päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,239,582 views

Mark

Posts: 7,311

#25001 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Luulin et veri on vettä sakeampaa - näköjään ihan turhaan. Samoja kusipäitä ihmisiä näköjään kaikki perheestä riippumatta *dissaa*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Amma

Posts: 2,383

#25002 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Osteopaatti oli kyllä tänään ihan syvältä. Ärrmurr.

--
*etsiskel*

anniharha

Posts: 1,937

#25003 • • Edited anniharha
En saa viimeisiä rästikoulutöitä tehtyä millään. Miten voikin lyödä niin tyhjää jopa tuotesuunnittelun kanssa? Palautuspäivä oli viikko sitten, mä oon istunut viikon kartonkien ja lehtien keskellä saamatta aikaan juuri mitään. Itsekunnioitus ei kuitenkaan anna periksi palauttaa paskoja luonnoksiakaan, mut jotain tarviis vääntää aamuks.

Pitkä yö ja pidempi huominen.


e: enkä näemmä osaa myöskään kirjoittaa.

--
and though my words could save the world they never come out right

Avatar
#25004 • • Edited Muussika Guest
Ei sais valittaa pienestä, mutta valitanpa silti kun tällä hetkellä ottaa nuppiin. Ei oo yhtään niin hyvä aamu ku yleensä.

En saanut unta kun menin petiin. Mielessä pyöri kaikki koulu- ja työhommat sun muut. Sitten kun vihdoin sain unta, näin ihan kamalia unia (minkä seurauksena halusin olla vain hereillä). Ugh.

Olikohan tää nyt sittenkään kovin hyvä idea alottaa duuni tähän väliin, vaikka sen innoissaan aloitinkin... Noh, mutta rahaa on jostain saatava. Ehkä tää tästä helpottaa kun saa nuo kouluhommat lopullisesti pois päiväjärjestyksestä. Toivoen tosiaan saadaan tuo lopputyö päätökseen muutaman viikon sisään, ei meinaan yhtään huvittaisi enää ajatella koko asiaa.
sapeli

Posts: 11,768

#25005 • • sapeli jokukukamikä?
Mjuuh, tää on taas näitä aamuja kun ei meinaa millään lämmetä *hrr* *eiei* Uskon vakaasti että tuo liittyy jotenkin siihen missä univaiheessa herää, koska yhtä kylmiä nää aamut on ollu nyt jo jonkin aikaa ja esim. maanantai-aamuna mulla oli oikein lämmin olo kun olin nukkunut hyvin (vaikkakin yhtä lyhyesti) ja olin nähnyt unet "loppuun" ennen kuin kello herätti.

No, kun töihin pääsee niin ei tätä enää muistakaan. *joo*

PS: tosi monella tuntuu olevan univaikeuksia! Se on sääli koska se vaikuttaa yleismielialaan tosi paljon, ja saa muuten normaalit tai kivatkin asiat vaikuttamaan ikäviltä, kun on niin paljon helpompi huonosti nukkuneena keskittyä negatiivisiin puoliin - joista siten tulee tietenkin voimakkaampia. Päikkäreitten jälkeen maailma tuntuu taas valoisammalta. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,775

#25006 • • Freja Sihteeri
Painajaisia yöllä, huoh. *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

MiMoSa

Posts: 1,664

#25007 • • Edited MiMoSa
Mun on jo pitkään pitänyt käydä luovuttaa verta mut aina on joku juttu ollut, että en oo voinut käydä. Nyt aattelin, että pääsen mut enpäs tajunnutkaan ennenkö nyt, että b-hepatiittirokotus aiheuttaa 3kk karenssin. Eikä se jää siihen 3kk kun huhtikuussa tulee karenssiin 6kk lisää malaria-alueelle matkustamisen johdosta. Että se siitä luovutuksesta sitten. Mä vähän epäilen, että en pääse luovuttaa ikinä kun aina on jotain...*hmph*

edit: Mikä hitto siinä rokotuksessa muka voi noin pitkän karenssin aiheuttaa?*grr*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

jeesboks

Posts: 4,064

#25008 • • jeesboks p u p u
flunssa ei tunnu hellíttävän millään...

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Avatar
#25009 • • Annakins Guest
Alkaa pikkuhiljaa rassaamaan, että joka ilta nukahtamiseen menee 1-2 tuntia vaikka menen sänkyyn vasta kun todella väsyttää. En vaan s*****a saa aivoja nollatilaan.
Sallakat

Posts: 2,220

#25010 • • Sallakat jungle, baby !

MiMoSa,

edit: Mikä hitto siinä rokotuksessa muka voi noin pitkän karenssin aiheuttaa?*grr*



no tietenkin se, että itse rokotus sisältää taudinaiheuttajaa laimennettuna, jotta sun keho tekee puolustusreaktion tautia vastaan. tuo 3 kk on varoaika, jotta sä et luovuttaisi b-hepatiittipositiivista verta kenenkään käyttöön. tuon 3 kk:n aikana sun keho tekee taudista tai siitä puolusreaktiosta muistijäljen, joka jää rokotteen vaikutuksen ajaksi. jne jne. niin ne rokotteet toimii.
MiMoSa

Posts: 1,664

#25011 • • MiMoSa

Sallakat, 9.1.2008 11:24:
no tietenkin se, että itse rokotus sisältää taudinaiheuttajaa laimennettuna, jotta sun keho tekee puolustusreaktion tautia vastaan. tuo 3 kk on varoaika, jotta sä et luovuttaisi b-hepatiittipositiivista verta kenenkään käyttöön. tuon 3 kk:n aikana sun keho tekee taudista tai siitä puolusreaktiosta muistijäljen, joka jää rokotteen vaikutuksen ajaksi. jne jne. niin ne rokotteet toimii.


