päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,241,712 views

Cloudberry

Posts: 493

#12441 • • Cloudberry

Mitä pidemmälle päivä etenee sitä enemmän alkaa sattuu.



Voi raasua.. *lohduttel*
Tiedän tunteen. Viimeks ku kävin urheiluhierojalle niin se äijä murjoi mut vuorokaudeksi vuodelepoon.. *dissaa*

Yritä varovasti venytellä ettet mee jumiin. Jos aristavia lihaksia liikaa varoo, tilanne saattaa vaan pahentua. Varo myös kylmää vetoa ja muista juoda vettä, hieronta yleensä vilkastuttaa nesteaineenvaihduntaa..

Suosittelen esim. osteopaattilla käyntiä. Tai perinteista kiinalaista hierontaa. Ovat paljon lempeämpiä käsittelyjä kuin länsimainen hieronta.. Maksavat kyllä aika paljon per kerta, mutta jälkeenpäin olo on todella upea todella pitkään eli tarvii käydä hoidettavana harvemmin. *pepsodent*
wammi

Posts: 627

#12442 • • wammi
känny ja kamera meni rikki. siis mä en tietenkään rikkonut niitä, ne vaan sano poks.
Fresia

Posts: 764

#12443 • • Fresia vähän outo
Voi vittu saatana *senkin* *nyyh* *uuh* *toktok* Nyt pitää kyl tsempata täysillä etten hajoa *uuh*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Avatar
#12444 • • Edited Kauno Saario Guest
it's not so hard 2 be alone...but why don't spend time with someone you love...? little by little we cross the line...miss U
Avatar
#12445 • • hottium Guest
Huomasin et tietskarin äänikortin takalähtö ja etupaneelin lähtö on molemmat enemmän tai vähemmän sökönä..
Chare

Posts: 412

#12446 • • Chare kiltti tyttö
organisoin duuniporukalle vaivalla baari-illan eilen, mut loppujen lopuks kaikil muil oli kivempaa ku mulla.
ja tyyppi kehen oon ollu ihastunu koko sen ajan ku oon tuol ollu töis, eli 1,5 vuotta, pussaili ja vähän muutakin mun "kaverin" kans joka ties mun ihastumisesta..
kaikki meistä oli kyl ihan törkees kännissä, mut silti..
tänään oli onneks vapaapäivä ni on saanu masennella rauhassa..

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

UnityF

Posts: 15,721

#12447 • • UnityF joo just se
kipeenä.. *eiei*
En saisi nyt olla kipee kun on niin kiire vkl tiedossa *grr*
hittolainen *igor*
pyöryttää ja o heikko olo. *poks*
ei muuta kun lääkkeitä naamaa niin jaksaa tän päivän ainakin.
unitarina

Posts: 61

#12448 • • unitarina
Oon ollu kaheksasta saakka koulussa enkä oo saanu Mitään aikaseksi.
Ajan tuhlausta tällänen... oisin voinu vaikka nukkua *haukottel*

--
*jiihaa*

susanna*

Posts: 36

#12449 • • susanna* -kaikki tänne mulle heti- :)
nenä kipee jatkuvasta niistämisestä ja oksettaa liika yskiminen*nuha*
..näinköhän jää kemuilut huomenna väliin..
sapeli

Posts: 11,768

#12450 • • sapeli jokukukamikä?
Kurkku ihan pirun kipee eikä mitään esim. toncilseja tai strepsilsejä *uuh*

*teetälipittel*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jocular

Posts: 1,359

#12451 • • Jocular Janni
Nooh se eilinen hieroja.. Ei paljo tullu nukuttua yöllä. Kävin sit lääkärissä..
Lääkärille ei millään menny jakeluun, et kukaan ei oo mua pahoinpidelly ja et mä tosiaan kävin ammattilaishierojan käsittelyssä omalla duunipaikalla.
Se sitten vielä soitteli jollekki fysioterapeutille tai jollekki ja kyseli et onko moinen edes mahdollista.. Sai ilmeisesti myöntävän vastauksen ku vihdoin usko ettei mua oo kukaan hakannu..
Määräs jotain kolmiolääkkeitä kipuun ja jotain lihasrentouttajia ja kylmägeeliä. Maanantaihin saakka alustavasti saikkua ja uusinta tarkastus maanantaina.. Että sellanen rentouttava hieronta. Tuli kalliiks prkl. *hmph*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Avatar
#12452 • • Taika Guest
vihaan läksiäisiä. juuri kun saa edelliseltä itku kerralta naaman siistittyä niin joku tulee halaamaan.
täytyy varmaan karata täältä nopeasti pois.

