päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,239,950 views

vinsku

Posts: 749

#24941 • • vinsku huba huba
Satutin selkäni salilla ja nyt sattuu *nyyh*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Avatar
#24942 • • Annakins Guest
Oon taas pyöritellyt asioita liikaa mielessäni sillä seurauksella, että en ymmärrä mistään mitään ja fiilis on aika *uuh*

14. päivän lähestyminen ei myöskään auta mitenkään.
anis

Posts: 2,451

#24943 • • anis
Väsyttää. Mut onneks eilen oli kivaa Turkusessa kuitenkin *joo*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Avatar
#24945 • • Taika Guest
ahdistus, en halua mennä huomenna töihin vaan vielä ainakin pari päivää jatkaa lomaa*nyyh*

vaikka tuskin siellä pariin ekaan päivään mitään hyödyllistä saa aikaiseksi ja sitten onkin taas pari päivää vapaata.joten ehkä mä selviän tuosta maanantaista sen ajatuksen voimalla että mun tarvitsee vasta reilun viikon päästä oikeasti alkaa tekemään töitä ja tämän viikon vain näyttää siltä että "teen" töitä*joo**pepsodent*

talvilomaankaan ei ole onneksi kuin enää..vajaa kolme kuukautta*hihu*
Miinapiina

Posts: 3,494

#24946 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
yhyy, mun pinkeist toppakengistä hajos vetskari *nyyh* *nyyh*

--
pinkki on pop!!!

Hitchhiker

Posts: 1,754

#24947 • • Hitchhiker
Niskat toista päivää putkeen ihan jumissa ja mikään ei auta, särkylääkekkin tehoaa vain hetken aikaa kipuun. Venytelty on, lämmitetty on, tälläkin hetkellä kuuma pyyhe niskan ympärillä ja hetken kuluttua taas venyttelyä mutta mikään ei tunnu auttavan ja tämä vaikuttaa jo päänsärkynäkin *nyyh*.
phear

Posts: 804

#24948 • • phear <X>
38.5 kuumetta. En muista että olisi ollut aikuisiällä näin paljon. Aika hämmentävä olo.
Freja

Posts: 8,775

#24949 • • Edited Freja Sihteeri
Mulla ja mun winampilla on ihan selvästi joku psyykkinen yhteys. Shufflella tulee vaan ranteidenaukiviiltelymusaa.

Ollu kyl aika paska päivä. Iski vaan just sellanen olo, et oon ihan hemmetin yksin. Vedän darran piikkiin siinä toivossa, että huomenna olo olis jo parempi.

Huomenna taas uus viikko. Huomenna taas maanantai. Argh.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#24950 • • sapeli jokukukamikä?
Vähän semmonen olo että saattais olla flunssa tuloillaan... Työkaverilla oli pariinkin kertaan lomien aikana, saa nähdä tuleeko mun vuoro sairastaa. Toisaalta kotona oleminen on kivaa, mutta sen myös tietää että en kehtaa jäädä saikulle jollei tosissaan ole huono olo, ja ei kotona olemisestakaan voi silloin nauttia. Plus se kolme päivää mitä ne yleensä määrää ei usein oikein edes riitä. *hmph* Pitää juonia että jos tulee flunssa niin kituutan keskiviikkoon asti että saa sitten saikkua jatkettua vielä viikonlopun verran *vink*

Toinen pieni :( on se kun päätin pitää herkuttoman tammikuun, joka tulee kyllä ihan tarpeeseen. Kun on tämmönen jälkkäristi ja snackoholic kuin minä niin on aika vaikeata totuttautua eroon siitä että on koko ajan jotain pientä hyvää mutusteltavaa. Se mukavasti rytmittää kaikkea vähän tylsempää tekemistä kuten telkan kattomista tai pelien pelailua - eli siis about kaikkea mitä kotona tulee tehtyä - ja se on semmoinen takuuvarma pieni mielialaboosti mälsän työpäivän jälkeen... Sallin kyllä itselleni esim. jugurtit ja hedelmät, mutta ne on enemmän sellaisia projekteja jotka on tehtävä ensin loppuun ennenkuin jatkaa muita juttuja, eli vähän just pointin ohi. No, mä tiedän että ekan viikon jälkeen helpottaa huomattavasti ja ennenkuin huomaankaan niin saa alkaa taas napostelemaan, vähän kohtuullisemmin tällä kertaa. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

thomas

Posts: 5,618

#24951 • • thomas
joku on keksinyt että busseissa pitää käyttää ilmastointia - talvellakin ! ette arvaakaan kuinka kylmä oli matkustaa :P
plink

