päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,429,211 views

lostgone

Posts: 2,493

#12461 • • lostgone
Koulussa valtaosa ei tajunnut mua.*hmph* Vierustoverin kommentti oli, ettei ymmärtänyt vittuakaan. Eli ei taaskaan kauhean hyödyllinen ryhmäpalaute mun osalta.(Onneksi luennoitsija ees konsultoi)*hmph*
Päätin piristää itseäni: Kävin parturissa. Parturi selkeästikin vihasi minua. En mä tietysti ystävää sinne mennytkään etsimään, mut olisi se voinut olla vähemmän vittuuntunut olemassaolostani.*hmph*
Parturista menin kauppaan. Se kaveri voisi vetää kursseja siitä kuinka ollaan mahdollisimman epäkohteliaita. On myös mahdollista, että se myyjäkin on vihannut mua jo pidemmän aikaa.*hmph*
Ja nyt naapurissa kuulostaa olevan hauskaa koko kerrostalon eestä.*hmph*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Fresia

Posts: 764

#12462 • • Fresia vähän outo
Taidan oikeesti menettää yhden elämäni tärkeimmistä ihmisistä *nyyh* En vaan osaa olla vain kaveri, ei oo muuta mahdollisuutta kuin pistää välit poikki aika pitkäksikin aikaa... kelle mä nyt puhun ja muuta...*uuh*

Ja meidän koira on taas tosi kipeenä. Helvetti jos se joutuu nyt lähtemään ikuisille unille *nyyh*

Vittu tää vuosi on jostain tosi syvältä *dissaa*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

sapeli

Posts: 11,768

#12463 • • sapeli jokukukamikä?

lostgone, 17.2.2006 21:55:
(snip)



Maailma selkeesti vihaa sua *joo* Mut pointsit kotiin viiden hmph:in postauksesta! *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#12464 • • Edited sapeli jokukukamikä?

sapeli, 17.2.2006 14:10:
Kurkku ihan pirun kipee eikä mitään esim. toncilseja tai strepsilsejä *uuh*

*teetälipittel*



Joo, kylhän tää ihan flunssaa näyttäis pukkaavan *poks* Tutut merkit on, eli aivan yli-iso kurkkukipu, päänsärky, ja vaatteet sattuu iholla *uuh* Toivottavasti menis viikonlopun aikana ohi ni ei tarvis olla töistä pois (ei mitään palkallisia sairauspäiviä) - ja onneks en tänä viikonloppuna muutenkaan aatellu mennä mihinkään bileisiin ni ei ihan kypällä ota päähän...

edit (jatkoa): tästä taitaa tullakin useamman päivän *uuh*... kurkku on turvonnu ihanasti ja jokanen nielasu sattuu vähän liikaakin ja en saanu nukuttua tän takia... Taidanpa käydä tänään jossain lekurilla jos vaik sais antibioottikuurin - tätä ei montaa päivää jaksa selväjärkisenä *poks*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

DJ Rx

Posts: 2,527

#12465 • • DJ Rx FINRG Recordings
tuli taas tossa toissa päivänä paskaa niskaan enkä edes tiedä miksi. *uuh* noh, onneksi se on nyt ohi *hihu*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

KooKie

Posts: 4,338

#12466 • • KooKie aka. Petress Pan
Luulin, että olis makeeta tehä ns. impulssipäätöksiä "Hei, lähempä huomenna muutamaks päiväks Leville laskees." mutta siinä ei kyllä tuu ku paskaa niskaan aivan mielettömästi. Mä en jaksa tätä vitun säätöä noiden tiliiirtojen ja maksusuoritusten ja lippujen ja varausten/peruutusten kanssa, ku kaikki pitää tehä niin vitun vaikeeks. Nyt on kyllä oikeesti paska päivä, vaikka tän piti olla täydellinen alku hiihtolomalle. Mä en vaan osaa ilman kunnollista suunnittelua. *uuh*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Gleba

Posts: 549

#12467 • • Gleba
*nuha**sars**toktok**senkin**hmph*

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

martina

Posts: 1,875

#12468 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
vituttaa koko tilanne kahta kertaa enemmän nyt kun toinen osapuoli jatkaa valehteluaan, eikä suostu käsittämään päivän selvää asiaa. kun tässä nyt ei muita vaihtoehtoja vain ole olemassa.
DJ Rx

Posts: 2,527

#12469 • • DJ Rx FINRG Recordings
martina *dissaa*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

domi

Posts: 7,069

#12471 • • Edited domi Työn sankari.
Hmm. Tää vois olla koko viikon :( vaikka sunnuntai on vielä jäljellä...
- Maanantai meni töissä ihan vituilleen, kaksi projektia kariutui toisten osapuolten saamattomuuden takia.

- Tiistai meni aluksi hyvin, mutta maanantain settejä piti selvitellä koko iltapäivä ja kävi ilmi, että parit maksut oli hoitamatta, jolloin tuli taas paskaa niskaan syyttä suotta...

- Keskiviikko meni töissä hyvin, mutta illalla: Koitin olla hyvä vaimo ja pesin kylppärin lattialaattoja mopilla. Olinpa sitten pistänyt vähän liikaa pesuainetta, jolloin veteen tuli sellainen kiva liukkausefekti jonka johdosta läski kaatui selälleen, löi pään nurkkaan, käden oveen ja selkä osui kynnykseen sillä seurauksella, että lääkäriin ja lihasrentouttavia sekä sellainen kiva tukikorsetti on nyt ystäväni.