Lähinnä mua ihmetytti tässä et miks b-hepatiittirokotus aiheuttaa pidemmän karenssin kun muut. Mutta asiaa uudelleen tarkastellessa huomasin, että b-hepatiitillä se olikin 3vrk ja muilla se 1kk. Joten selvispä samalla sit tuokin, että miksi.*hih*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Sallakat

Posts: 2,220

#25012 • • Sallakat jungle, baby !

MiMoSa, 9.1.2008 11:31:
---
Sallakat, 9.1.2008 11:24:
no tietenkin se, että itse rokotus sisältää taudinaiheuttajaa laimennettuna, jotta sun keho tekee puolustusreaktion tautia vastaan. tuo 3 kk on varoaika, jotta sä et luovuttaisi b-hepatiittipositiivista verta kenenkään käyttöön. tuon 3 kk:n aikana sun keho tekee taudista tai siitä puolusreaktiosta muistijäljen, joka jää rokotteen vaikutuksen ajaksi. jne jne. niin ne rokotteet toimii.

---

Lähinnä mua ihmetytti tässä et miks b-hepatiittirokotus aiheuttaa pidemmän karenssin kun muut. Mutta asiaa uudelleen tarkastellessa huomasin, että b-hepatiitillä se olikin 3vrk ja muilla se 1kk. Joten selvispä samalla sit tuokin, että miksi.*hih*



joo no mä en tiedäkään mistään noista karensseista mitään kun en ole luovuttanut verta, vain ainoastaan miten rokotus toimii sen takia vastasinkin *hih*
Samu81

Posts: 1,224

#25014 • • Samu81 kokolihaa

MiMoSa, 9.1.2008 09:38:
Mun on jo pitkään pitänyt käydä luovuttaa verta mut aina on joku juttu ollut, että en oo voinut käydä. Nyt aattelin, että pääsen mut enpäs tajunnutkaan ennenkö nyt, että b-hepatiittirokotus aiheuttaa 3kk karenssin. Eikä se jää siihen 3kk kun huhtikuussa tulee karenssiin 6kk lisää malaria-alueelle matkustamisen johdosta. Että se siitä luovutuksesta sitten. Mä vähän epäilen, että en pääse luovuttaa ikinä kun aina on jotain...*hmph*

edit: Mikä hitto siinä rokotuksessa muka voi noin pitkän karenssin aiheuttaa?*grr*




MiMoSa, 9.1.2008 11:31:
Mutta asiaa uudelleen tarkastellessa huomasin, että b-hepatiitillä se olikin 3vrk ja muilla se 1kk. Joten selvispä samalla sit tuokin, että miksi.*hih*



Päivän :D

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

mummoankka

Posts: 369

#25015 • • mummoankka
toinen flunssa menossa jo...ja välissä ehtiki olla jopa pari vkoa terveenä. Tää kyllä vituttaa...
Aaargh...eikö voi nyt parantua jo. Ei pysty edes olla saikulla... *uuh*
MiMoSa

Posts: 1,664

#25016 • • MiMoSa

Samu*, 9.1.2008 11:59:
Päivän :D


No eipäs nyt ollenkaan naureskella siellä toisen "pienelle" väärinymmärrykselle!*grr**tirsk*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Avatar
#25017 • • Sunshine^82 Guest
unirytmi jossain kadoksissa.. ollu jo monta viikkoo.. sama ongelma tuntuu olevan monella muullakin. viime yönä tuli nukuttua komiat 2 tuntia ja myöhästyin vielä koulusta tunnin. *poks* ja koita tässä nyt sitten tehdä opinnäytetyötä.. huooh tulee kamala kevät *uuh*
Avatar
#25018 • • opmdevil Guest
Ei tämä minun tekele vieläkään toimi! Työntekeminen olisi hiton kivaa jos nämä jutut toimisivat niinkuin normaalijärkinen olettaa. Kolme viikkoa etsinyt vikaa eikä tässä sellaista näytä olevan mutta kun ei toimi niin ei toimi. Ruotsalaisittain sanon että valkoinen - ulos.
Wolverine

Posts: 1,860

#25019 • • Wolverine
talviloma loppu. nyt taas samaa paskaa ku aina, kouluu yleensä 8.15->15.00 jonka jälkeen töitä 16.15 -> 21.15. jossain vaiheessa pitäs viel jäädä aikaa parisuhteelle ja pitäs ehtiä käymään salilla. onneks tätäki tuskaa kestää enää vajaan vuoden (jos valmistuis ajoissa).
Piider

Posts: 376

#25020 • • Piider Höpönpöppöö
Soitin äsken erään reseptin uusimisesta ja lääkäri oli ilmeisesti hävittänyt sitä koskevan muistilapun. Eihän tuossa muuten mitään, mutta kysymys on sellaisesta reseptilääkkeestä, jonka kuuria ei voi yhtäkkiä lopettaa.
Äkillisestä kuurin lopetuksesta seurauksena voi olla jotain shokin tapaista tai ehkä jopa jotain vähän vakavampaakin (näin olen ymmärtänyt).

Kyllä tässä nyt vielä on 3 päivän annos jäljellä, mutta jos ei huomiseen mennessä ole soittoa mennyt apteekkiin, niin kai se on pakko lähteä käymään lekurin juttusilla. Olisi vaan muitakin kiireitä tässä loppuviikosta, ettei jaksais lähteä selvittämään tuollaista asiaa toiselle puolelle kaupunkia, kun sen pitäisi pystyä hoitamaan puhelimitsekin.