


Ei se maksa muutaku aikaa jos täytää niitä lappuja. En mäkään niitä osaa täyttää. Meet sitte ihan tiskiltä kysymään neuvoa.



Jep kai se pitäis ihan henk.koht. käydä Kelas.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

sapeli

Posts: 11,768

#24965 • • sapeli jokukukamikä?

Marianne, 7.1.2008 10:47:
hitto missä mun unet on, viimeiset 5 yötä ilman unta, alkaa olla tämänkin tavaaminen vaivalloista



Lääkäriin vaan hakemaan unilääkkeitä, turha tuollaisesta on kärsiä!

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Holle

Posts: 793

#24966 • • Holle Beach X Member
Meidän kissa kuoli eilen illalla anoppilassa. Oli saanut jonkinlaisen kouristukset ja sitten nukkunut pois. Nuori kissa, alle 4 vuotta muistaakseni (syntyi yhtenä vappuna, anoppilan kaapissa). Otettiin se Soilen kanssa siipiemme suojaan ja jätettiin se sitten anoppilaan, jonne se oli kotiutunut (asuttiin siellä pari vuotta). Joulun se vasta pyörähti mun sylissä ja sain rapsutella sitä sydämen kyllyydestä. Lepää rauhassa äijä...Toivottavasti siellä on hyviä hiiriä.
Miinapiina

Posts: 3,494

#24967 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

H3li, 7.1.2008 09:17:
elisa muisti mua 218 puhelinlaskulla



OMG!!
kenen kaa sä juoruilet???

--
pinkki on pop!!!

soile

Posts: 138

#24968 • • soile

Holle, 7.1.2008 12:48:
Meidän kissa kuoli eilen illalla anoppilassa. Oli saanut jonkinlaisen kouristukset ja sitten nukkunut pois. Nuori kissa, alle 4 vuotta muistaakseni (syntyi yhtenä vappuna, anoppilan kaapissa). Otettiin se Soilen kanssa siipiemme suojaan ja jätettiin se sitten anoppilaan, jonne se oli kotiutunut (asuttiin siellä pari vuotta). Joulun se vasta pyörähti mun sylissä ja sain rapsutella sitä sydämen kyllyydestä. Lepää rauhassa äijä...Toivottavasti siellä on hyviä hiiriä.




Oli se mussukka <3

http://irc-galleria.net/view.php?nick=soile_&image_id=1883618

:(
Individual

Posts: 10,942

#24969 • • Individual HYPNO!

soile, 7.1.2008 12:51:
---
Holle, 7.1.2008 12:48:
Meidän kissa kuoli eilen illalla anoppilassa. Oli saanut jonkinlaisen kouristukset ja sitten nukkunut pois. Nuori kissa, alle 4 vuotta muistaakseni (syntyi yhtenä vappuna, anoppilan kaapissa). Otettiin se Soilen kanssa siipiemme suojaan ja jätettiin se sitten anoppilaan, jonne se oli kotiutunut (asuttiin siellä pari vuotta). Joulun se vasta pyörähti mun sylissä ja sain rapsutella sitä sydämen kyllyydestä. Lepää rauhassa äijä...Toivottavasti siellä on hyviä hiiriä.

---



Oli se mussukka <3

http://irc-galleria.net/view.php?nick=soile_&image_id=1883618

:(



No voi höh. *uuh*
Wolverine

Posts: 1,860

#24970 • • Wolverine

H3li, 7.1.2008 09:17:
elisa muisti mua 218 puhelinlaskulla ja nyt se (lasku) luonnollisesti on pystyssä. Muistutusta on tullut sekä etanapostilla että tekstarilla. Tein äsken maksusopimuksen netissä, en jaksa uskoa, et sitä käsitellään ennenku liittymä menee sulki. byyäh.

Ärrältä Go!



hehe miten nykyään edes on mahdollista kasvattaa puhelinlasku tommosiin mittoihin? :D
domi

Posts: 7,069

#24971 • • domi Työn sankari.

Wolverine, 7.1.2008 13:06:
---
H3li, 7.1.2008 09:17:
elisa muisti mua 218 puhelinlaskulla ja nyt se (lasku) luonnollisesti on pystyssä. Muistutusta on tullut sekä etanapostilla että tekstarilla. Tein äsken maksusopimuksen netissä, en jaksa uskoa, et sitä käsitellään ennenku liittymä menee sulki. byyäh.

Ärrältä Go!

---


hehe miten nykyään edes on mahdollista kasvattaa puhelinlasku tommosiin mittoihin? :D


Hyvin helposti, mulla oli juuri äsken tullut puhelinlasku hiukan alle 200e.

Enkä soita aikuisviihdelinjoille
Wolverine

Posts: 1,860

#24972 • • Wolverine

domi, 7.1.2008 13:07:
---
Wolverine, 7.1.2008 13:06:
---
H3li, 7.1.2008 09:17:
elisa muisti mua 218 puhelinlaskulla ja nyt se (lasku) luonnollisesti on pystyssä. Muistutusta on tullut sekä etanapostilla että tekstarilla. Tein äsken maksusopimuksen netissä, en jaksa uskoa, et sitä käsitellään ennenku liittymä menee sulki. byyäh.