- Torstai meni vähän töissäkin edellisillasta toivuttua ja ihmeteltyä, kunnes illalla päätin tappaa vähän muurahaisia, niitä kun oli tullut kylppäriin jostain syystä. No, torjuntajauhe oli ottanut kosteutta, jolloin se ei tullut jauheena, vaan jauhopallona joka kivasti pölähtäessä täytti silmät, ja refleksinomaisesti koitin pyyhkiä pois, jolloin sitä meni syvemmälle silmiin. Kirvelyä ja hammastenkiristystä seurasi siitä. No, taas terveyskeskus kutsui koko illaksi, jonka johdosta toinen silmä on vieläkin vähän jännä, sillä kun ei näe kunnolla. Sanovat sen olevan väliaikaista.

- Perjantai meni ihan hyvin päivältä, mutta illalla alkoi taas silmiin sattumaan, joten taas lääkäriin, puhdistusta ja kotiin toinen silmä teipattuna.

- Lauantai alkoi lääkärikäynnillä, tarkistettiin silmät, otettiin silmän edestä suoja pois. Ja sit lähettiin mökille duuniin. Sekin meni ihan hyvin siihen saakka KUNNES satuin nostelemaan vähän liian isoja tukkeja voimilleni, jonka seurauksena tukki varpaille, kumisaapas ainoana suojana, eli ei yhtään mitään, ja nyt varpaat siteissä.

Tän seurauksena oon miettinyt en onnistunko tahtomattani pääsemään hengestäni huomenna, vai onko tää vain epäonnea?

*pepsodent*
anniini

Posts: 917

#12474 • • Edited anniini a-double n-double i-n-a

domi, 18.2.2006 15:21:
-cut-



kuules ystäväiseni. tämän raportin perusteella mä vaadin, että sä et liiku tänään, etkä huomenna enää yhtään mihinkään neljän seinän sisältä, koska kaikki viittaa siihen, että seuraavan kerran kun sä lähdet ulos, sua säkällä luullaan ketuksi (jätä se karvahattu himaan) ja joku yrittää ampua sut. JOTEN PYSY SISÄTILOISSA!
olisi nimittäin ihan suotavaa, että sua näkee jatkossakin ja mieluiten yhtenä kappaleena *pepsodent*

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

domi

Posts: 7,069

#12475 • • domi Työn sankari.

anniini, 18.2.2006 17:18:
----NIPS----


Juu, ei varmaan oo pelkoo et tulee lähdettyä mihinkään :) Lepäämistä ja näin. Mut kuten luit, niin saattaa se surma tulla kotonakin :( Esim. viemäriameebat, myrkytetyt ruuat, saastunut vesi, sähköiskut, saunan ylikuumentuminen....

Periaattees pitäis pysyä sängyssä, paitsi et jos tukehdun peittoon......


Nojoo *hymy*
anniini

Posts: 917

#12476 • • anniini a-double n-double i-n-a

domi, 18.2.2006 17:27:
-snaps-



viemäriameebat :D :D :D ah. <3 nepä juuri ovat viimeaikaisin uusi uhka ihmiskunnalle (tai ainakin sulle). joo tarkennetaan sen verran, et sänkyyn (ilman peittoa) ja läppäri syliin. Kunhan pidät huolen että se läppäri ei ylikuumene ja syty palamaan. Itseasiassa ehkä on sittenkin parempi, että suosiolla katkaiset sähköt koko talosta, riisuudut alasti ja makaat hiljaa pimeässä huoneessa ja odotat, että ensi viikko alkaa. :D Olkoon se toivottavasti tätä vkoa parempi. :S

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

domi

Posts: 7,069

#12477 • • domi Työn sankari.

anniini, 18.2.2006 17:34:
Itseasiassa ehkä on sittenkin parempi, että suosiolla katkaiset sähköt koko talosta, riisuudut alasti ja makaat hiljaa pimeässä huoneessa ja odotat, että ensi viikko alkaa. :D Olkoon se toivottavasti tätä vkoa parempi. :S


Toivottavasti...mutta, entäs jos on se uhka, että lumentulo kasvaa monella prosentilla, katto antaa periksi ja romahtaa sekä tukehdun alasti lumeen ja kattorakenteisiin?

Pelastushenkilökunnalla on ihmettelemistä kun makaan kuolleena siinä tyhjässä huoneessa alasti, ilman sähköä, lumen ja rakenteiden peitossa. Tuutko sä sit kertomaan mun viikosta?

*pepsodent*
anniini

Posts: 917

#12478 • • anniini a-double n-double i-n-a

domi, 18.2.2006 17:37:
-sn(h)i(t)ps-



*repeil*
tästä tuli just mun päivän :D ku päässä on mielikuva susta makaamassa alasti sängyssä, lumen peitossa ja kattoparru suussa. :D :D joo mä voin tulla selventämään pelastushenkilökunnalle, että kyseessä oli ihan luonnollinen jatkumo domin vituiksi menneelle viikolle. :D

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

Avatar
#12480 • • Peppi Guest
8 kk opintotuet peritään takaisin. V*ttu. *igor*