*uuh*

ohi on.
Avatar
#12454 • • Muussika Guest
Nyyyh! Oltiin Lahdessa keikalla ja siinä vähän ennen keikkaa oltiin aikasta hyvissä siel minimini päkkärikopis. Ystäväiseni koitti vähän ottaa taidekuvaa musta ja ukostani ja koitti yhtäkkii kiivetä yhelle tuolille, ja siitä sitten lensi taidokkaasti alas niin, että taulu meinas tippuu seinältä. Onneksi kaveriin ei sattunut, mutta mun upouusi hieno digikamerani meni rikki. Toivottavasti saan sen menemään vakuutuksen piikkiin, ettei kaverin tarvi maksaa mittee. *uuh*

Kaveri totesi, että sen pitäs oppii hallitseen impulsiivisuuttaan, kun se ei ikinä ajattele järkevästi kun se haluaa tehdä taidetta. *hih*
Avatar
#12455 • • Muussika Guest
Niin, ja astetta vakavempaa settiä, vituttaa lääkärit, jotka vaan määrää kaikkeen mielialalääkkeitä heti kouraan ja sit se on niinku et hyvää jatkoa vaan. Ei heti ekan juttelun jälkeen voi oikeesti tietää, mikä toisella on hätänä! Psykoosi, masis, epilepsia, aleksitymia, selvittämättömät tunnesolmut... Mahdollisuuksia on kiljoona! Rakkaalla ihmiselläni on semmosia oireita, että asiaa todella pitäisi tutkia, mutta lekurit ei saatana moista tajua. Minä aion kyllä tehdä asialle jotakin.

Tosi monella onpi sellaisia mielen solmuja, että niitä ei millään lääkkellä selvitetä, vaan juttelulla. Se on toki pidempiaikanen prosessi, mutta vituttaa vaan tää yhteiskunta just nyt, vaik ymmärrän kyl nää resurssi- ym. paskat jutut. Mut mä en kyl saatana jätä tätä tähän. Ymmärrän senkin, että joissain tapauksissa lääkkeet on ihan ehdottomuus, mutta kun niitä saatana lätkästään jokaisen käteen ilman, että edes selvitetään mikä OIKEASTI on hätänä. Vittu saatana!
Avatar
#12456 • • Rujo Mutantti Guest
Ihmiset jotka valehtelee mitättömistä asioista oman etunsa hyväksi, vielä sellaisista että niistä ei voi olla jäämättä kiinni. Pälli!
embie

Posts: 531

#12457 • • embie Shwoopsie poo
Vituttaa KELA...tänään kolahti taas rakkauskirje postiluukusta *dissaa*

Ny ne haluu periä multa 3kk:n tuet +15% vuodelta 2004. Aloitin koulun syksyllä 2004 ja tukia aloin ottamaan lokakuusta lähtien. Sanottiin, että ennen koulun alkua vuonna 2004 ansaitut palkat eivät vaikuta vuosiansioihin ekana syksynä vaan vasta vuodesta 2005 alkaen...

Mutta kun ne pösilöt ei sitten viiti ite kattoo mitä oon tienannu ennen ja jälkeen lokakuuta 2004 nii mun pitää nyt kaivella kaapeista mun vanhat palkkanauhat ja täytellä lippuja ja lappuja ja hakea muutosta päätökseen...Olis muutakin tekemistä tällähetkellä!

Välillä aina mietityttää, että mistähän niiden palkka maksetaan jos ei työn tekemisestä...*hmph*
martina

Posts: 1,875

#12458 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
ens viikolla saa tietää tarkemmin mistä on kyse. toivon todella ettei mitn sen vakavempaa kuitenkaan tai kyseinen aiheuttaja saa tuta suuremman vihan niskoilleen kuin pelkän välien poikkaisemisen..
Gleba

Posts: 549

#12459 • • Gleba

embie, 17.2.2006 18:50:
Vituttaa KELA...tänään kolahti taas rakkauskirje postiluukusta *dissaa*

Ny ne haluu periä multa 3kk:n tuet +15% vuodelta 2004. Aloitin koulun syksyllä 2004 ja tukia aloin ottamaan lokakuusta lähtien. Sanottiin, että ennen koulun alkua vuonna 2004 ansaitut palkat eivät vaikuta vuosiansioihin ekana syksynä vaan vasta vuodesta 2005 alkaen...

Mutta kun ne pösilöt ei sitten viiti ite kattoo mitä oon tienannu ennen ja jälkeen lokakuuta 2004 nii mun pitää nyt kaivella kaapeista mun vanhat palkkanauhat ja täytellä lippuja ja lappuja ja hakea muutosta päätökseen...Olis muutakin tekemistä tällähetkellä!

Välillä aina mietityttää, että mistähän niiden palkka maksetaan jos ei työn tekemisestä...*hmph*



valita vaan päätöksestä niin kauan että ne on toista mieltä :D

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Avatar
#12460 • • + Guest
darude kyläs :(