Ärrältä Go!

---


hehe miten nykyään edes on mahdollista kasvattaa puhelinlasku tommosiin mittoihin? :D

---

Hyvin helposti, mulla oli juuri äsken tullut puhelinlasku hiukan alle 200e.

Enkä soita aikuisviihdelinjoille



Niin varmasti :P

kannattais harkita jotain puheliittymää tms, tai sit vaihtaa kaveripiirii niin et voi puhuu kaikkien kaa ircissä tms ;<
itellä dna:n tekstariliittymä johon kuuluu 1000 viestii joista käytän kuukausittain 600-700 ja puhun just niin paljon ku tarviin eikä mun lasku koskaan oo ylittäny 30e.. *ding*
domi

Posts: 7,069

#24973 • • domi Työn sankari.

Wolverine, 7.1.2008 13:15:

Niin varmasti :P

kannattais harkita jotain puheliittymää tms, tai sit vaihtaa kaveripiirii niin et voi puhuu kaikkien kaa ircissä tms ;<
itellä dna:n tekstariliittymä johon kuuluu 1000 viestii joista käytän kuukausittain 600-700 ja puhun just niin paljon ku tarviin eikä mun lasku koskaan oo ylittäny 30e.. *ding*


No okei, ehkä kerran

Ei pahemmin oo moisiin tekstariliittymiin mahdollisuutta, ja ennemmin soitan asiani, kuin et alan tekstaamaan :D
ezzy

Posts: 8,060

#24974 • • Edited ezzy Droid-pappa

domi, 7.1.2008 13:07:
---
Wolverine, 7.1.2008 13:06:
---
H3li, 7.1.2008 09:17:
elisa muisti mua 218 puhelinlaskulla ja nyt se (lasku) luonnollisesti on pystyssä. Muistutusta on tullut sekä etanapostilla että tekstarilla. Tein äsken maksusopimuksen netissä, en jaksa uskoa, et sitä käsitellään ennenku liittymä menee sulki. byyäh.

Ärrältä Go!

---


hehe miten nykyään edes on mahdollista kasvattaa puhelinlasku tommosiin mittoihin? :D

---

Hyvin helposti, mulla oli juuri äsken tullut puhelinlasku hiukan alle 200e.

Enkä soita aikuisviihdelinjoille



Mut vissiin soittelet siitä Soneran / Elisan helppareihin? :P
Itellä lasku luokkaa 25eur/2-3kk :D Kaikki tutut on irkissä, niin ei o kommausongelmia.
Wolverine

Posts: 1,860

#24975 • • Wolverine

domi, 7.1.2008 13:17:
---
Wolverine, 7.1.2008 13:15:

Niin varmasti :P

kannattais harkita jotain puheliittymää tms, tai sit vaihtaa kaveripiirii niin et voi puhuu kaikkien kaa ircissä tms ;<
itellä dna:n tekstariliittymä johon kuuluu 1000 viestii joista käytän kuukausittain 600-700 ja puhun just niin paljon ku tarviin eikä mun lasku koskaan oo ylittäny 30e.. *ding*

---

No okei, ehkä kerran

Ei pahemmin oo moisiin tekstariliittymiin mahdollisuutta, ja ennemmin soitan asiani, kuin et alan tekstaamaan :D



hehe no täähän on makuasia, ite pyrin aina tekstaamaan asiani :) mut eiköhän joku puhepaketti sunki puhelimeen löydy tms
domi

Posts: 7,069

#24976 • • domi Työn sankari.

ezzy, 7.1.2008 13:20:
Mut vissiin soittelet siitä Soneran / Elisan helppareihin? :P
Itellä lasku luokkaa 25eur/2-3kk :D Kaikki tutut on irkissä, niin ei o kommausongelmia.


Kyllähän sun pitäisi asiantuntijana tietää, et ne helpparit on ilmaisia *vink*
larzizi

Posts: 1,661

#24977 • • larzizi
Tarkistin äsken tilin saldon ja menee aika paljon huonommin kuin luulin. Nyt loppu eläminen.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Anu

Posts: 158

#24978 • • Anu
Äh! Just kun ennätti käydä kolme kertaa spinningissä tai jumpalla, niin tänä aamuna on sitten karvapallo kurkussa ja nyt on paha olo ja yhä pahenee!

Pitää rupee varmaan paastolle, muuten jää mun -5kg asap saavuttamatta, rupee vaa'an viisari liikkumaan ihan väärään suuntaan...! ÄRRIMURRI! *igor*
Santutar

Posts: 405

#24979 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Ehkä kauhein päivä ikinä! Kökkö olo.. mikää ei kiinnosta... oma naama vituttaa... inhoon vaan nytte itteeni todella...*dissaa* *poks*