Posts: 1,405

#24952 • • Edited plink team paska
fuckin vittu taaskaan ei uni tuu! ja viideltä ylös:(

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Decion

Posts: 1,569

#24954 • • Decion Koneradio
negatiivista käyttäytymistä harjoittava broidi *nyyh* joka onneksi on 12 tunnin päästä armeijassa*hihu*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

-Kerttu-

Posts: 4,542

#24955 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Lauantai illasta asti jatkunut mahakipu, huono-olo ja voimattomuus vetää mielen maahan.. Loppuispa tää duunipäivä jo ja pääsis himaan lepäämään! Nukuinkin niin pirun huonosti!

*igor*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

tiiplis

Posts: 1,043

#24956 • • tiiplis also available in sober

hemuz, 5.1.2008 20:36:
ikeasta ei saanu mitään mitä menin hakemaan :(



No höh *lohduttel* mä sain kerran ikeasta paniikkikohtauksen kun se oli niin iso ja siellä oli niin liikaa ihmisiä *vink*

--
italia litania nainati lailati

Avatar
#24957 • • Taika Guest
en tiedä olisiko tää päivän :( vai :D mutta oon ollut töissä n. tunnin ja nyt jo mulla on esimiehen kanssa sukset ristissä*nauru*

"..en tiedä miksi otat asiat aina tuolla tavalla.." ..no ehkä siksi kysyn ja otan sen "tällä" tavalla (eli uskallan kysyä miksi) koska mun on ne vitun tilastot tehtävä huomiseksi koska joku ylemmän tahon valopää on keksinyt aikaistaa palautusaikaa viikolla. ja mikäli en jää ylitöihin niin aikaa on tasan tää aamupäivä.*dissaa*

enkä jää kyllä ylitöihin.

jos mä edes yhtään kuulostan ensi syksynä siltä, että olisin tänne jäämässä, niin tulkaa rakkaat ystävät heittämään mut niskaperse-otteella pihalle. ja äkkiä. tää on kaikkea muuta kuin hyvä työpaikka*eiei*
Heli

Posts: 1,489

#24958 • • Edited Heli vai kuka se oli
elisa muisti mua 218 puhelinlaskulla ja nyt se (lasku) luonnollisesti on pystyssä. Muistutusta on tullut sekä etanapostilla että tekstarilla. Tein äsken maksusopimuksen netissä, en jaksa uskoa, et sitä käsitellään ennenku liittymä menee sulki. byyäh.

Ärrältä Go!

--
ei se väärin ole.

hemuz

Posts: 2,178

#24959 • • hemuz kätevä emäntä

H3li, 7.1.2008 09:17:
elisa muisti mua 218 puhelinlaskulla ja nyt se (lasku) luonnollisesti on pystyssä. Muistutusta on tullut sekä etanapostilla että tekstarilla. Tein äsken maksusopimuksen netissä, en jaksa uskoa, et sitä käsitellään ennenku liittymä menee sulki. byyäh.

Ärrältä Go!



Elisallahan on ollu laskututs myöhässä ja takkuillu.
Toivotaan parasta.
anis

Posts: 2,451

#24960 • • anis
Pitäis juosta työkkärissä ja lähettää Kelaan työttömyysturvahakemus vai mikä se nyt onkaan. Hitto kun en osaa täyttää sitä. Onkohan se et on ollu tiettynä aikana väh. 18h duunissa vai mitä ni pakko olla säännöllistä... Vai niin et siitä tietystä ajasta kertyy sen verran tunteja et on yhtä kuin 18h/vko? *ding*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.